Працювала в 5 компаніях   17 років 6 місяців

Енергетика та Енергоносії, FMCG, Промисловість та Виробництво, Видавництва та Поліграфія, Освіта

Діловод

ПрАТ ДТЕК Київські регіональні електромережі

Енергетика та Енергоносії

4 роки 5 місяців

10.2020 - до теперішнього часу

1. Прийом документів від працівників структурних підрозділів підприємства та окремих посадових осіб, а також документів, що доставляються кур'єрами та представниками інших установ.

2. Первинне опрацювання документів в електронному документообігу (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва, згідно їх функціональних обов'язків.

3. Інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва та інших посадових осіб підприємства.

4. Доведення документів до виконавців, ознайомлення з розпорядчими документами підприємства (наказами, розпорядженнями) посадових осіб, яких вони стосуються.

5. Контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва підприємства про стан виконання завдань.

6. Впорядкування документів та формування справ, архівування.

7. Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів.

8. Реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти), підготовка документів для відправлення з поштових відділень ПАТ "Укрпошта" та надсилання кореспонденції з використанням послуг поштового зв'язку.

Офіс-менеджер

Наш Продукт Плюс, ТОВ

FMCG

9 місяців

11.2019 - 08.2020

1.Планування і здійснення закупівель канцтоварів, технічного оснащення офісу, хоз.товарів тощо;

2. Забезпечення наявності медикаментів в аптечці;

3. Контроль справної роботи оргтехніки;

4.Моніторинг постачальників, позицій, цін, пошук нових і цікавих рішень для реалізації продукції.

5. Прийом вівідувачів;

6. Прийом та розподіл телефонних дзвінків;

7. Виконання доручень керівника.

Секретар керівника

ПАТ " Сумське НВО ім. Фрунзе", Київ

Промисловість та Виробництво

9 років 11 місяців

08.2008 - 07.2018

1. Прийом та розподіл телефонних дзвінків

2. Підготовка необхідних документів, прийом, реєстрація, контроль виконання, інформаційно-довідкове обслуговування та зберігання документальної інформації.

3. Контроль якості підготовки. правильність складання, затвердження документів, які подаються на підпис керівнику.

4. Здійснення контролю виконання документів та доручень керівника, прийняття оперативних дій для своєчасного і якісного їх виконання.

5. Здійснення організації підготовки, прийняття рішень і доведення їх до конкретних виконавців.

6. Прийом відвідувачів

7. Виконання робіт по підготовці засіданьта нарад (збір необхідних матеріалів, сповіщення учасників про місце, час проведення)

8. Бронювання квитків / готелів для керівника та інших співробітників.

9. Формування справ, згідно з затвердженою номенклатурою, забезпечення їх зберігання.

10. Виконання інших службових доручень керівника.

Секретар керівника

ВАТ КПФ "Зоря", Київ

Видавництва та Поліграфія

1 рік 8 місяців

12.2006 - 08.2008

1. Прийом відвідувачів

2. Прийом та розподіл телефонних дзвінків

3. Органязація нарад/засідань

4. Замовлення та бронювання готелів, квитків для керівника та інших співробітників

5. Виконання доручень керівника.

6.Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, хоз.товарів)

7. Контроль справності орг.техніки.

Секретар-машиністка

СЗШ 127, Київ

Освіта

5 місяців

09.2005 - 02.2006

1. Ведення діловодства

2. Ведення кадрової документації

3. Отримання для директора школи та його заступника відомостей від працівників школи, виклик по дорученню директора співробітників та навчающихся.

4. Прийом телефонограм, їх реєстрація та доведення до відома.

5. Організація телефонних переговорів директора школи.

6. Виконання робіт по підготовці загальних зборів співробітників школи, засідань, педагогічних нарад (збір необхідної інформації, повідомлення про час, дату та місце проведення; ведення протоколів засідань та нарад)

7. Забезпечення життєдіяльності приймальні директора (канцтовари, хоз.товари)

8. Друк документів та матеріалів за вказівкою директора

9. Формування справ, згідно затвердженої номенклатури, забезпечення зберігання.

10. Інвентаризація ТМЦ

11. Прийом надходжень кореспонденції на ім"я директора школи, забезпечення її систематизації, згідно з прийнятими в школі порядками та передача на розгляд конкретним виконавцям, згідно резолюції директора, для виконання та надання відповіді, контроль сроків виконання.

12. Прийом особистих заяв співробітників, учнів та їх батьків.

13. Організація прийому відвідувачів.

14. Здійснення документального забезпечення діяльності школи (ведення книги реєстрації наказів та їх збереження; ведення та зберігання журналу обліку трудових книжок).

Ключова інформація

  • Вміння швидко навчатися
  • Комунікаційні навички
  • Вирішення проблем
  • Робота в команді
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Ведення архіву документів
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Уміння аналізувати
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції
  • Користувач систем електронного документообігу
  • Відправка кореспонденції засобами поштового зв'язку Укрпошта
  • Робота в електронному кабінеті Укрпошта.
  • Реєстрація наказів/розпоряджень/оформлення відряджень
  • Висока працездатність
  • Здатність до навчання

Навчалась в 1 закладі

Ніжинський державний педагогічний університет ім. М.Гоголя

Філологічний / "Педагогіка та методика середньої освіти". Українська мова та література" . Отримала кваліфікацію вчителя української мови, літератури та зарубіжної літератури.

2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Алина Олександрівна

Діловод

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

Дарницький район

25 000 грн.

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому