Працювала в 6 компаніях   16 років 4 місяці

Освіта, Медицина та Охорона здоров'я, Банки

Адміністратор школи

Приватинй заклад освіти Інвентор скул

Освіта

1 рік 8 місяців

09.2022 - до теперішнього часу

• Комунікація з клієнтами (батьками, відвідувачами)
• Формування навчальних груп, ведення графіку викладачів
• Реєстр учнів ( електронні учнівські квитки)
• Бухгалтерські підрахунки за (навчання, секції, харчування)
• Робота з 1С, проведення реалізаціі товарів, складський облік
• Робота з платіжним терміналом
• Замовлення та контроль оплат за господарчі товари, продуктів, води, канцтоварів, харчування.
• Заповнення замовлень на дрібний ремонт (орг. техніка, меблі, сантехніка)
• Замовлення харчування в кейтеринговій компанії (корекція меню)

Заступник директора з адміністративної роботи

Приватний заклад освіти World school

Освіта

1 рік 10 місяців

08.2020 - 06.2022

• Спілкування та зустрічі з клієнтами школи очні та онлайн (Viber, Telegram, Zoom, електронна пошта)
• Комунікація з представниками управління освіти та казначейством (управління освіти: підготовка необхідних документів: контингент учнів, фінансові документи, замовлення методичних матеріалів)
• Казначейство: підготовка документів для отримання субвенції, відкриття рахунку, відправлення звітів)
• Робота з CRM програмою (внесення даних по клієнту, відправка листів)
• Складання графіку часових слотів Google calendar, розклад для онлайн навчання
• Організація онлайн зустрічей (батьки, вчителі, директор) у Zoom та Google meets
• Робота з позашкільними секціями (складання графіку секцій, координування з тренерами секцій, повідомлення батькам по каналам, внесення інформації про відвідування секцій, відправка фото та відео в канали батькам)
• Робота з Google meet, календар, пошта, диск, Classroom, Zoom

Керівник департаменту розвитку навчального закладу

Британська мовна школа "Ismart"

Освіта

1 рік 9 місяців

03.2019 - 12.2020

• Управління персоналом
• Формування та запуск навчальних груп
• Складання облікових карток груп для викладачів, підготовка договорів, підготовка учбових матеріалів
• Ведення електронного журналу обліку присутніх учнів.
• Супровід та підготовка в оформленні документів для іноземних поїздок.

Адміністратор клініки

МедЦентрСервис, ООО

Медицина та Охорона здоров'я

4 роки 9 місяців

05.2014 - 02.2019


• Запис пацієнтів на первинний и повторний прийом
• Консультування по послугам клініки
• Ведення первинної документації, оформлення та здавання виручки до банку
• Забезпечення господарською діяльністю: замовлення медичних витратних товарів, контроль прибирання
• Узгодження графіків співробітників.
• Ведення документації: медичні карти, журнали, звіти, каса.
• Розрахунок пацієнтів

Провідний менеджер програм управління розвитку малого і мікро бізнесу

Райффайзен Банк

Банки

5 років 3 місяці

10.2006 - 01.2012

• Розробка стандартів по пасивним продуктам банку (депозитним, пакетним послугам РКО)
• Моніторинг ринку по направленості: РКО, депозитні продукти
• Підготовка пропозицій по зміні чинних процентних ставок для винесення на Тарифний комітет
• Супроводження сайту (наповнення, оновлення)
• Узгодження та участь в розробці рекламної продукції з рекламними агенствами (буклети, флаєра, плакати)
• Ведення обліку рекламної продукції (замовлення, контроль, залишки)

Провідний спеціаліст

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банки

1 рік 1 місяць

09.2005 - 10.2006


• Консультація клієнтів СМБ по продуктам та тарифам банку.
• Збір та перевірка пакету документів, необхідних для відкриття поточних, депозитних, карткових розрахунків юр. осіб, СПД, фіз.осіб
• Оформлення, підписання, ведення депозитних договорів юр.осіб.
• Обслуговування корпоративних карток та зарплатних проектів
• Розрахунок прибутковості для банку з метою встановлення індивідуальних тарифів клієнтів
• Навчання співробітників відділення

Ключова інформація

Робота з Zoom, CRM, Excel, Google meet, calendar, пошта, диск,Google classroom

Навчалась в 2 закладах

Академія праці, соціальних відносин і туризму

економічний факультет, спеціальність маркетинг

Київ, 2008

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

філологія

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Додаткова інформація

Професійні якості

Комунікабельність, Відповідальність, організаторські здібності, бажання розвиватись та набувати нових знань. пунктуальність.

Ціль

Отримання посади в стабільно розвиваючій компанії

Тетяна

Спеціаліст з документообігу

Київ

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому