Працював в 7 компаніях   6 років 3 місяці

Банки, Телекомунікації / Зв'язок

Начальник відділу валідації

IZIBANK

Банки

3 місяці

07.2024 - 10.2024

1. Організація та контроль процесу валідації документів клієнтів під час реєстрації в мобільному застосунку для відкриття рахунків.

2. Забезпечення точності та своєчасності перевірки документів, поданих клієнтами, згідно з внутрішніми політиками банку та регуляторними вимогами.

3. Розробка та впровадження процедур валідації для підтримки високих стандартів точності перевірки документів.

4. Контроль якості роботи співробітників відділу та надання їм регулярного зворотного зв'язку щодо покращення ефективності процесу перевірки документів.

5. Забезпечення відповідності вимогам конфіденційності та захисту даних клієнтів відповідно до законодавства та внутрішніх стандартів банку.

6. Координація роботи команди та навчання співробітників.

7. Співпраця з іншими відділами, такими як юридичний департамент і відділ підтримки клієнтів, для забезпечення комплексного підходу до обслуговування клієнтів.

Керівник контакт-центру

Бінотел, ТОВ

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 4 місяці

03.2023 - 07.2024

1. Керівництво та координація роботи трьох ключових відділів технічної підтримки:

- Call Tracking (продукт для аналізу ефективності реклами в інтернеті)

- OnlineKasa (пРРО, сервіс каси для роботи з платежами і продажами)

- Wire app (мобільний додаток, який надає компанії готову статистику дзвінків і запис розмов)

2. Організація створення відділу технічної підтримки пРРО OnlineKasa з «нуля», включаючи організацію роботи відділу, підбір та найм нових співробітників, навчання тощо.

3. Розробка та реалізація навчальної програми для нових та досвідчених працівників. В тому числі проведення «one to one» зустрічей, навчання та оцінка результативності роботи персоналу.

4. Контроль та координація роботи підопічних супейразерів.

5. Аналіз результативності роботи відділів і впровадження заходів для покращення бізнес-процесів.

6. Ведення «великих клієнтів». Підключення, вирішення складних технічних питань тощо.

7. Контроль і управління виплатою заробітних плат співробітників.

8. Регулярний аналіз звернень клієнтів для виявлення можливостей для покращення процесів.

9. Впровадження нових процедур і технологій для підвищення ефективності роботи.

10. Розробка стратегічних планів для досягнення цілей відділів.

11. Підготовка звітів про продуктивність співробітників і діяльність відділів для вищого керівництва.

12. Забезпечення достатнього рівня ресурсів для безперебійного функціонування відділів.

13. Пошук та найм нових співробітників для відділів.

14. Управління нестандартними ситуаціями з клієнтами та забезпечення їх швидкого і ефективного вирішення.

15. Ведення технічної документації для співробітників (Confluence) та розробка/впровадження інструкцій для клієнтів.

Спеціаліст з фінансового моніторингу операцій клієнтів

ПриватБанк

Банки

4 місяці

11.2022 - 03.2023

1. Проведення ретельної перевірки клієнтів (Фізичні особи, Юридичні особи) та актуалізацією їхньої інформації.
2. Організація поглибленої перевірки певних категорій клієнтів та формування відповідних висновків.
3. Моніторинг виявлення приналежності клієнтів до РЕРs, включаючи аналіз збігів і вжиття необхідних заходів.
4. Виконання заходів, спрямованих на дотримання вимог щодо запобігання та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення.

Supervisor (Менеджер) напрямку роздрібного бізнесу Департаменту технологічної підтримки

ПриватБанк

Банки

2 роки 9 місяців

02.2020 - 11.2022

1. Надання підтримки та координація роботи технічних спеціалістів (близько 80 осіб)
2.
Мотивація та розвиток команди, проведення навчання та тренінгів.
3. Контроль за якістю обслуговування клієнтів та дотриманням стандартів.
4. Аналіз результативності роботи команди, збирання і обробка відгуків.
5. Розподіл роботи співробітників
6. Вирішення ескалаційних випадків та забезпечення їх швидкого вирішення.
7. Аналіз поточних процесів технічної підтримки для виявлення можливостей для покращення.
8. Розробка і впровадження нових процедур для підвищення ефективності роботи команди та процесів банку
9. Розробка та оновлення інструкцій і документів для команди.
10. Підготовка та презентація звітів про діяльність команди для вищого керівництва.
11. Співпраця з іншими підрозділами для вирішення комплексних технічних питань.
12. Управління конфліктами всередині команди та з клієнтами.
13. Забезпечення позитивної атмосфери у колективі та вирішення проблем, що виникають.
14. Участь у впровадженні нових технологій і систем підтримки банку
15. Оцінка ефективності нових інструментів та їх інтеграція в роботу команди.

Старший фахівець технологічної підтримки HelpDesk (Експерт)

ПриватБанк

Банки

1 місяць

01.2020 - 02.2020

1. Аналіз звернень від клієнтів з метою їх оптимізації.
2. Створення та ведення великого об?єму статистичних звітів.
3. Розробка презентацій для підвищення якості обслуговування клієнтів.
4. Організація та проведення зустрічей з працівниками відділень банку для вдосконалення їхньої роботи.

Фахівець технологічної підтримки HelpDesk

ПриватБанк

Банки

4 місяці

08.2019 - 12.2019

1. Відпрацювання заявок від Департаментів Онлайн-Чату, Гарячої лінії 3700, Відділень банку щодо складних питань які не можуть бути вирішені на їх рівні.
2. Вирішення нестандартних проблем які виникають у фізичних осіб у ході користування банківськими продуктами.
3. Взаємодія з іншими підрозділами банку для вирішення складних технічних питань клієнтів.
4. Надання рекомендацій та інструкцій для вирішення проблем клієнтів.
5. Проведення претензійної роботи задля повернення коштів клієнтам
6. Аналіз шахрайських операцій клієнтів

Оператор гарячої лінії 3700

ПриватБанк

Банки

1 рік

08.2018 - 08.2019

1. Відповідь на дзвінки клієнтів, що телефонують на гарячу лінію банку.
2. Надання клієнтам інформації про банківські продукти та послуги.
3. Допомога клієнтам у вирішенні проблемних ситуацій.
4. Обробка скарг та пропозицій клієнтів, передача їх до відповідних підрозділів для вирішення.
5. Перевірка особистих даних клієнтів для запобігання шахрайству.
6. Виконання процедур верифікації згідно з внутрішніми політиками банку.
7. Допомога клієнтам у проведенні фінансових операцій, таких як перекази коштів, оплата рахунків тощо.
8. Консультації щодо використання онлайн-банкінгу та мобільних додатків.
9. Дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів, встановлених банком.
10. Постійне підвищення рівня своїх знань та навичок через навчання та тренінги.

Ключова інформація

1. Досвід управління командами з великої кількості працівників (+ супервайзери)
2. Підбір, навчання та мотивація співробітників. Розробка і реалізація навчальних програм, проведення індивідуальних зустрічей (One to One) і оцінка результативності персоналу.  
3. Аналіз результативності роботи відділів, підготовка звітів для вищого керівництва та впровадження заходів для покращення бізнес-процесів.
4. Розробка і реалізація нових процедур і технологій для підвищення ефективності роботи відділів.
5. Контроль і управління виплатою заробітних плат співробітників.
6. Ефективна комунікація та співпраця з підрозділами. Співпраця з різними підрозділами для вирішення складних технічних питань, ефективна комунікація і координація між командами для досягнення спільних цілей.
7. Управління конфліктами і нестандартними ситуаціями з клієнтами та всередині команди, забезпечення їх швидкого і ефективного вирішення.
8. Досвід роботи з сервісами Google Analytics 4, Google Tag Manager, IP телефонії, знання HTML коду (без написання).
9. Великий досвід роботи у банківській сфері (ПриватБанк).

Навчався в 1 закладі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Заклад вищої освіти Східно-європейський слов'янський університет"

Юрисконсульт

Черкаси, 2021

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Google Analytics for Beginners

Київ, 2023

1. Налаштування базових параметрів (фільтри, конверсії, дані)

2. Навички користування основними інструментами та звітами

3. Аналіз даних відвідувачів, джерел трафіку, поведінку користувачів на сайті, конверсії тощо

4. Створення звітів

5. Сегментація відвідувачів для більш детального аналізу

Advanced Google Analytics

Київ, 2023

1. Налаштування додаткових параметрів аналітики.

2. Створення та управління складними фільтрами.

3. Налаштування користувацьких розмірів і показників для збору специфічних даних.

4. Використання власних параметрів для відстеження користувацьких взаємодій.

5. Відстеження конверсій, таких як кліки, завантаження файлів, перегляди відео.

6. Налаштування конверсій.

7. Створення та налаштування власних звітів та інформаційних панелей.

8. Інтеграція Google Tag Manager для зручнішого управління тегами.

9. Відстеження конверсій, налаштування тегів та змінних безпосередньо через Google Tag Manager.

Артур

Керівник відділу

Київ

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому