Ключова інформація

Посадові обов'язки та ключові навички, отримані за час роботи в ресторанній сфері:
- аналіз розташування
- визначення цільової аудиторії та концепції підприємства громадського харчування
- планування кухні та підсобних приміщень;
- Розстановка обладнання, оптимізації виробничих процесів;
- аналіз устаткування та інвентарю, що закуповується, оптимізація витрат при відкритті ресторану;
- розробка штатного розкладу та графіка роботи персоналу кухні, оптимізація структури підрозділів кухні;
- розробка меню з наданням технологічних карток (з урахуванням регіонального ринку товарів);
- підбір оптимального (списку постачальників) згідно з меню підприємства;
- навчання кухарів приготування страв за меню;
- Складання посадових інструкцій для працівників кухні;
- Проведення навчання співробітників кухні (майстер-класів)
- складання графіка зміни меню та сезонних пропозицій, дегустаційних розкладів відповідно до концепції ресторану
- Здійснення маркетингу постачальників;
- Контроль цін та якості продукції від постачальників;
- Контроль актів опрацювань, технологічних карт, списань, калькуляцій;
- контроль санітарних норм та гігієни;
- контроль за якістю збереження продуктів та напівфабрикатів, термін придатності та їх ротація;
- контроль закупівельних листів та залишків товару;
- Складання посадових інструкцій;
- Складання staff меню, включаючи вартість;
- Просування перспективних співробітників;
- Контроль за дотримання стандартів подачі страв;
- організація правил та стандартів служб та підрозділів: кухня – склад - офіціанти – адміністратор - підбір, навчання та управління персоналом;
- організація та обслуговування корпоративних та приватних заходів будь-якого рівня (в т. ч. виїзних)
- Складання меню, підбір обладнання, організація процесу реалізації Шведського столу.

Мехман Вазір

Шеф кухар

Одеса

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, сезонна / тимчасова робота, віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому