Працювала в 1 компанії   2 роки 2 місяці

Транспорт та Логістика

Customer support representative (Remote)

Hermes LLC

Транспорт та Логістика

2 роки 1 місяць

05.2021 - 06.2023

  • Provide timely and accurate responses to customer inquiries via phone, email, and chat.
  • Resolve customer complaints and issues promptly, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Assist customers with product information, troubleshooting, and order processing.
  • Collaborate with cross-functional teams to escalate and resolve complex issues.
  • Maintain detailed records of customer interactions and transactions.
  • Identify opportunities for process improvements to enhance the overall customer experience.

Ключова інформація

  • Adaptability, Conducting online chats, Ability to work in multitasking mode, Fast typing, Receiving incoming calls, Management of CRM, The first line of support, Second line of support, Communicability, Salesforce user, Active sales, Sale of household appliances and electronics, FMCG sales , Sale of real estate, Handling objections, Direct sales, User1C, B2B Sales, Wholesales, Sale of medical products, Cold sales, Educability

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Mass Communication

Київ, 2017

Володіє мовами

Англійська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

About

Dedicated and personable Customer Support Representative with years of experience in providing exceptional customer service. Proficient in resolving inquiries and issues promptly and effectively. Seeking to leverage strong communication skills and problem-solving abilities to contribute to the success of any company.

Telegram: @fadz_u

Fadilah

Customer support representative (Remote)

Київ

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому