Працював в 3 компаніях 3 роки 1 місяць
Інше
business analyst
Vbet Ukraine
Інше
2 місяці
04.2024 - до теперішнього часу
• Аналіз бізнес-процесів та вимог до програмних продуктів
• Участь у проектах впровадження та оптимізації бізнес-процесів
• Взаємодія з користувачами та стейкхолдерами для збирання вимог та відгуків
• Проведення навчання та підтримка користувачів у використанні систем та програм
• Постійне вдосконалення навичок у аналізі бізнес-процесів та вимог до програмних продуктів
• Участь у проектах впровадження та оптимізації бізнес-процесів
• Взаємодія з користувачами та стейкхолдерами для збирання вимог та відгуків
• Проведення навчання та підтримка користувачів у використанні систем та програм
• Постійне вдосконалення навичок у аналізі бізнес-процесів та вимог до програмних продуктів
Customer Manager
Vbet Ukraine
Інше
3 роки
06.2021 - до теперішнього часу
Interacting with customers ( incoming line, chats, email ) . Responding to customer queries related to the use of products. I am a results, oriented customer support specialist with excellent communication skills, as well as a deep understanding of digital systems and supply chain processes. Creativity and development of educational products for juniors
Customer Manager
Vbet Ukraine
Інше
3 роки
06.2021 - до теперішнього часу
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
Jira confluence ) html, css, js ( basic ) mc office any helpdesk people managment good communication skills, conflict resolution and negotiation skills creating presentations and speeches for partners
Atlassian ( jira confluence ) html, css, js ( basic ) mc office any helpdesk people managment good communication skills, conflict resolution and negotiation skills
Навчався в 2 закладах
Zaporizhzhia national university
Management of foreign economic activities
Запоріжжя, 2021
Запорізький національний університет
management
Запоріжжя, 2021
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
mate academy
Київ, 2019
front-end development postgraduate certificate FEB 2019 - JUN 2019
Олександр
Олександр
business analyst
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/8161ee7f-9edf-403d-89e9-9becb15ec4fc.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому