Працювала в 3 компаніях 8 років 11 місяців
Інтернет, Інше
Провідний фахівець з контролю якості
Воля, ТОВ
Інтернет
2 роки 4 місяці
01.2022 - 05.2024
- Прослуховування записаних дзвінків клієнтів для оцінки якості обслуговування.
- Визначення відповідності розмов стандартам і скриптам компанії.
- Виявлення ключових проблемних моментів у спілкуванні оператора з клієнтом.
- Надання зворотного зв'язку операторам для покращення якості обслуговування.
- Аналіз отриманих даних з прослуховування дзвінків.
- Виявлення трендів та закономірностей у роботі операторів.
- Оцінка ефективності скриптів і процесів обслуговування.
- Розробка рекомендацій для підвищення якості обслуговування та оптимізації процесів.
- Створення регулярних звітів щодо якості обслуговування на основі прослуханих дзвінків і аналізу.
- Формування конкретних рекомендацій на основі отриманих результатів для покращення якості обслуговування та підвищення ефективності роботи команди.
- Проведення навчальних зустрічей з використанням підготовлених матеріалів, пояснення результатів аналізу і рекомендацій.
- Відстеження ключових показників ефективності (KPI) обслуговування клієнтів.
- Визначення відповідності поточних показників встановленим стандартам та цілям.
- Виявлення відхилень та причин їх виникнення.
- Розробка і впровадження заходів для досягнення цільових показників.
- Проведення тестування для співробітників та аналіз результатів.
- Оцінка ефективності засвоєння нових процесів на основі результатів тестування.
- Надання рекомендацій, щодо покращення та впровадження нових методик.
- Співпраця з керівниками відділу для покращення ефективності роботи співробітників.
- Базове навчання нових співробітників.
- Підготовка і розповсюдження навчальних матеріалів, таких як інструкції і відеоуроки.
- Забезпечення нових співробітників менторською підтримкою для швидшої адаптації і вирішення можливих питань.
- Аналіз потреб у навчанні як для нових, так і для існуючих співробітників.
Провідний фахівець з продажів
Воля, ТОВ
Інтернет
5 років 2 місяці
10.2016 - 12.2021
- Продаж послуг компанії (телебачення та інтернет).
- Відпрацювання запитів абонентів з сайту компанії та дзвінків на лінію продажів.
- Інформування про послуги домашнього інтернету та телебачення.
- Надання загальної інформації про надання послуг.
- Регулярне виконання особистого плану продажів.
- Пройшла успішно курс наставника для швидшої адаптації нових співробітників в роботі.
- З 2017 по 2019 рік посідала перше місце в номінації найкращий продавець року.
Менеджер з продажу спортивних товарів
Інтернет-магазин GlobalSport, Київ
Інше
1 рік 3 місяці
07.2015 - 10.2016
- Продаж та консультація по характеристиках та технічних вимогах спортивного товару.
- Заповнення сайту новим товаром, зміна цін.
- Написання ексклюзивних статей на сайті.
- Виставлення рахунків та контроль надходження коштів від клієнтів(робота з рахунками в 1С).
- Робота з партнерами(портали aukro, prom.ua, olx(slando) та інші).
- Робота з постачальником товару.
Ключова інформація
Цілеспрямована, проактивна, вмію працювати в команді та з великим обсягом інформації. У роботі мені допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат, висока працездатність та стресостійкість. Намагаюся постійно вдосконалювати свої знання та уміння за допомогою різних інтернет-ресурсів, а саме онлайн курсів та бізнес тренінгів.
Навчалась в 1 закладі
Національна академія внутрішніх справ
Спеціаліст правознавець
Київ, 2004
Володіє мовами
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Юлія
Юлія
Менеджер з навчання співробітників та контролю якості
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 години тому