Працювала в 3 компаніях   8 років 11 місяців

Інтернет, Інше

Провідний фахівець з контролю якості

Воля, ТОВ

Інтернет

2 роки 4 місяці

01.2022 - 05.2024

  • Прослуховування записаних дзвінків клієнтів для оцінки якості обслуговування.
  • Визначення відповідності розмов стандартам і скриптам компанії.
  • Виявлення ключових проблемних моментів у спілкуванні оператора з клієнтом.
  • Надання зворотного зв'язку операторам для покращення якості обслуговування.
  • Аналіз отриманих даних з прослуховування дзвінків.
  • Виявлення трендів та закономірностей у роботі операторів.
  • Оцінка ефективності скриптів і процесів обслуговування.
  • Розробка рекомендацій для підвищення якості обслуговування та оптимізації процесів.
  • Створення регулярних звітів щодо якості обслуговування на основі прослуханих дзвінків і аналізу.
  • Формування конкретних рекомендацій на основі отриманих результатів для покращення якості обслуговування та підвищення ефективності роботи команди.
  • Проведення навчальних зустрічей з використанням підготовлених матеріалів, пояснення результатів аналізу і рекомендацій.
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI) обслуговування клієнтів.
  • Визначення відповідності поточних показників встановленим стандартам та цілям.
  • Виявлення відхилень та причин їх виникнення.
  • Розробка і впровадження заходів для досягнення цільових показників.
  • Проведення тестування для співробітників та аналіз результатів.
  • Оцінка ефективності засвоєння нових процесів на основі результатів тестування.
  • Надання рекомендацій, щодо покращення та впровадження нових методик.
  • Співпраця з керівниками відділу для покращення ефективності роботи співробітників.
  • Базове навчання нових співробітників.
  • Підготовка і розповсюдження навчальних матеріалів, таких як інструкції і відеоуроки.
  • Забезпечення нових співробітників менторською підтримкою для швидшої адаптації і вирішення можливих питань.
  • Аналіз потреб у навчанні як для нових, так і для існуючих співробітників.

Провідний фахівець з продажів

Воля, ТОВ

Інтернет

5 років 2 місяці

10.2016 - 12.2021

  • Продаж послуг компанії (телебачення та інтернет).
  • Відпрацювання запитів абонентів з сайту компанії та дзвінків на лінію продажів.
  • Інформування про послуги домашнього інтернету та телебачення.
  • Надання загальної інформації про надання послуг.
  • Регулярне виконання особистого плану продажів.
  • Пройшла успішно курс наставника для швидшої адаптації нових співробітників в роботі.
  • З 2017 по 2019 рік посідала перше місце в номінації найкращий продавець року.

Менеджер з продажу спортивних товарів

Інтернет-магазин GlobalSport, Київ

Інше

1 рік 3 місяці

07.2015 - 10.2016

  • Продаж та консультація по характеристиках та технічних вимогах спортивного товару.
  • Заповнення сайту новим товаром, зміна цін.
  • Написання ексклюзивних статей на сайті.
  • Виставлення рахунків та контроль надходження коштів від клієнтів(робота з рахунками в 1С).
  • Робота з партнерами(портали aukro, prom.ua, olx(slando) та інші).
  • Робота з постачальником товару.

Ключова інформація

Цілеспрямована, проактивна, вмію працювати в команді та з великим обсягом інформації. У роботі мені допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат, висока працездатність та стресостійкість. Намагаюся постійно вдосконалювати свої знання та уміння за допомогою різних інтернет-ресурсів, а саме онлайн курсів та бізнес тренінгів.

Навчалась в 1 закладі

Національна академія внутрішніх справ

Спеціаліст правознавець

Київ, 2004

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Юлія

Менеджер з навчання співробітників та контролю якості

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 години тому