Працював в 6 компаніях   22 роки 3 місяці

FMCG, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник відділу продажу

PepsiCo

FMCG

1 рік 8 місяців

08.2022 - 04.2024

Керівник відділу продаж, (TSM). Житомир, Чернігів, Черкаси

Обов'язки на попередньому місці роботи

  • Контроль та реалізація планів та заходів, спрямованих на організацію збуту продукції у встановлені терміни, у кількості та асортименті, передбаченому планом продажів на підзвітній території.
  • Координація діяльності співробітників підрозділу.
  • Контроль та забезпечення виконання МОР (місячного оперативного плану), АОР (річний план продажів), виконання Фокусів, розвитку території.
  • Підбір, навчання, сертифікація персоналу.
  • Аналіз інформації про тенденції розвитку ринку пропонованої продукції у ввіреному регіоні.

Керівник відділу продажу

PepsiCo

FMCG

4 роки 6 місяців

02.2018 - 08.2022

Керівник відділу продаж, (TSM). Київ, Житомир

Обов'язки на попередньому місці роботи

  • Контроль та реалізація планів та заходів, спрямованих на організацію збуту продукції у встановлені терміни, у кількості та асортименті, передбаченому планом продажів на підзвітній території.
  • Координація діяльності співробітників підрозділу.
  • Контроль та забезпечення виконання МОР (місячного оперативного плану), АОР (річний план продажів), виконання Фокусів, розвитку території.
  • Підбір, навчання, сертифікація персоналу.
  • Аналіз інформації про тенденції розвитку ринку пропонованої продукції у ввіреному регіоні.
  • Пенетрація ХО 74%, снекових стійок 82%. Приріст продаж складав кожного року не менше 21% до попереднього періоду.

Керівник відділу продажу

PepsiCo

FMCG

9 років 5 місяців

08.2008 - 01.2018

Керівник відділу продаж, (UM). Рівне, Луцьк

Обов'язки на попередньому місці роботи

  • Контроль та реалізація планів та заходів, спрямованих на організацію збуту продукції у встановлені терміни, у кількості та асортименті, передбаченому планом продажів на підзвітній території.
  • Координація діяльності співробітників підрозділу.
  • Контроль та забезпечення виконання МОР (місячного оперативного плану), АОР (річний план продажів), виконання Фокусів, розвитку території.
  • Підбір, навчання, сертифікація персоналу.
  • Аналіз інформації про тенденції розвитку ринку пропонованої продукції у ввіреному регіоні.
  • Пенетрація ХО 77%, снекових стійок 86%. Приріст продаж складав кожного року не менше 18% до попереднього періоду.

Заступник начальника відділу продаж

Сандора, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

09.2007 - 08.2008

Начальник бюро прямих продаж

Сандора, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 4 місяці

05.2003 - 09.2007

Торгівельний представник

Сандора, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

03.2002 - 05.2003

Обов'язки на місці роботи:

  • Забезпечення роботи та координацію діяльності бюро.
  • Контроль даних по результатам роботи кожного співробітника на щоденній, щотижневій, місячній основі використовуючи робочі інструменти.
  • Підбір, навчання, сертифікація команди.
  • Виконання планових показників.

Ключова інформація

  • Формування стратегії розвитку територій з горизонтом на рік.
  • Формування бюджету на рік/квартал/місяць, згідно планів встановлення ХО, ТО снеки, напої.
  • Формування компанії підписання контрактів CDA.
  • Оперативне планування на квартал, місяць.
  • Оперативне планування для забезпечення виконання планових показників.
  • Планування ресурсів та підтримки для реалізації стратегії.Підбір та навчання персоналу.
  • Проведення обміну кращими практиками в полях.
  • Навчання та підтримка КАМ ТТ, ТДМ TT, ТДМ AFH.
  • Сертифікація персоналу.
  • Формування конкурентної команди продаж на нових територіях.
  • Планування та підтримка товарного запасу на складах прямих продаж та складах дистриб’юторів (DSD, 3PD).
  • Реалізація прогнозу продаж на наступні 12 тижнів, для забезпечення виконання Фокусів,
  • Промо.Реалізація програм, спрямованих на просування продукції.
  • Пошук нових альтернативних каналів збуту.
  • Планування та реалізація зміни дистрибутора.
  • Реалізація переходу на нового дистрибутора, з мінімальними втратами продаж та представленості.
  • За період роботи приймав участь виведення торгових марок на ринок (ТМ Сандора, ТМ Садочок, ТМ Pepsi, ТМ 7Up, ТМ Mirinda, ТМ Lay’s, ТМ Doritos, ТМ Cheetos, ТМ Хрустім).

Навчався в 1 закладі

Рівненський інститут слов'янознавства

Менеджмент організацій

Рівне, 2002

Володіє мовами

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Інше

Права категорія В. Є власне авто.

Олександр

Дивізійний менеджер, Регіональний менеджер

Київ

60 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому