Працював в 8 компаніях   15 років 4 місяці

FMCG

Територіальний менеджер

Опілля, ТОВ, Пивоварня

FMCG

2 роки 11 місяців

07.2021 - до теперішнього часу

Основні обов'язки:

- Координування процесом продажів на території відповідальності: Рівненська обл.

- Виконання планів продажів, планових показників дистрибуції і основних показників ефективності (KPIs).

- Взаємодія з дистрибуторами на території.

- Організація заходів для мотивації торгового персоналу: супервайзерів і торгових представників.

- Проведення аудиту території на наявність дистрибуції і коучинг із супервайзерами.

- Постановка та контроль виконання цілей команді продаж на щомісячній основі, а також оперативних цілей на тиждень, день.

- Проведення постійної роботи з пошуку резервів для збільшення продажів, дистрибуції та долі ринку.

Основні досягнення:

- Приріст продаж +46% 22vs21.

- Ріст АТТ +11% 22vs21.

- Ріст ср. СКЮ +1,3 22vs21.

- Впровадження Еффі для команди продаж.

- Підключення одної із вагових пасивних мереж в області.

- Підключення нових дистрибуторів.

Територіальний менеджер

АБІНБЕВ ЕФЕС Україна, ПАТ

FMCG

1 рік 2 місяці

02.2020 - 04.2021

Обов'язки:

  • Управління та координування процесом продажів на території відповідальності: Рівненська обл.
  • Виконання планів продажів, планових показників дистрибуції і основних показників ефективності (KPIs) в регіоні відповідальності.
  • Створення оптимальних стоків у дистрибуторів по кількості і асортименту.
  • Контроль за торгово-розливним обладнанням в регіоні.
  • Контроль забезпечення планового кругообігу тари.
  • Забезпечення і контроль з боку підлеглих якісної комунікації з роздрібними клієнтами ексклюзивних торгових представників дистриб'ютора.
  • Організація заходів для мотивації торгового персоналу: супервайзерів і торгових представників.
  • Контроль процесу моніторингу бази даних роздрібних торгових точок на території.
  • Проведення аудиту території на наявність дистрибуції і коучинг із супервайзерами
  • Постановка та контроль виконання цілей команді продаж на щомісячній основі, а також оперативних цілей на тиждень, день.
  • Проведення постійної роботи з пошуку резервів для збільшення продажів, дистрибуції та долі ринку. Оптимізація витрат.
  • Аналіз фактичних і статистичних даних на підзвітній території і створення планів подальшого розвитку.
  • Прорахунок ефективності контрактів, погодження нових, пролонгація діючих на максимально вигідних умовах для компанії.

  • Основні досягнення:
  • Ріст кумулятивної бази ТТ на 10% 120vs21
  • Приріст продаж в категорії Premium+ на 20%, в категорії Import +27%, 20 vs 19.
  • Робота з командою: зменшення ротації персоналу із 25% до 12%.

Регіональний менеджер з розвитку кегового пива Північно-Західного регіону

АБІНБЕВ ЕФЕС Україна, ПАТ

FMCG

1 рік 5 місяців

12.2017 - 05.2019

Основні обов'язки:

1. Управління та координування процесом продажів кегового пива на території відповідальності: Рівненська обл., Волинська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл ..

2. Виконання планів продажів, планових показників дистрибуції і основних показників ефективності (KPIs) в регіоні відповідальності.

3. Створення оптимальних стоків у дистрибуторів по кількості і асортименту.

4. Контроль за торгово-розливним обладнанням в регіоні.

5. Контроль забезпечення планового кругообігу тари.

6. Забезпечення і контроль з боку підлеглих якісної комунікації з роздрібними клієнтами ексклюзивних торгових представників дистриб'ютора.

7. Організація заходів для мотивації торгового персоналу: супервайзерів і торгових представників.

8. Контроль процесу моніторингу бази даних роздрібних торгових точок на території.

9. Проведення аудиту території на наявність дистрибуції і коучинг з Хорека координаторами.

10. Контроль звітності супервайзерів, проведення звітного аудиту.

11. Ведення роботи з проблемними торговими точками, допомагати Хорека координаторам при переговорах у критичних ситуаціях.

12. Постановка цілей супервайзерам на щомісячній основі, а також оперативних цілей на тиждень, день.

13. Проведення постійної роботи з пошуку резервів для збільшення продажів, дистрибуції та долі ринку. Оптимізувати витрати.

14. Аналіз фактичних і статистичних даних на підзвітній території і створення планів подальшого розвитку.

15. Прорахунок ефективності контрактів, погодження нових, пролонгація діючих на максимально вигідних умовах для компанії.

Основні досягнення:

1. Ріст кумулятивної бази ТТ на 7% 18vs17.

2. Приріст продаж в категорії Premium+ на 2%, в категорії Import +10%, 18 vs 17.

3. Підключення вагомих сіток МРП регіону та клієнтів Он-трейд.

4. Введення інструменту по контролю обороту тари, що суттєво (на 90%) скоротило втрати.

5. Приріст продаж в категорії Import +36%, 1кв_19 vs 1кв_18.

6. Приріст АТТ +47% 1кв_19 vs 1кв_18.

Менеджер по роботі з локальними мережами (КАМ)

iCotton Ukraine

FMCG

7 місяців

04.2017 - 11.2017

Основні обов'язки:

1. Підтримка існуючих та встановлення нових ефективних партнерських відносин з ключовими клієнтами компанії (Вінницька, Хмельницька, Волинська, Рівненська, Львівська, Закарпатська, Івано-Франківська області);

2. Робота з LKA по прямим контрактам;

3. Здійснення виконання поставлених планів продажів по локальних мережах ;

4. Проведення аналізу співпраці з мережами протягом року, здійснення виконання річних контрактів та маркетингових угод;

5. Робота з командою дистриб'юторів (коучинг / сторчек / аудит);

6. Планування та контроль маркетингового календаря активностей по мережах;

7. Забезпечення своєчасного лістингу новинок в ЛКА;

8. Виконання ефективності (рентабельності) контрактних клієнтів.

Основні досягнення:

1. Відновлена співпраця з однією із локальних мереж регіону.

2. Проведені всі заплановані ТМ активності в підзвітних мережах Західної України 2-3кв 2017р., забезпечений рівень результативності і ефективності проведених заходів на 100%.

3. Виконання KPI: 2кв-96%; 3кв-102%.

4. Розширено асортимент по 5 із 15 мереж від 10% до 30%.

Територіальний менеджер

iCotton Ukraine

FMCG

7 місяців

10.2016 - 05.2017

Основні обов'язки:

  • Розвиток системи продажів через дистрибуційні канали;
  • Планування, бюджетування продажів і трейд маркетингових активностей;
  • Управління каналами збуту;
  • Проведення переговорів і презентацій, формування довгострокових відносин з ключовими клієнтами;
  • Планування і контроль надходження грошових коштів;
  • Аналіз ринку активностей конкурентів, вироблення пропозицій щодо протидії.

Основні досягнення:

  • Побудована система постановки якісних завдань по кожному ТА дистриб'ютора.
  • Проведені локальні програми в мережах Рівненська, Волинська область 4 кв 2016 р-1кв 2017, забезпечений рівень результативності і ефективності проведених заходів на 100%.
  • Проведено всі ТМ Активності згідно АП в ТОТ 4кв 2016р, на 100%, 1кв 2017р на 90%.
  • Пролонговано співпрацю на 2017 рік з усіма ключовими клієнтами, згідно затвердженого % інвестицій.

Регіональний супервайзер

Pernod Ricard Ukraine

FMCG

3 роки 4 місяці

04.2012 - 08.2015

Обов'язки:

  • Визначення можливостей для збільшення продажів.
  • Забезпечення організації та ведення продажів в каналах Модерн трейд, Традиційний роздріб, Он-трейд.
  • Ведення переговорів та заключення контрактів з ключовими клієнтами.
  • Рішення щоденних питань в роботі з дистрибуторами.
  • Контроль за виконанням службових обов'язків торговими представниками та мерчендайзерами. Проведення польових аудитів та зборів із торговою командою дистрибуторів.
  • Контроль виконання договірних зобов'язань та умов роботи по клієнтам.
  • Виконання річних, квартальних та щомісячних кількісних і якісних задач.

Досягнення:

  • Побудована система постановки квартальних завдань по кожному ТА дистрибуторів з розбивкою по брендам і по каналах дистрибуції.
  • Заключені контракти зі всіма локальними мережами регіону згідно затвердженого % інвестицій.
  • Якісна дистрибуція в On Trade - проведені всі ТМ Активності згідно МАР On Trade, забезпечений рівень результативності і ефективності проведених заходів на 100% в закріпленому регіоні (національні акції, кількість точок для покриття, літри = план / факт,% виконання).
  • Проведено мотиваційні програми на дистрибуторах - всі філії виконали не менше 95% поставленого плану.
  • Заключено стратегічно важливі контракти з усіма ваговими клієнтами он-трейд, дотримуючись умов "рівня рентабельності". (План по контрактам, згідно з планом контрактування в закріпленій зоні відповідальності виконаний на 100%).

Молодший агент з продажу

Pernod Ricard Ukraine

FMCG

1 рік 5 місяців

10.2010 - 03.2012

Посадові обов'язки:

  • виконання квартальних, місячних та щотижневих кількісних і якісних задач;
  • знання асортименту продукції компанії та конкурентів;
  • участь у розробці планограм по розміщенню продукції компанії;
  • участь в переговорному процесі з ЛПР по розміщенню ДМП;
  • консультація клієнтів по продукції компанії;
  • забезпечення найкращого позиціювання товару в торгових точках по корпоративним стандартам представленості брендів;
  • контроль за наявністю асортименту продукції в торгових точках;
  • ведення внутрішньої корпоративної звітності;

Мерчендайзер-промоутер

Global Spirits

FMCG

3 роки 4 місяці

05.2007 - 09.2010

Посадові обов'язки:

  • знання асортименту продукції компанії і конкурентів;
  • консультація клієнтів по продукції компанії;
  • забезпечення найкращого позиціювання товару в торгових точках по корпоративним стандартам представленості брендів;
  • контроль за наявністю асортименту продукції в торгових точках;
  • ведення внутрішньої корпоративної звітності;
  • проведення закритих дегустацій продавцям та керівникам відділів ТТ;
  • заміна торгового представника.

Ключова інформація

  1. Довгостроковий досвід роботи менеджером в іноземних компаніях.
  2. Успішний досвід в управлінні командою продаж.
  3. Успішний досвід ведення переговорів та взаємовідносин з клієнтами та партнерами.


Навчався в 1 закладі

НУВГП

Механіко-енергетичний. Інженер.

Рівне, 2008

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

PSYCHOLOGICAL AND LINGUISTIC CENTER ALFA-EUROPE, Council of Europe Level A2

Курси, тренінги, сертифікати

Mini MBA

Київ, 2023

Навчання по програмі Mini MBA по даний час.

Мотивація команди. Типи менеджерів.

Рівне, 2021

Навчання LMS  - "ABInBev Efes"

Фінанси для нефінансистів

Київ, 2020

Успішно пройшов тренінгову програму "Фінанси для нефінансистів". "ABInBev Efes" 

Фінансовий менеджмент

Рівне, 2019

Prometheus

Ведення переговорів

Київ, 2018

Успішно пройшов дводенну тренінгову програму "Ведення переговорів". "ABInBev Efes"

Тренінгова програма "Переговори"

Київ, 2017

Успішно пройшов тренінгову програму "Переговори". Бізнес тренер: Євгеній Шульга.

Certificate "The general course of Elementary English"

Рівне, 2016

PSYCHOLOGICAL AND LINGUISTIC CENTER ALFA-EUROPE, Council of Europe Level A2

Тренінг " Навики продаж та робота із запереченнями"

Київ, 2015

"БМ Україна"

 

Сертифікат "Навики ведення ефективних переговорів"

Київ, 2014

Успішно пройшов тренінгову програму "Навики ведення ефективних переговорів". Бізнес тренер: Юлій Некрасов.

Тренінгова програма "Навики продаж офф-трейд"

Львів, 2012

Успішно пройшов тренінгову програму "Навики продаж офф-трейд". Бізнес тренер Максим Кобець. 

Додаткова інформація

Особисті якості

  Проактивний, відповідальний, чесний, націлений на результат.

Ціль:

Отримати посаду регіонального менеджера в іноземній компанії для взаємовигідної співпраці, збільшення доходу компанії в першу чергу за рахунок збільшення продаж та розширенню дистрибуції, а також для довгострокової побудови кар’єри завдяки професійним та особистим якостям, підприємливості та етичній поведінці.

Володимир

Регіональний менеджер

Рівне

Готовий переїхати: Київ, Львів

38 років

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому