Працювала в 3 компаніях   6 років 4 місяці

Будівництво

Інспектор з кадрів

Назву компанії приховано

Будівництво

8 місяців

10.2021 - 06.2022

Оформлення прийому, переміщення, звільнення персоналу;

• Ведення кадрового діловодства;

• Робота з іншими відділами компанії для допомоги у вирішенні питань як кандидатів, так і співробітників, що вже працюють;

• Робота з CRM системою Bitrix;

• Пройшла програму підвищення кваліфікації «Всеукраїнська професійна кваліфікація кадровиків -2022», 01.11.2021-31.01.2022, сертифікат NU25846442/001892-22

Фахівець із документообігу

Назву компанії приховано

Будівництво

4 роки 10 місяців

10.2013 - 08.2018

• Взаємодія із підрядниками.

• Взаємодія з відділом закупівель, юридичним відділом, економічним відділом, бухгалтерією в процесі узгодження, підписання та виконання договорів, контроль за виконаннямдоговорів;

• Робота з договорами в тендерно-договірному відділі: реєстрація, узгодження договорів зацікавленими сторонами, інформування виконавців про поточний статус документа та правильність його оформлення відповідно до чинного на підприємстві Положення про порядок погодження та затвердження договорів, рахунків, актів виконаних робіт від підрядників, підписання, сканування, архівування в електронному та паперовому вигляді, ведення загального реєстру та складання щотижневого звіту по підписаними договорами.

• Створення архіву компанії (в електронному та паперовому вигляді).

• Переклади офіційних листів та юридичної документації з/наанглійську/українську.

Досягнення:

• Створення архіву договорів компанії, ведення централізованої системи реєстрації, погодження та підписання документів, систематизації та архівування, оперативного пошуку документів на запит.

• Чіткість та злагодженість роботи служби, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.

Менеджер з адміністративної діяльності

Назву компанії приховано

Будівництво

8 місяців

02.2013 - 10.2013

• Точне та своєчасне забезпечення інформацією керівництва та співробітників компанії.

• Донесення інформації від вищого керівництва до підлеглих та контроль своєчасного виконання завдань;

• Адміністративне та технічне забезпечення роботи проектної команди.

• Контроль виконання завдань та доручень щодо проекту.

• Організація нарад, ведення протоколів, підготовка презентацій.

• Документаційна підтримка: підготовка та редагуваннядокументів.

• Оформлення документів на відрядження для співробітників проектної команди.

• Планування робочого дня керівника, організація нарад, зустрічей.

• Усний та письмовий переклад.

• Організація роботи офісу, забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення та купівля води, оформлення замовлень на канцелярію);

Ключова інформація

грамотна письмова та усна англійська, російська, українська; переклад усний та письмовий з англійської на російську, українську та навпаки; редагування російських, українських та англійських текстів; практичний досвід роботи з ПК, досвід роботи з пакетом Microsoft Office , Fine Reader , Adobe Acrobat , PowerPoint , Excel; вміння бути помічником (пошук, отримання, аналіз, реферування та систематизування інформації)

Навчалась в 2 закладах

Київський національний лінгвістичний університет

Філологія. Переклад

Київ, 2010

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Філологія. Переклад

Житомир , 2009

Володіє мовами

Англійська

вільно

Анонімний пошукач

Адміністратор

Ірпінь

Готовий переїхати: Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому