Працювала в 7 компаніях   25 років 9 місяців

Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії, Банки, Торгівля роздрібна / Retail

Монтажник/Оператор виробництва

Fronius Czech Republic Ltd.

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

04.2022 - 03.2024

- виготовлення нових деталей з використанням спеціалізованих машин;
- стажування та відбір нових працівників, їх подальше навчання;
- контроль якості;
- організація робочого процесу у підрозділі з урахуванням кількості персоналу та їх функціоналу,
встановлених норм на кожному етапі виробництва, робочого часу і т.ін.

Начальник відділу / Менеджер Департаменту з управління об’єктами нерухомості

ТОВ "ДТЕК Сервіс"

Енергетика та Енергоносії

4 роки 2 місяці

02.2018 - 04.2022

- організація роботи підрозділу з урахуванням поставлених цілей і задач;

- організація і координація клінінгу та експлуатації/обслуговування офісних приміщень загальною площею до 15 000м2 (9-ть поверхів в БЦ та окремі будівлі);

- оптимізація площ в приміщеннях, включаючи роботу з архітекторами; - організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) в офісних приміщеннях (більше 1000 робочих місць);

- планування і контроль бюджету, оптимізація заявок і витрат;

- участь в розробці та в запровадженні політик, процедур;

- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;

- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;

- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;

- організація і налаштування процесів закупівлі напоїв, канцелярії, побутової та офісної техніки, меблів та інших ТМЦ (ОЗ, МНМА, МШП);

- флористика;

- монтаж, демонтаж, обслуговування світлових вивісок, оформлення на них дозвільної документації;

- організація ремонту меблів та побутової техніки, облаштування робочих місць, організація роботи вантажників і вантажних перевезень; - розробка і впровадження в дію процесу інвентаризації;

- участь у проектах зі сторони зовнішнього замовника (робота з архітекторами і дизайнерами щодо підготовки планувань, візуалізацій, робочих проектів; узгодження планувань, дизайну і меблів із внутрішніми замовниками; участь у робочих зустрічах щодо ремонтно-будівельних робіт і поточних питань, пов'язаних з проектом; вирішення питань з підрозділами Безпеки, ІТ; організація переїзду співробітників в новий БЦ).

Керівник напрямку загальнокорпоративної підтримки

ПАТ "Укрсоцбанк"

Банки

3 місяці

11.2017 - 02.2018

-оптимізація площ у приміщеннях;
- організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) між офісами (більш 1500 чоловік);
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- закупка і ремонт/технічне обслуговування ТМЦ (у т.ч.меблів, побутової та офісної техніки, продуктів
харчування, посуду, господарських товарів, товарів для підрозділів інкасації і т.ін.);
- розробка і побудова процесу інвентаризації,
- оцінка, списання, продаж, утилізація необоротних активів і капітальних інвестицій;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів.

Начальник Відділу менеджменту приміщень

ПАТ "Укрсоцбанк"

Банки

2 роки 11 місяців

12.2014 - 11.2017

планувальні рішення приміщень;
- оптимізація площ у приміщеннях;
- організація переміщень співробітників (підрозділів) між офісами;
- реєстр операційної нерухомості Банку;
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із поточними постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- забезпечення об’єктів банку товарно-матеріальними цінностями (у т.ч.побутова техніка, продукти харчування,
посуд, господарські товари, товари для підрозділів інкасації, вогнегасники і т.ін.);
- організація закупівлі та обслуговування касової техніки, рекламних конструкцій (вивіски, лайт-бокси і т.ін.);
- організація закупки і ремонту меблів;
- організація виготовлення та установки броньованих касових конструкцій;
- розробка і налагоджування процесу інвентаризації, списання, продажу, утилізації необоротних активів;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів

Головний економіст Управління у зв’язках із постачальниками

ПАТ "Укрсоцбанк"

Банки

1 рік 2 місяці

10.2013 - 12.2014

- підготовка технічних завдань і тендерної документації;
- проведення онлайн-аукціонів на електронній платформі I-Faber;
- підготовка і підписання договорів щодо поставки товарів/послуг;
- проведення переговорів із постачальниками;
- регулярний моніторинг ринку у сфері закупок;
- оптимізація договорів;
- проведення тендерів і моніторингів щодо: канцелярії, витратних матеріалів для каси, штампам і печаткам,
продуктам харчування, кур’єрським послугам, спецодягу, товарів для інкасації, бюро перекладів, рекламних
конструкцій та ін..

Головний спеціаліст Відділу закупівель

ПАТ «УніКредит Банк»

Банки

6 років 9 місяців

01.2007 - 10.2013

підготовка технічних завдань і тендерної документації;
- співпраця і переговори із постачальниками товарів/послуг;
- регулярний аналіз ринку у сфері закупівель;
- підготовка проектів договорів;
- поточні і планові замовлення на закупку товарів/послуг;
- координація работи складів;
- інвентаризація, списання, продаж, утилізація основних засобів;
- організація та керування послугою клінінгу;
- мобільний зв’язок і переліміти;
- кур’єрські послуги;
- автопарк (покупка, лізинг авто, шляхові листи, паливо, ремонти і обслуговування);
- таксі;
- вантажні перевезення;
- підписка на газети та журнали;
- медичне страхування і страхування приміщень;
- закупка: канцелярії, печатної продукції, витратних матеріалів для каси; продуктів харчування; ІТ обладнання і
АТМ; будівельних матеріалів; інших МШП і господарських товарів; вивіски і лайт-бокси;
- ремонт та обслуговування основних засобів;
- підготовка звітності, внутрішніх нормативних документів.

Бухгалтер

ПІІ «Жискур Холдінг-Україна»

Торгівля роздрібна / Retail

8 років 5 місяців

07.1998 - 12.2006

робота із базою даних супермаркету;
- отримання, оприбуткування, переоцінка і списання ТМЦ;
- робота із первинними бухгалтерськими документами;
- інвентаризація;
- складання касових, товарних і бухгалтерських звітів;
- інкасація грошових коштів;
- виконання обов’язків товарознавця і завідуючої супермаркета (досвід керівництва колективом у складі 30-ти
чоловік).

Ключова інформація

Працьовитість, відповідальність, стресостійкість, чесність.

Чудові організаторські здібності та вміння побудови і налаштування робочих процесів з нуля.

Навчалась в 2 закладах

Національний університет харчових технологій

бухгалтерський облік та аудит

Київ, 2003

Київський технікум громадського харчування

бухгалтерський облік та аудит

Київ, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

- впевнений користувач ПК: MS Office

- SAP, ДЕЛО, I-Faber

Водійське посвідчення

Водійські права:

Категорія «В» (стаж водіння – 17 років)

Леся Юріївна

Керівник адміністративно-господарського відділу

Київ

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому