Работала в 7 компаниях 25 лет 9 месяцев
Промышленность и Производство, Энергетика и Энергоносители, Банки, Торговля розничная / Retail
Монтажник/Оператор виробництва
Fronius Czech Republic Ltd.
Промышленность и Производство
1 год 11 месяцев
04.2022 - 03.2024
Начальник відділу / Менеджер Департаменту з управління об’єктами нерухомості
ТОВ "ДТЕК Сервіс"
Энергетика и Энергоносители
4 года 2 месяца
02.2018 - 04.2022
- організація роботи підрозділу з урахуванням поставлених цілей і задач;
- організація і координація клінінгу та експлуатації/обслуговування офісних приміщень загальною площею до 15 000м2 (9-ть поверхів в БЦ та окремі будівлі);
- оптимізація площ в приміщеннях, включаючи роботу з архітекторами; - організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) в офісних приміщеннях (більше 1000 робочих місць);
- планування і контроль бюджету, оптимізація заявок і витрат;
- участь в розробці та в запровадженні політик, процедур;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- організація і налаштування процесів закупівлі напоїв, канцелярії, побутової та офісної техніки, меблів та інших ТМЦ (ОЗ, МНМА, МШП);
- флористика;
- монтаж, демонтаж, обслуговування світлових вивісок, оформлення на них дозвільної документації;
- організація ремонту меблів та побутової техніки, облаштування робочих місць, організація роботи вантажників і вантажних перевезень; - розробка і впровадження в дію процесу інвентаризації;
- участь у проектах зі сторони зовнішнього замовника (робота з архітекторами і дизайнерами щодо підготовки планувань, візуалізацій, робочих проектів; узгодження планувань, дизайну і меблів із внутрішніми замовниками; участь у робочих зустрічах щодо ремонтно-будівельних робіт і поточних питань, пов'язаних з проектом; вирішення питань з підрозділами Безпеки, ІТ; організація переїзду співробітників в новий БЦ).
Керівник напрямку загальнокорпоративної підтримки
ПАТ "Укрсоцбанк"
Банки
3 месяца
11.2017 - 02.2018
Начальник Відділу менеджменту приміщень
ПАТ "Укрсоцбанк"
Банки
2 года 11 месяцев
12.2014 - 11.2017
- оптимізація площ у приміщеннях;
- організація переміщень співробітників (підрозділів) між офісами;
- реєстр операційної нерухомості Банку;
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із поточними постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- забезпечення об’єктів банку товарно-матеріальними цінностями (у т.ч.побутова техніка, продукти харчування,
посуд, господарські товари, товари для підрозділів інкасації, вогнегасники і т.ін.);
- організація закупівлі та обслуговування касової техніки, рекламних конструкцій (вивіски, лайт-бокси і т.ін.);
- організація закупки і ремонту меблів;
- організація виготовлення та установки броньованих касових конструкцій;
- розробка і налагоджування процесу інвентаризації, списання, продажу, утилізації необоротних активів;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів
Головний економіст Управління у зв’язках із постачальниками
ПАТ "Укрсоцбанк"
Банки
1 год 2 месяца
10.2013 - 12.2014
- проведення онлайн-аукціонів на електронній платформі I-Faber;
- підготовка і підписання договорів щодо поставки товарів/послуг;
- проведення переговорів із постачальниками;
- регулярний моніторинг ринку у сфері закупок;
- оптимізація договорів;
- проведення тендерів і моніторингів щодо: канцелярії, витратних матеріалів для каси, штампам і печаткам,
продуктам харчування, кур’єрським послугам, спецодягу, товарів для інкасації, бюро перекладів, рекламних
конструкцій та ін..
Головний спеціаліст Відділу закупівель
ПАТ «УніКредит Банк»
Банки
6 лет 9 месяцев
01.2007 - 10.2013
- співпраця і переговори із постачальниками товарів/послуг;
- регулярний аналіз ринку у сфері закупівель;
- підготовка проектів договорів;
- поточні і планові замовлення на закупку товарів/послуг;
- координація работи складів;
- інвентаризація, списання, продаж, утилізація основних засобів;
- організація та керування послугою клінінгу;
- мобільний зв’язок і переліміти;
- кур’єрські послуги;
- автопарк (покупка, лізинг авто, шляхові листи, паливо, ремонти і обслуговування);
- таксі;
- вантажні перевезення;
- підписка на газети та журнали;
- медичне страхування і страхування приміщень;
- закупка: канцелярії, печатної продукції, витратних матеріалів для каси; продуктів харчування; ІТ обладнання і
АТМ; будівельних матеріалів; інших МШП і господарських товарів; вивіски і лайт-бокси;
- ремонт та обслуговування основних засобів;
- підготовка звітності, внутрішніх нормативних документів.
Бухгалтер
ПІІ «Жискур Холдінг-Україна»
Торговля розничная / Retail
8 лет 5 месяцев
07.1998 - 12.2006
Ключевая информация
Працьовитість, відповідальність, стресостійкість, чесність.
Чудові організаторські здібності та вміння побудови і налаштування робочих процесів з нуля.
Училась в 2 заведениях
Національний університет харчових технологій
бухгалтерський облік та аудит
Київ, 2003
Київський технікум громадського харчування
бухгалтерський облік та аудит
Київ, 1997
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
- впевнений користувач ПК: MS Office
- SAP, ДЕЛО, I-Faber
- читання креслень в AutoCAD
Водійське посвідчення
Водійські права:
Категорія «В» (стаж водіння – 17 років)
Леся Юріївна
Леся Юріївна
Керівник адміністративно-господарського відділу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад