Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працював в 8 компаніях   19 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Видавництва та Поліграфія, Медицина та Охорона здоров'я

Начальник відділу експлуатації будинків і споруд

ПТК ТОВ "Агромат"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 11 місяців

02.2021 - 01.2024

  • організація проведення зовнішнього та внутрішнього ремонту споруд власними силами або із залученням підрядників (їх пошук, визначення фронту робіт, отримання кошторисів, контроль якості робіт);
  • керівництво та організація роботи служби експлуатації компанії в т.ч. табелювання, графіки відпусток, замовлення спецодягу, постановка завдань та контроль їх виконання, трудовий розпорядок, дотримання техніки безпеки;
  • експлуатація систем вентиляції, кондиціонування, водостоку, опалення, водопроводу, електромережі, автоматичних воріт та шлагбаумів ( моніторинг стану, організація їх монтажу та ремонту власними силами або силами підрядних організацій, підбір запчастин);
  • контроль стану прилеглих територій та організація робіт і заходів по догляду за нею ( прибирання, покіс трави, озеленення, підрізка живих дерев і видалення аварійних та чагарників);
  • ініціювання підписання договорів із підрядними та обслуговуючими організаціями, контроль проплат і вчасне подання бухгалтерської документації, акти списання ТМЦ, матеріалів;
  • участь у забезпеченні протипожежних заходів (підтримання в належному стані пожежних щитів, відправка вогнегасників на перезарядку та ін.)
  • складання бюджету у межах відділу;
  • матеріальна відповідальність, участь у інвентаризаціях майна.

Керівник господарського відділу

ПТК ТОВ "Агромат"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

05.2018 - 02.2021

  • обслуговування об'єктів компанії та прилеглої території;
  • керівництво технічним персоналом, підбір, табелювання, преміювання, розробка графіків роботи;
  • забезпечення функціонування систем кондиціонування, вентиляції, опалення, водопостачання, каналізації та електромереж а також пожежної та охоронної сигналізації та системи контролю доступу;
  • проведення ремонтних робіт власними силами або із залученням підрядних організацій, супровід всіх необхідних документів;
  • складання бюджету у межах відділу;
  • матеріальна відповідальність, участь у інвентаризаціях майна.

Керівник адміністративно - технічного напрямку

Профальянс Сервіс

Інше

1 рік 4 місяці

01.2017 - 05.2018

  • забезпечення життєдіяльності офіса (кондиціонування, ремонт, телефонія, система контролю доступу, інженерні мережі та ін.);
  • технічне забезпечення нарад, конференцій;

Начальник адміністративно-господарського відділу

Stolitsa Group

Нерухомість та Девелопмент

5 років

01.2012 - 01.2017

  • обслуговування трьох адміністративних будівель та офісів продажу загальною площею 4500 м2, а також прилеглої території площею 3 га; - керівництво технічним персоналом у кількості 15 осіб, розроблення посадових інструкцій, графіків;
  • моніторинг стану та організація ремонту систем кондиціонування, вентиляції, опалення, водопостачання та електромережі;
  • організація ремонтних робіт, пошук підрядників, супровід узгодження і підписання договорів, контроль якості виконаних робіт;
  • досвід організації заміни теплотрас, ремонту асфальтового покриття, відновлення водостічних систем, проведення кровельних робіт та благоустрою;
  • облаштування робочих місць, закупівля необхідних меблів, їх ремонт;
  • контроль прибирання внутрішніх приміщень та прилеглих територій;
  • організація і контроль повного перевезення майна з об'єкта на об'єкт;
  • подання звітностей за спожиті комунальні послуги, супровід та контроль оплати рахунків;
  • забезпечення об'єктів товарами господарського призначення (закупівля та розподіл).

Старший комірник

ТОВ «Хардекс»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

07.2008 - 10.2011

  • ведення обліку ТМЦ, проведення інвентаризацій;
  • прийом товару згідно з товарно-транспортними накладними;
  • самостійне компонування замовлень та перевірка замовлень інших комірників;
  • робота з документами.

Завідувач складу запчастин

ТОВ «АвтоІнтернешнл Метрополіс»

Автомобільна промисловість та Автобізнес

10 місяців

07.2007 - 05.2008

  • спостерігання за залишками ТМЦ на складі та формування заявок на закупівлю;
  • видача та списання товарів згідно з нарядами-замовленнями;
  • прийом товарів згідно з накладними та внесення їх у базу;
  • проведення інвентаризацій.

Друкар плоского друку 3-го розряду газетного цеху

Преса України, Державне видавництво

Видавництва та Поліграфія

1 рік 11 місяців

08.2005 - 07.2007

Фельдшер-лаборант

Київське обласне бюро судово-медичної експертизи

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 1 місяць

07.2003 - 08.2004

Ключова інформація

  • досвід обслуговування офісних будівель та приміщень більше 10 років;
  • навички взаємодії з підрядними організаціями та контролюючими органами;
  • досвід підбору персоналу та роботи з ним;

Навчався в 2 закладах

Національний авіаційний університет

Факультет інформатики, комп’ютерна інженерія

Київ, 2009

Перший Київський медичний коледж

Лабораторна діагностика, фельдшер-лаборант

Київ, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • впевнений користувач ОС сімейства Windows
  • володіння MS Office
  • досвід роботи з 1С, Bitrix
  • вільно оріентуюсь в Internet.

Водійське посвідчення

  • наявність водійського посвідчення категорії «В»
  • водійський стаж - 17 років.

Особисті якості

відповідальність, врівноваженість, наполегливість, цілеспрямованість, оперативність, здатність швидко навчатися, організаторські здібності.

Дмитро Володимирович

Керівник господарського відділу

Київ

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому