Це — візитка кандидата
Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.
Працював в 8 компаніях 19 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Видавництва та Поліграфія, Медицина та Охорона здоров'я
Начальник відділу експлуатації будинків і споруд
ПТК ТОВ "Агромат"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 11 місяців
02.2021 - 01.2024
- організація проведення зовнішнього та внутрішнього ремонту споруд власними силами або із залученням підрядників (їх пошук, визначення фронту робіт, отримання кошторисів, контроль якості робіт);
- керівництво та організація роботи служби експлуатації компанії в т.ч. табелювання, графіки відпусток, замовлення спецодягу, постановка завдань та контроль їх виконання, трудовий розпорядок, дотримання техніки безпеки;
- експлуатація систем вентиляції, кондиціонування, водостоку, опалення, водопроводу, електромережі, автоматичних воріт та шлагбаумів ( моніторинг стану, організація їх монтажу та ремонту власними силами або силами підрядних організацій, підбір запчастин);
- контроль стану прилеглих територій та організація робіт і заходів по догляду за нею ( прибирання, покіс трави, озеленення, підрізка живих дерев і видалення аварійних та чагарників);
- ініціювання підписання договорів із підрядними та обслуговуючими організаціями, контроль проплат і вчасне подання бухгалтерської документації, акти списання ТМЦ, матеріалів;
- участь у забезпеченні протипожежних заходів (підтримання в належному стані пожежних щитів, відправка вогнегасників на перезарядку та ін.)
- складання бюджету у межах відділу;
- матеріальна відповідальність, участь у інвентаризаціях майна.
Керівник господарського відділу
ПТК ТОВ "Агромат"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 9 місяців
05.2018 - 02.2021
- обслуговування об'єктів компанії та прилеглої території;
- керівництво технічним персоналом, підбір, табелювання, преміювання, розробка графіків роботи;
- забезпечення функціонування систем кондиціонування, вентиляції, опалення, водопостачання, каналізації та електромереж а також пожежної та охоронної сигналізації та системи контролю доступу;
- проведення ремонтних робіт власними силами або із залученням підрядних організацій, супровід всіх необхідних документів;
- складання бюджету у межах відділу;
- матеріальна відповідальність, участь у інвентаризаціях майна.
Керівник адміністративно - технічного напрямку
Профальянс Сервіс
Інше
1 рік 4 місяці
01.2017 - 05.2018
- забезпечення життєдіяльності офіса (кондиціонування, ремонт, телефонія, система контролю доступу, інженерні мережі та ін.);
- технічне забезпечення нарад, конференцій;
Начальник адміністративно-господарського відділу
Stolitsa Group
Нерухомість та Девелопмент
5 років
01.2012 - 01.2017
- обслуговування трьох адміністративних будівель та офісів продажу загальною площею 4500 м2, а також прилеглої території площею 3 га; - керівництво технічним персоналом у кількості 15 осіб, розроблення посадових інструкцій, графіків;
- моніторинг стану та організація ремонту систем кондиціонування, вентиляції, опалення, водопостачання та електромережі;
- організація ремонтних робіт, пошук підрядників, супровід узгодження і підписання договорів, контроль якості виконаних робіт;
- досвід організації заміни теплотрас, ремонту асфальтового покриття, відновлення водостічних систем, проведення кровельних робіт та благоустрою;
- облаштування робочих місць, закупівля необхідних меблів, їх ремонт;
- контроль прибирання внутрішніх приміщень та прилеглих територій;
- організація і контроль повного перевезення майна з об'єкта на об'єкт;
- подання звітностей за спожиті комунальні послуги, супровід та контроль оплати рахунків;
- забезпечення об'єктів товарами господарського призначення (закупівля та розподіл).
Старший комірник
ТОВ «Хардекс»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 3 місяці
07.2008 - 10.2011
- ведення обліку ТМЦ, проведення інвентаризацій;
- прийом товару згідно з товарно-транспортними накладними;
- самостійне компонування замовлень та перевірка замовлень інших комірників;
- робота з документами.
Завідувач складу запчастин
ТОВ «АвтоІнтернешнл Метрополіс»
Автомобільна промисловість та Автобізнес
10 місяців
07.2007 - 05.2008
- спостерігання за залишками ТМЦ на складі та формування заявок на закупівлю;
- видача та списання товарів згідно з нарядами-замовленнями;
- прийом товарів згідно з накладними та внесення їх у базу;
- проведення інвентаризацій.
Друкар плоского друку 3-го розряду газетного цеху
Преса України, Державне видавництво
Видавництва та Поліграфія
1 рік 11 місяців
08.2005 - 07.2007
Фельдшер-лаборант
Київське обласне бюро судово-медичної експертизи
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 1 місяць
07.2003 - 08.2004
Ключова інформація
- досвід обслуговування офісних будівель та приміщень більше 10 років;
- навички взаємодії з підрядними організаціями та контролюючими органами;
- досвід підбору персоналу та роботи з ним;
Навчався в 2 закладах
Національний авіаційний університет
Факультет інформатики, комп’ютерна інженерія
Київ, 2009
Перший Київський медичний коледж
Лабораторна діагностика, фельдшер-лаборант
Київ, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- впевнений користувач ОС сімейства Windows
- володіння MS Office
- досвід роботи з 1С, Bitrix
- вільно оріентуюсь в Internet.
Водійське посвідчення
- наявність водійського посвідчення категорії «В»
- водійський стаж - 17 років.
Особисті якості
відповідальність, врівноваженість, наполегливість, цілеспрямованість, оперативність, здатність швидко навчатися, організаторські здібності.
Дмитро Володимирович
Дмитро Володимирович
Керівник господарського відділу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому