Працювала в 6 компаніях 8 років 9 місяців
Промисловість та Виробництво, Краса / Фітнес / Спорт, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Інтернет-маркетолог
YOZONE
Промисловість та Виробництво
2 роки 1 місяць
10.2022 - до теперішнього часу
Аналіз та настройка рекламних кампаній: Виконала аналіз цільової аудиторії, побудувала портрети цільової аудиторії. Налаштування реклами Google на сайті Yozone.com.ua, включаючи пошукову рекламу, Google Shopping, відеорекламу на YouTube, контекстно-медійну рекламу та інші формати.
Працювала з Google Ads та Google Analytics, здійснюючи аналіз сайту на конверсійність та юзабіліті, визначення цілей рекламної кампанії, розробку списку ключових слів, організацію структури акаунту та інші аспекти. Наповнення контентом та SEO:
Відповідальна за наповнення контентом на сайті Yozone.com.ua, включаючи створення карток товарів, категорій, банерів, написання статей та заповнення SEO.
Розробка та супровід інтернет-магазину: Розробила технічне завдання для створення інтернет-магазину, здійснила супровід у процесі розробки, включаючи перевірку на помилки та доопрацювання.
Досягнення:
Підвищення позиції сайту: Середня позиція сайту зменшилась з 42-ї позиції до 10,5-ї за період 1,5 року.
Ефективна реклама в Google Ads: Настроїла рекламні кампанії в Google Ads з нуля, що призвело до того, що за рік цей канал став третім за прибутковістю в компанії після оптових та соціальних мереж.
Маркетолог
Elos Zhak
Краса / Фітнес / Спорт
11 місяців
03.2021 - 02.2022
Розробка маркетингових стратегій: Виконала розробку комплексної маркетингової стратегії для компанії, зосередженої на сфері краси.
Аналіз ринку та конкурентного середовища: Провела глибокий аналіз ринку послуг лазерної епіляції в місті Дніпро, включаючи товарні та цінові пропозиції, стратегії маркетингу, позиціювання та рекламну активність конкурентів.
Аналіз цільової аудиторії та розробка бренду: Виконала побудову портретів цільової аудиторії, виділив основні конкурентні переваги та створив ціннісну пропозицію для клієнтів.
Розробила позиціювання бренду та вибрав його слоган.
Створення стратегії просування: Розробила стратегію просування, включаючи завдання, тактику, використання бренду обличчя для рекламних активностей та визначення рекламного бюджету.
Модель продажів: Визначила модель продажів, що найкраще підходить для компанії.
Зам. директора з маркетингу
АМТ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 5 місяців
10.2019 - 03.2021
Виповняла обов’язки керівника відділу маркетингу
Розробка маркетингових стратегій: участь у розробці стратегії розвитку брендів компанії, включаючи аналіз ринку та конкурентного середовища.
Управління відділом маркетингу: Керувала командою відділу маркетингу з 20 співробітників, включаючи написання регламентів та розпоряджень щодо робочого процесу.
Антикризові дії в період карантину: Впроваджувала антикризові заходи для забезпечення стабільності бізнесу під час періоду карантину. Ці дії включали перегляд та переговори з підрядниками щодо умов договорів про рекламну активність, зокрема, укладання додаткових угод щодо відстрочення або зниження платежів за неактуальні рекламні кампанії, щоб уникнути втрати коштів.
Маркетингові активності та рекламні заходи: Розробляла та супроводжувала рекламні активності з партнерами, також активно здійснювала контроль за розходженням рекламного бюджету та аналізувала ефективність рекламних заходів.
Розвиток брендів: Ініціювала та розробляла плани маркетингових заходів та програм для підвищення впізнаваності та розвитку брендів компанії.
Участь у розробці веб-сайтів та каталогів: Займалася постановкою завдань розробникам, контролювала роботу та корегувала процес розробки.
Документація та договори: Займалася зовнішнім та внутрішнім документообігом, включаючи укладання договорів та контроль документації від підрядників.
Бренд-менеджер
АМТ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 2 місяці
08.2018 - 10.2019
Стратегія розвитку брендів: Участь у розробці стратегії розвитку брендів компанії та ініціація програм, спрямованих на підвищення впізнаваності та розвиток брендів.
Аналіз конкурентів: Проведення аналізу роботи конкурентів та блогерів, ініціатива щодо покращення маркетингових заходів.
Співпраця з блогерами: Пошук та узгодження умов співпраці з блогерами для підвищення впливу та популяризації брендів.
Контроль за рекламною інформацією: Забезпечення актуальності рекламної інформації на брендових сайтах компанії.
Управління проектами: Постановка завдань розробникам та адміністраторам сайтів, контроль виконання завдань.
Стимулювання продажів: Розробка та підтримка акцій для стимулювання продажів та підвищення впізнаваності брендів.
Участь у розробці матеріалів: Участь у розробці каталогів, презентаційних матеріалів та візуального брендування.
Реклама та зв'язки з підрядниками: Контроль розміщення реклами та ведення переговорів з підрядниками для співробітництва.
Документація та договори: Здійснення зовнішнього та внутрішнього документообігу, включаючи укладання договорів та контроль документації.
Керівник відділу маркетингу
Вента Лаб, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 1 місяць
07.2016 - 08.2018
Реклама та просування: Замовлення та аналіз розміщення реклами у ЗМІ, а також друкованої реклами. Онлайн-майданчики та корпоративні сайти: редагування, аналіз ефективності та написання контенту.
Участь у профільних виставках: організація участі, робота з клієнтами та моніторинг конкурентів.
Створення фірмового стилю, редагування документації та ведення акаунтів у соціальних мережах.
Маркетингові активності: E-mail та Viber розсилки клієнтам, створення відео для YouTube.
Організація власних профільних семінарів.
Аналіз ефективності діяльності маркетингу та керівництво працівниками відділу.
Досягнення:
Організація та проведення перших профільних конференцій, що призвело до збільшення лояльної клієнтської бази та прибутку.
Створення відділу маркетингу для оптимізації процесів.
Впровадження CRM-системи Terrasoft для оптимізації роботи маркетингового відділу.
Фахівець-аналітик дослідження товарного ринку
Корпорація АТБ
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
08.2015 - 09.2016
- проведення цінового/асортиментного моніторингу;
- обробка та аналіз даних;
- надання звітів;
- складання звіту з конкурентного середовища;
- моніторинг рекламної активності.
Ключова інформація
Надмірна відповідальність за свою роботу та команду, пунктуальність, наполегливість у досягненні поставленої мети, стресостійкість, комунікабельність, ініціативність, швидка навченість, уміння працювати в команді, націленість на результат, бажання постійно розвиватися.
Навчалась в 2 закладах
Національний гірничий університет
маркетинг
Днепр, 2015
Дніпропетровський Монтажний технікум
Комерційна діяльність
Днепр, 2012
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Igor Ivitskiy "Магія Google 4.0" 2024 р.
Настройка реклами Google ads и SEO- оптимізація сайта
Igor Ivitskiy "Магія Google 2.7" 2023 р.
Настройка реклами Google ads и SEO- оптимізація сайта
Google Skills of Tomorrow programme 2022
Настройка реклами в Google ads та Facebook
Анастасія
Анастасія
Директор по маркетингу
Дніпро
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому