Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працював в 11 компаніях   12 років

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, IT

IT Project Manager

Dapp.Expert

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 4 місяці

02.2023 - до теперішнього часу

  • Project management.
  • Writing technical tasks for site redesign.
  • Writing technical tasks for unannounced crypto P2E project.

Lead Game Designer

Pixward Games

IT

7 місяців

02.2022 - 09.2022

  • Project management.
  • Writing technical tasks for development team.
  • Level design.
  • Combat design, game balance.
  • Quality approvement.

Technical Designer

Persha Studia (Wargaming.net)

IT

4 місяці

03.2020 - 07.2020

  • Game features prototyping and development.
  • - Writing technical task for development team.

Technical Designer

Vostok Games

IT

9 місяців

11.2018 - 08.2019

  • UE4 Blueprint research and development.
  • Prototyping gameplay features.

Lead Game designer

Mysterytag

IT

1 рік

09.2016 - 09.2017

Безумные монстры (Soft lunch)

  • Concept design for meta and core gameplay.
  • Technical design for gameplay features, tutorials, AI, UI.
  • Game balance.
  • Quality approvement.

Game designer

Nanahoo Games

IT

5 місяців

04.2016 - 09.2016

Viy UE4 Tech Demo

  • Concept design.
  • Level design.
  • Game balance.
  • Quality approvement.

Game Designer

Mysterytag

IT

1 рік 5 місяців

11.2014 - 04.2016

  • Redesign for game mechanics.
  • Quality approvement.
  • Supporting development process by gameplay notes.

Technical Game Designer

Whale Rock Games

IT

7 місяців

03.2014 - 10.2014

We Are the Dwarfes!

  • Design from basic game mechanics to gameplay features, AI.
  • Writing technical tasks for programmer team.
  • Writing test cases for quality approvement team.

Game designer, Level designer

4A Games

IT

2 роки 11 місяців

02.2011 - 01.2014

Metro: Last Light, Metro: Redux

  • Game design (game features, scenario, dialogs)
  • Level design (combat, stealth, navigation)
  • Level design (lightening, instancing, polishing)
  • DLC content.

Senior Game Designer, Level designer

GSC Game World

IT

1 рік 6 місяців

08.2009 - 02.2011

S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat, S.T.A.L.K.E.R. 2

  • Worked on concept design of STALKER 2.
  • Design main story and side quests, gameplay features.
  • Track tendency of modern FPS games.
  • Made a lot of setting up the game balance, remake system to upgrade weapons and armor.
  • Take place on leading of quality approvement team.
  • Level and quests design.

Beta Tester

GSC Game World

IT

6 місяців

02.2008 - 08.2008

  • Singleplayer and multiplayer quality approvement.
  • Support designers team by gameplay notes.

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Кирилл

Technical Game designer

Київ

2 500 $

39 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 місяць тому