Працювала в 8 компаніях   19 років

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фармацевтика, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги, HR, FMCG

Керівник відділу маркетингу

Назву компанії приховано

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

  • Розробка та впровадження маркетингових стратегій розвитку бренду, планування рекламних активностей: контент план, розробка віжуалів, планування каналів комунікації та таймингу
  • Дослідження ринку та аналіз цільової аудиторії B2B та B2C та актуальних трендів, моніторинг відгуків.
  • Керівництво командою: управління внутрішньою та зовнішньою маркетинговими командами.
  • Управління бюджетом: планування та контроль маркетингового бюджету для ефективного ROI.
  • Керівництво цифровим маркетингом: координація ініціатив у цифровому маркетингу (соцмережи, SEO, Google Search та онлайн-реклама, аналіз звітності)
  • Розробка та запуск продуктів: співпраця з технологом та дизайнерами для запуску нових продуктів, створення промоційних стратегій, лонч 3 нових лінійойк.
  • Розробка та впровадження програм лояльності та амбассадорства.
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI) та коригування стратегій за потреби, аналітика трафіку, продажів, показів, взаємодій у TikTok, оцінка показників GA (позиції сайту та продажі).
  • Розробка та контроль функціонування роздрібного сайту: інтеграція його з СRM

National Brand Manager

Назву компанії приховано

Фармацевтика

2 роки 10 місяців

05.2021 - 03.2024

Розробка коротко- та довгострокового бізнес-плану бренду, стратегічне планування (цінова стратегія, позиціонування бренду, дослідження ринку та споживачів, стратегії просування та дистрибуції, оцінка прибутку)
• Планування та реалізаціч заходів маркетингового комплексу, включаючи мультиканальні рекламні кампанії: соціальні медіа, сео оптимізацію, PPC, проекти маркетингових досліджень.
• Дослідження ринку та запуск нових продуктів
• SWOT аналіз
• Координація та навчання команди продажів
• Аналіз цільової реклами Google Ads та FB/Instagram
• Співпраця з інфлюенсерами
• Співпраця зі ЗМІ
• Івент маркетинг
• Контент-маркетинг

Керівник групи з просування продуктів, бренд-менеджер

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

10 років

05.2011 - 05.2021

Стратегічне планування (цінова стратегія, товарна стратегія, розміщення товару та його просування на ринку) з урахуванням життєвого циклу продукту.

• Розробка та впровадження маркетингових заходів.

• Проведення стратегічних переговорів з європейськими постачальниками.

• Участь у профільних виставках.

• Позиціонування та просування брендів на ринку України.

• Проведення тренінгів з продуктів для партнерів та співробітників компанії.

Маркетолог, Менеджер проектів

Назву компанії приховано

Реклама та PR-послуги

8 місяців

08.2010 - 04.2011

Розробка стратегій просування брендів, програм лояльності. • Розробка та ведення рекламних кампаній (аналіз конкурентів, медіа-планування, бюджетування, аналіз).

• Проведення маркетингових досліджень.

• Складання презентацій проектів.

Досягнення: Розробка ефективних програм просування в категорії "Басейнобудування" (люксовий сегмент). Розробка програми лояльності. Складання медіа-планів та рекламних бюджетів. Пошук підрядників. Аналіз ринку дитячого харчування Росії, України, Західної Європи та США, розробка стратегій виведення на ринок нової торгової марки.

Керівник проектів

Назву компанії приховано

Реклама та PR-послуги

3 місяці

04.2010 - 07.2010

Керівництво проектами (брендинг, розробка нових продуктів та послуг, просування, подійний маркетинг, інтернет-маркетинг).

• Розробка стратегій просування брендів.

• Розробка та ведення рекламних кампаній (складання бюджету, медіа-планування, аналіз).

• Проведення маркетингових досліджень.

Досягнення: Розробка ефективних програм просування, складання медіа-планів та рекламних бюджетів для різноманітних товарів: меблі, чоловічий одяг, елітна косметика, продукти харчування, медичне обладнання. ТМ "Водний світ", "Vaismann", "Левада", "Christina", "Нота Бене" та інше. Успішний досвід проведення проектів з просування: подійний маркетинг "Клуб імпровізації Vaismann".

Менеджер з маркетингу та реклами.

Назву компанії приховано

HR

7 місяців

06.2009 - 01.2010

• Аналіз конкурентного середовища (Росія, Індія, ОАЕ)

• Розробка проекту, дизайну, сервісів та пакетів послуг для користувачів

• Розробка рекламної стратегії та кампаній (складання бюджету, медіа-планування, контроль)

• Організація тендерів з іноземними партнерами

Менеджер з маркетингу та реклами, в.о. керівника відділу Маркетингу та Реклами

Назву компанії приховано

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 3 місяці

11.2006 - 02.2009

Реалізація всеукраїнських маркетингових та рекламних програм, розробка місцевої активності (розробка та узгодження ТЕО, медіапланування, організація роботи промоутерів, адресна доставка, робота з підрядниками: розробка макетів, друкування ПОСМ, запис та розміщення радіо та відео роликів).

• Бюджетування та медіа-планування. Розробка місцевих активностей та рекламних програм.

• Аналіз конкурентного середовища.

• Впровадження та контроль використання корпоративного стилю. • Проведення тендерів серед підрядників.

• Відкриття нових супермаркетів (зовнішнє та внутрішнє рекламне оформлення магазину, узгодження калькуляцій, макетів, медіапланування, офіційне відкриття, аналіз).

Досягнення: Збільшення відвідуваності магазинів на 167%, збільшення кількості покупців на 144%, Створення смс-проекту в рекламній комунікації мережі ФоксМарт. Перевиконання планів продажів Інтернет-магазину на 120%. Організація та проведення тренінгів, дотримання корпоративних стандартів на 100%. Введення щоденної звітності кредитних експертів, скорочення відмов на 20%.

Асистент Територіального Менеджера Криму

Назву компанії приховано

FMCG

1 рік 3 місяці

08.2005 - 11.2006

• Аналіз продажів. Ведення щоденної звітності, ведення кореспонденції. • Маркетингові дослідження ринку. Складання презентацій.

Ключова інформація

Управління бюджетом, Дослідження ринку, Бізнес-планування, досвід роботи з Соціальними медіа, Розробка маркетингових стратегій, Розробка Програм лояльності для постійних клієнтів, Медіа-планування, Ведіння переговорів, Аналіз ринку та конкурентів, Комунікабельність.

Робота в PowerPoint, Microsoft, Zoho, Navision, Power BI, Bitrix 24

Навчалась в 2 закладах

Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Сімферополь, 2009

Таврійський Національний університет ім. В.І. Вернадського.

Магістр політології, спеціалізація «PR»

Сімферополь, 2005

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Іспанська

нижче середнього

Французька

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Список курсів

2023

2004р. "Психологічні особливості комунікації". 

2005р. "Робота з запереченнями".

2006р. «Мистецтво проведення інтерв'ю», 

«Математика Ефективного продажу»,            

"Тайм менеджмент. Управління результатами»,

2007р. «Вражаюча презентація»,            

Майстер управління -1, Майстер управління 2,

2008р. «Стрессменеджмент. Управління конфліктами»,           

 "Тренінг особистісного зростання".

2009р. "Інтернет маркетинг. Нові технології контекстної реклами».

2010р. «Брендинг та ідентифікація»

2016р. «Маркетинг створення потреб»

2017р. «Маркетинг у розрізі психотипу покупця»

2019 р. “Типи покупців та сервіс-дизайн”

2020 р. "Профайлінг"

2023 р. "Digital Marketing", "Комплексний маркетинг"

Додаткова інформація

Особисті якості

цілеспрямованість, орієнтованість на результат, висока самоорганізованість та працездатність, уміння встановлювати пріоритети, комунікабельність, уміння працювати в команді, легке навчання, творчий підхід, ініціативність, відповідальність, порядність, мобільність, прагнення підвищувати кваліфікацію, аналітичний склад розуму.

Анонімний пошукач

Senior Brand manager/ Head of Marketing

Київ

2 500 $

42 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому