Працювала в 7 компаніях 15 років 11 місяців
Державний сектор, Інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Адміністратор відділу адміністраторів мобільного реагування
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг ВО КМР (КМДА) (м. Київ)
Державний сектор
2 роки 2 місяці
04.2020 - 06.2022
Надання адміністративних послуг згідно з їх переліком (прийом та реєстрація заяв та їх передача на опрацювання відповідним органам влади, посадовим особам; видача результату споживачеві послуги). Call-центр
Провідний інспектор
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (м. Київ)
Державний сектор
2 роки 10 місяців
05.2017 - 03.2020
Робота з документами в програмі СЕД (Система електронного документообігу). Підготовка проекту номенклатури справ, реєстрація звернень громадян, інформаційних та публічних запитів, депутатських запитів, долучень, службових записок, наказів тощо. Архівування документації
Заступник директора
ПрАТ «АБС-УКР» (м. Київ)
Інше
2 роки 3 місяці
08.2014 - 11.2016
Служба Замовника, підготовка та отримання дозвільної документації, погодження з держустановами, робота з Генпідрядниками, підготовка та проведення переговорів, контроль за службою експлуатації гуртожитку, робота з держустановами: Київенерго, Київводоканал, КМДА та інше. Підготовка та укладання договорів, контроль діяльності товариства, контроль роботи підлеглих
Начальник департаменту по фінансовій роботі
ПрАТ «АБС-УКР» (м. Київ)
Інше
2 роки 3 місяці
05.2012 - 08.2014
Ведення фінансового, бухгалтерського, податкового обліку, контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, підготовка бухгалтерських, моніторингових змін в податковому законодавстві
Головний бухгалтер
ПрАТ «АБС-УКР» (м. Київ)
Інше
1 рік 1 місяць
04.2011 - 05.2012
Контроль за всіма ділянками бухгалтерії, здача фінансової, статистичної, налогової звітності, приймання та оформлення на роботу співробітників товариства, ведення кадрового обліку (складання штатного розпису, накази, оформлення особових карток, трудових книжок та інше)
Ділознавець
ПрАТ «АБС-УКР» (м. Київ)
Інше
3 роки 5 місяців
11.2007 - 04.2011
Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, переклад текстів (російська/українська мови), контроль за виконанням службових документів виконавцями, листування з органами місцевої влади, робота з держорганами, укладання договорів, отримання дозволів тощо, обробка вхідної, вихідної документації, реєстрація документів в електронній базі
Директор регіонального представництва
ТОВ ПКФ «Лінда» (м. Алушта, АР Крим, Україна)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 7 місяців
01.1999 - 08.2000
Організація товариства з нуля. Отримання ліцензій, укладання договорів, управління фінансово-економічной діяльністю товариства, розробка стратегії розвитку компанії, робота з держустановами, проведення ділових переговорів та зустрічей, формування бюджету, атестація персоналу
Ключова інформація
Відповідальна однаково плідно працюю, як в команді так і особисто, старанна, уважна до деталей, вмію працювати в режимі багатозадачності, дипломатична та соблюдаю правила ділового етикету, є навички ділового листування, обробки кореспонденції.
Навчалась в 1 закладі
Кримський інститут бізнесу
Міжнародна економіка/спеціаліст-економіст
Сімферополь, 2001
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою УМД 00017019 (Національна комісія зі стан
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Комп'ютерні навички
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- Застосунки Google (Docs, Sheets, Slides, Drive, Calendar),
- Дистанційні технології комунікації (Skype, Zoom, Google Meet,
- Досвід роботи в системах електронного документообігу.
Юлія
Юлія
Помічник керівника, головний спеціаліст
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 годин тому