Працювала в 7 компаніях   7 років 10 місяців

IT, Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс), Нерухомість та Девелопмент, Краса / Фітнес / Спорт, Медіа / ЗМІ

Діджитал маркетолог

Bimp

IT

3 місяці

06.2024 - до теперішнього часу

Розробка маркетингової стратегії

Налаштування сайтів з нуля

Створення контент планів

План просування товару або послуги в інтернеті.Розробляла і впроваджувала медійні кампанії, контролювати їхню реалізацію.Складати портрет покупця, клієнта, користувача.

Займалася побудовою комунікації між компанією і клієнтами в інтернеті (через платну рекламу — за моделлю PPC, через email-маркетинг, соціальні мережі та інше).Аналізування ринку і конкурентів.Займалася SEO-оптимізацією сайту компанії. Працювала з веб-аналітикою сайту, проводила A / B тести. Тестування й оцінка ефективність різних каналів комунікації та розробляти плани освоєння нових.

Налаштування таргетованої реклами.

Офіс менеджер, помічник маркетолога

Благодійний фонд Руслана Шостака

Недержавні організації / NGO

5 місяців

10.2023 - 03.2024

- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, продуктів харчування, канцелярії та держп. товарів, оплата рахунків);

- Допомога в організації заходів компанії;

- Організація командування

ведення договірної роботи (проведення моніторингу ринку (підготовка тех.завдання, збір та аналіз пропозицій, надання пропозицій щодо вибору постачальників , тощо), ініціювання договорів, звірка з постачальниками послуг, своєчасне продовження, контроль їх повернення за фактом підписання контрагентом та ін. та ін.)

- Планування та організація робочих

- Збір, аналітика та обробка інформації;

- Організація івентів та інше.

Помічник генерального директора

Трайгон Експорт

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 1 місяць

09.2022 - 10.2023

Ведення ділового листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами

Здійснення підготовки документів і матеріалів за запитом

Виконання доручень керівника

Пошук необхідної інформації

Допомога в організації зустрічей, ділових поїздок, відряджень керівника

Розв’язання організаційних питань, пов’язаних з діловими поїздками, зустрічами, конференціями

Підготовка презентацій в PowerPoint на запит керівника

Забезпечення підтримки координації проєктів та комунікації з колегами в компанії

Участь в організації міжнародних семінарів, виставок

Спеціаліст по адміністративній роботі

ЭСТА ХОЛДИНГ / ESTA Holding

Нерухомість та Девелопмент

2 роки 5 місяців

01.2020 - 06.2022

- Прийом вхідних дзвінків
- Контроль відвідувачів
- Замовлення необхідних товарів для офісу
- Пошук постачальників, погодження договорів
- Заведення рахунків в програму 1С
- Коректування бюджету в програмі 1с
- Проведення тендеру
- Контроль водіїв та інше.

Менеджер з продажу+Маркетолог

ЖК SloveSky

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 8 місяців

05.2018 - 01.2020

  • Консультування потенційних та існуючих клієнтів щодо купівлі-продажу всіх об'єктів нерухомості
  • Продаж повного спектру послуг щодо купівлі-продажу об'єкту нерухомості.
  • Організація та проведення переглядів об'єкту нерухомості ЖК "Славський".
  • Організація комфортних та безпечних умов підписання договорів купівлі-продажу.
  • Після продажний супровід клієнтів.
  • Організація та контроль рекламної кампанії, а саме ведення соціальних мереж (фейсбук, інстаграм), розміщення обьяв ОЛХ., внесення правок на сайт.
  • Участь у розробці нових послуг та сервісів та вдосконаленні тих, що надаються.
  • Аналіз конкурентів.
  • Консультування потенційних покупців, Супровід угоди, укладення договорів ;
  • Участь у формуванні ціноутворення по об'єктах компанії;
  • Складання звітів з продажу, ведення клієнтської бази і робота з нею;
  • Після продажний супровід клієнтів.
  • Ведення соціальних мереж (фейсбук, інстаграм).
  • Розміщення обьяв ОЛХ.
  • Внесення правок на сайт.
  • Контроль розміщення реклами.

Керівник спортивним клубом для дітей

Sport Kids

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 2 місяці

09.2016 - 11.2017

  • Зустріч та консультація клієнтів;
  • Ведення бухгалтерских справ;
  • Контроль відвідування клієнтів;
  • Консультація клієнтів по телефону з різних питань;
  • Організація роботи персоналу;
  • Забезпечення великого потоку кліентів, їх прийому та розподілу дзвінків;
  • Організація конференц колів;
  • Ведення документообігу, складання та координація графіка керівника, організація ділових зустрічей керівника,організація ділових поїздок керівника.

Менеджер по продажам

МЕДИА-ПРО,ТОВ

Медіа / ЗМІ

5 місяців

12.2015 - 05.2016

  • Розробка презентацій нових продуктів;
  • Розробка / корегування етикеток, листівок, буклетів, POS-матеріалів, зразків продукції, листівок;
  • Написання текстів для Інтернет, листівок, етикеток;
  • Зовнішній і внутрішній документообіг (закриття рахунків, укладання договорів, розробка шаблонів договорів, реєстрація торгових знаків, розробка шаблонів брифів, заявок, анкет);
  • Склад реклами (прихід товару, списання, контроль видачі рекламної продукції);
  • Розрахунок вартості рекламної продукції, співпраця з підрядниками;
  • Робота з корпоративним сайтом: адміністрування, наповнення контентом, заповнення каталогу, актуалізація інформації.

Навчалась в 2 закладах

Київський торгово-економічний Університет

Рекламний бізнес

Київ, 2018

Коледж інформаційних систем і технологій імені Вадима Гетьмана

Комерційна діяльність

київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Додаткова інформація

Комп'ютерні навики

Знання ПК , ВСІ ПРОГРАМИ , ОРГ ТЕХНІКА

Рекомендації

Рекомендації з останнього місця роботи

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ, НЕ ПРОПОНУВАТИ!!

Не витрачайте, будь ласка, мій час та свій))))Дуже дякую)

Юлія

Адміністратор, Організатор, помічник маркетоолога

Київ

35 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 2 години тому