Працювала в 7 компаніях 7 років 10 місяців
IT, Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс), Нерухомість та Девелопмент, Краса / Фітнес / Спорт, Медіа / ЗМІ
Діджитал маркетолог
Bimp
IT
3 місяці
06.2024 - до теперішнього часу
Розробка маркетингової стратегії
Налаштування сайтів з нуля
Створення контент планів
План просування товару або послуги в інтернеті.Розробляла і впроваджувала медійні кампанії, контролювати їхню реалізацію.Складати портрет покупця, клієнта, користувача.
Займалася побудовою комунікації між компанією і клієнтами в інтернеті (через платну рекламу — за моделлю PPC, через email-маркетинг, соціальні мережі та інше).Аналізування ринку і конкурентів.Займалася SEO-оптимізацією сайту компанії. Працювала з веб-аналітикою сайту, проводила A / B тести. Тестування й оцінка ефективність різних каналів комунікації та розробляти плани освоєння нових.
Налаштування таргетованої реклами.
Офіс менеджер, помічник маркетолога
Благодійний фонд Руслана Шостака
Недержавні організації / NGO
5 місяців
10.2023 - 03.2024
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, продуктів харчування, канцелярії та держп. товарів, оплата рахунків);
- Допомога в організації заходів компанії;
- Організація командування
ведення договірної роботи (проведення моніторингу ринку (підготовка тех.завдання, збір та аналіз пропозицій, надання пропозицій щодо вибору постачальників , тощо), ініціювання договорів, звірка з постачальниками послуг, своєчасне продовження, контроль їх повернення за фактом підписання контрагентом та ін. та ін.)
- Планування та організація робочих
- Збір, аналітика та обробка інформації;
- Організація івентів та інше.
Помічник генерального директора
Трайгон Експорт
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 1 місяць
09.2022 - 10.2023
Ведення ділового листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами
Здійснення підготовки документів і матеріалів за запитом
Виконання доручень керівника
Пошук необхідної інформації
Допомога в організації зустрічей, ділових поїздок, відряджень керівника
Розв’язання організаційних питань, пов’язаних з діловими поїздками, зустрічами, конференціями
Підготовка презентацій в PowerPoint на запит керівника
Забезпечення підтримки координації проєктів та комунікації з колегами в компанії
Участь в організації міжнародних семінарів, виставок
Спеціаліст по адміністративній роботі
ЭСТА ХОЛДИНГ / ESTA Holding
Нерухомість та Девелопмент
2 роки 5 місяців
01.2020 - 06.2022
- Контроль відвідувачів
- Замовлення необхідних товарів для офісу
- Пошук постачальників, погодження договорів
- Заведення рахунків в програму 1С
- Коректування бюджету в програмі 1с
- Проведення тендеру
- Контроль водіїв та інше.
Менеджер з продажу+Маркетолог
ЖК SloveSky
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 8 місяців
05.2018 - 01.2020
- Консультування потенційних та існуючих клієнтів щодо купівлі-продажу всіх об'єктів нерухомості
- Продаж повного спектру послуг щодо купівлі-продажу об'єкту нерухомості.
- Організація та проведення переглядів об'єкту нерухомості ЖК "Славський".
- Організація комфортних та безпечних умов підписання договорів купівлі-продажу.
- Після продажний супровід клієнтів.
- Організація та контроль рекламної кампанії, а саме ведення соціальних мереж (фейсбук, інстаграм), розміщення обьяв ОЛХ., внесення правок на сайт.
- Участь у розробці нових послуг та сервісів та вдосконаленні тих, що надаються.
- Аналіз конкурентів.
- Консультування потенційних покупців, Супровід угоди, укладення договорів ;
- Участь у формуванні ціноутворення по об'єктах компанії;
- Складання звітів з продажу, ведення клієнтської бази і робота з нею;
- Після продажний супровід клієнтів.
- Ведення соціальних мереж (фейсбук, інстаграм).
- Розміщення обьяв ОЛХ.
- Внесення правок на сайт.
- Контроль розміщення реклами.
Керівник спортивним клубом для дітей
Sport Kids
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 2 місяці
09.2016 - 11.2017
- Зустріч та консультація клієнтів;
- Ведення бухгалтерских справ;
- Контроль відвідування клієнтів;
- Консультація клієнтів по телефону з різних питань;
- Організація роботи персоналу;
- Забезпечення великого потоку кліентів, їх прийому та розподілу дзвінків;
- Організація конференц колів;
- Ведення документообігу, складання та координація графіка керівника, організація ділових зустрічей керівника,організація ділових поїздок керівника.
Менеджер по продажам
МЕДИА-ПРО,ТОВ
Медіа / ЗМІ
5 місяців
12.2015 - 05.2016
- Розробка презентацій нових продуктів;
- Розробка / корегування етикеток, листівок, буклетів, POS-матеріалів, зразків продукції, листівок;
- Написання текстів для Інтернет, листівок, етикеток;
- Зовнішній і внутрішній документообіг (закриття рахунків, укладання договорів, розробка шаблонів договорів, реєстрація торгових знаків, розробка шаблонів брифів, заявок, анкет);
- Склад реклами (прихід товару, списання, контроль видачі рекламної продукції);
- Розрахунок вартості рекламної продукції, співпраця з підрядниками;
- Робота з корпоративним сайтом: адміністрування, наповнення контентом, заповнення каталогу, актуалізація інформації.
Навчалась в 2 закладах
Київський торгово-економічний Університет
Рекламний бізнес
Київ, 2018
Коледж інформаційних систем і технологій імені Вадима Гетьмана
Комерційна діяльність
київ, 2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Додаткова інформація
Комп'ютерні навики
Знання ПК , ВСІ ПРОГРАМИ , ОРГ ТЕХНІКА
Рекомендації
МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ, НЕ ПРОПОНУВАТИ!!
Юлія
Юлія
Адміністратор, Організатор, помічник маркетоолога
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 2 години тому