Працював в 10 компаніях   18 років

Будівництво, Фінансові послуги, IT, Консалтинг / Аудит, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Медіа / ЗМІ, Реклама та PR-послуги

PR менеджер

ANTA Group

Будівництво

6 місяців

05.2024 - 11.2024

• Комунікація зі ЗМІ/Media relations (Forbes, International Property & Travel Magazine, Delo.ua та ін.) й підготовка інтерв?ю та колонок, співпраця з блогерами, лідерами думок (УкрІнвестКлуб та ін.), організаторами міжнародних конференцій (United Property Expo, інші) і премій (International Property Awards), крос-промо з партнерами (Ribas Hotels Group, Hayat Estate);
• Розробка PR-кампаній, стратегії персонального бренду, комунікаційних планів, системи KPI;
• Розробка і реалізація PR-стратегії для системного зростання аудиторії, публікацій у медіа й соцмережах;
• Робота з контент-планами, темами й інформаційними приводами, розробка і публікація матеріалів на сторінках у соцмережах та власних медіа (Instagram, Facebook, Telegram, LinkedIn, YouTube, персональний сайт);
• Організація, супровід і просування спільних ефірів в Instagram і YouTube разом з експертами у сфері інвестицій та нерухомості;
• Організація та супровід участі CEO і спікерів у локальних і міжнародних подіях для потенційних клієнтів, партнерів, підготовка виступів (презентації, тези, візуальні матеріали);
• Моніторинг цитованості бренду CEO компанії (Антона Тараненка) та конкурентного середовища;
• Аналітика результативності роботи, звітність: Agorapulse, TrendHero, Meta Business Suite.
Досягнення:
• Якісне зростання аудиторії в Instagram, YouTube (охоплення, приріст), коефіцієнту конверсії, за рахунок органічного маркетингу й ефективної контент-стратегії
• Репрезентація проєктів ANTA Group у топ-медіа (Forbes, бортові медіа авіакомпаній) і провідних міжнародних виставках і преміях (The Asia Pacific Property Awards 2025)

PR director

TEMPO France

Фінансові послуги

1 рік 11 місяців

04.2022 - 03.2024

tempo.eu.com
Платіжна установа та основний партнер для платежів на основі блокчейну Stellar. TEMPO надає платіжні послуги для компаній у всьому світі в якості оператора транскордонних операцій і розрахунків 
• Розробив PR-стратегію для просування продуктів і рішень компанії на нових ринках;
• Розробив road map (дорожню карту) компанії-2022;
• Підготував контент-план для просування CEO компанії у ЗМІ та на заходах фінтех-ринку (Paris Blockchain Week Summit, Money 20/20);
• Підготував медіа-пітчі для релізів, інтерв’ю, новинних статей і коментарів у фінтех-, крипто медіа, на новинних ресурсах: TechCrunch, CoinDesk, Forbes, Cointelegraph, The Paypers, Fintech News та ін.;
• Розробив контент-план для блогу компанії на Medium, матеріали статей для блогу TEMPO та публікацій у ЗМІ;
• Керував командою PR-агентства: KPI, планування та огляд медіа-пітчів;
• Разом із партнерами – Stellar Development Foundation, Circle, Velo Labs, Flutterwave – розробив прес-матеріали для розповсюдження в понад 100 галузевих ЗМІ (категорії Tier 1, Tier 2).

PR-менеджер (міжнародні ринки)

Green Grey

IT

5 місяців

10.2021 - 03.2022

greengreyholding.com

Компанія-розробник інтерактивних продуктів для мобільних платформ; паблішер (видавець) ігор для смартфонів і розробник технологій

• Керував міжнародним PR для команди Green Grey та забезпечував комунікаційну підтримку виходу компанії на ринок США;

• Розробив PR-стратегію, контент-плани для соціальних мереж (теми: metaverse, рекламні технології, дослідження ринку ігор та ін.), профілі спікерів та прес-матеріали для поширення в ЗМІ;

• Провів комунікацію з понад 100 основними новинними та діловими ЗМІ, що висвітлюють ігрову індустрію; результатом цієї роботи стали понад 80 публікацій: Forbes US, Pocketgamer, Tech Times та ін.

• Допоміг організувати участь у провідній для ринку мобільних ігор світовій події – Game Developers Conference 2022 (GDC 2022).

PR-менеджер

Mercuryo

Фінансові послуги

1 рік

10.2020 - 10.2021

mercuryo.io

Платіжна компанія, що створює нове покоління фінансових послуг для провідних web3 та фінтех- додатків. Заснована у 2018 році зі штаб-квартирою в Лондоні та командою з понад 200 професіоналів, компанія розробляє передові платіжні кейси, що об'єднують традиційні та web3-фінанси. Продукти Mercuryo наразі використовують понад 250 інших компаній, серед них Binance та Trust Wallet. У травні 2022 року число користувачів продуктів і сервісів Mercuryo перевищило 3 млн.

• Розробив систему KPI для комунікацій компанії;

• Підготував контент-плани та презентації для релізів, інтерв’ю, новини і коментарі для понад 100 ЗМІ: Coindesk, Forbes, NEWSBTC, Cointelegraph, Beincrypto та ін.;

• Відповідав за підготовку клієнтських заходів спільно з інвесторами та партнерами: Target Global, Copper, YPO;

• Забезпечив розробку брендованої продукції компанії та подарункових наборів для партнерів у 20 країнах.

Досягнення: понад 50 публікацій у медіа Tier 1 – TechCrunch, Bloomberg, Forbes, CoinDesk, Cointelegraph та ін. – підвищили впізнаваність бренду Mercuryo на 200%; видання 1-ї власної книги компанії; успішна PR-кампанія на ринку США.

Керівник відділу PR

RBK.money

Фінансові послуги

2 роки 1 місяць

09.2018 - 10.2020

linkedin.com/company/rbkmoney

Міжнародна платіжна платформа із 17-річним досвідом роботи, яка була однією з провідних фінтех-компаній Росії. RBK.money забезпечувала платежі для понад 30 000 компаній та послуги для 8 мільйонів користувачів у 60 країнах світу

• Розробив PR-стратегію та комунікаційну політику компанії;

• Розвивав партнерські відносини зі ЗМІ та галузевими асоціаціями: пітчі на актуальні теми для ЗМІ – фінтех- і банківські тренди року, цифрова трансформація, AI, біометрія, безконтактні платежі, ринок електронної комерції;

• Організував участь спікерів компанії у профільних бізнес-заходах: Money 20/20 Europe 2019, MPE 2019, ECOM Expo 2019, FinNext 2019 та ін.;

• Працював із копірайтингом та контент-менеджментом: готував коментарі, інтерв'ю, контент-плани для Fb, презентації спікерів для конференцій, публікації, що висвітлюють світові фінтех-події, колонки в ЗМІ;

• Працював над стратегією особистого бренду CEO, медіа-планами, авторськими статтями для російських Forbes, Ведомостей та інших ЗМІ; розробляв контент для сторінки CEO у Facebook;

• Просував технологічні продукти компанії – платіжну платформу, antifraud-систему, продукти з відкритим API; підтримував блог компанії на Habr.com.

Досягнення:

- Індекс цитування CEO та ключових спікерів компанії збільшився на 300%;

- Реалізовано масштабний SERM-проект: управління репутацією компанії на 20 провідних галузевих форумах і ресурсах;

- Забезпечено високий показник ROMI (Return on Marketing Investment) компанії: понад 350%.

PR-директор

Key Group

IT

1 рік 11 місяців

09.2016 - 08.2018

gettransfer.com/en

Заснований у 2009 році, інвестиційний фонд Key Group працює з венчурними інвестиціями, стартапами, маркетплейсами, фандрейзингом, розробкою програмного забезпечення і веб-сайтів. Одним із головних проектів фонду є GetTransfer.com, маркетплейс для трансферів і оренди автомобілів з водієм, доступний у понад 150 країнах

• Розробив PR-стратегії для ключових брендів і проектів Key Group, спрямовані на просування на міжнародних ринках;

• Керував прес-службою компанії: комунікації з більш ніж 300 ЗМІ (TechCrunch, Crunchbase, Pitchbook, Forbes, Коммерсантъ та ін.), розробляв медіа-плани, тексти для ЗМІ (коментарі експертів, інтерв'ю);

• Розробив контент-плани сторінок брендів у Fb, Instagram, стратегію співпраці з тревел-блогерами;

• Працював у представництві Key Group на міжнародних ярмарках і виставках: Arabian Travel Market 2018 у Дубаї, TechCrunch Disrupt SF 2018, Cannes International Boat & Yacht Show;

• Аналізував кризові комунікації: працював із негативним висвітленням у ЗМІ послуг Key Group та вищого керівництва компанії, зі статтями у Вікіпедії.

Досягнення: 10-кратне зростання GetTransfer.com протягом 2016-2018 років в результаті активного розширення бізнесу та активного просування: компанія залучила $8 млн інвестицій, оцінка компанії досягла $60 млн. rb.ru/news/gettransfercom-privlekla-8-mln/

PR-менеджер

Magram Market Research

Консалтинг / Аудит

2 роки

02.2014 - 02.2016

eng.magram.ru

Незалежна дослідницька компанія з 20-річним досвідом роботи, що спеціалізується на маркетингових і соціально-економічних ad hoc – дослідженнях

• Розробив PR-стратегію та комунікаційні кампанії на підтримку продуктів Magram MR;

• Працював із медіа-кампаніями для RSBI та інших продуктів: планування, аналіз ефективності, звітність;

• Підготував рекомендації щодо структури та наповнення офіційного сайту;

• Розробляв і поширював презентації компанії серед ЗМІ.

PR-менеджер

Club Med

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 роки 1 місяць

01.2012 - 02.2014

clubmed.fr

Club Med входить до ТОП-10 туристичних компаній світу, з мережею з 80 власних курортів. Club Med є винахідником системи all inclusive («все включено»)

• Керував корпоративними комунікаціями, просував спікерів та топ-менеджмент компанії;

• Розробив медіа-кампанії (стратегію і бюджети) для Club Med у Vogue Україна, Harper’s Bazaar, Conde Nast Traveller, Elle Україна;

• Займався підготовкою і супроводом прес-заходів;

• Брав участь у маркетингових дослідженнях та надавав консультації для просування бренду Club Med у соціальних мережах.

PR-менеджер

Discovery Channel

Медіа / ЗМІ

3 роки 1 місяць

11.2008 - 12.2011

discoveryfrance.fr

Працював у командах телеканалу Discovery Channel і агентства Pro-Vision Communications

• Розробив комунікаційні стратегії для міжнародних брендів на російському та українському ринках: Discovery Networks Europe, American Express, Jabra, Weleda;

• Підготував медіа-стратегію та забезпечив комунікаційний супровід запуску Discovery Channel в Україні.

Досягнення: успішний запуск Discovery Channel в Україні; підвищення впізнаваності брендів клієнтів в Україні; збільшення охоплення та контактів із новими аудиторіями: динаміка зростання числа публікацій – на 200 у 2008 році та на 1280 – у 2009 році.

Менеджер комунікаційних проектів (Телекомунікації)

SPN Ogilvy

Реклама та PR-послуги

2 роки 6 місяців

05.2006 - 11.2008

spnua.agency

• Розробив комунікаційну стратегію, план заходів та медіа-активностей для телеком-бренду "Київстар Бізнес";

• Координував ініціативи "Київстар Бізнес" та корпоративної соціальної відповідальності (комунікації з клієнтами та ЗМІ, внутрішні комунікації, івент-менеджмент);

• Організовував заходи для преси;

• Забезпечував пітчі для ЗМІ – ділових, соціальних, політичних, ІТ та глянцевих видань.

Досягнення: розроблено та впроваджено комунікаційну стратегію для "Київстар Бізнес"; підвищено впізнаваність "Київстар" як корпоративно відповідального бренду та лояльність клієнтів.

Ключова інформація

• Розробка і реалізація комплексної PR-стратегії, системи KPI
• Ефективні комунікації з медіа
• Активний ком?юніті-менеджмент у соцмережах
• Стратегічне планування
• Управління проектами
• Креативність
• Розвиток бренду

Навчався в 2 закладах

Чартерний Інститут Public Relations (CIPR)

CIPR Centre

Лондон, 2020

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Інститут філології

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Французька

поглиблений

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

The Charteted Institute of Public Relations (CIPR), London, UK

Інші країни, 2020

Розробка і реалізація ефективних комунікацій і комплексної PR-стратегії для міжнародних компаній і локальних бізнесів у всіх сферах економіки. Аналітика соціальних мереж і розвиток лояльних ком?юніті

Додаткова інформація

Особисті якості

Понад 18 років досвіду в маркетингу, PR, управлінні репутацією та цифрових комунікаціях для міжнародних фінтех-, ІТ/телеком-, крипто-, венчурних, медіа-, FMCG- і рітейл-брендів, а також для компаній у сфері розробки мобільних ігор та неурядових організацій: Mercuryo, TEMPO France, American Express, Discovery Channel, PlayStation, Club Med, Johnson & Johnson, Green Grey та ін. Досвід розробки і реалізації маркетингових кампаній 360°. Серед моїх успішних проектів – промо-кампанії для Mercuryo та Green Grey у США, запуск Discovery Channel в Україні. Останні 5 років моєї кар’єри були пов’язані з ринками фінтех-, фінансів і криптовалют, девелопменту, а також зі стартапами та венчурними інвестиціями. Значний досвід роботи з пітчами у міжнародних ЗМІ, в організації заходів, розробці контенту для різних платформ і аудиторій, аналітиці ринку, brand awareness, цифрових комунікаціях і розвитку лояльних ком'юніті у соціальних мережах, співпраці з лідерами громадської думки. У моїх актуальних базах, для розсилок та індивідуальної роботи, понад 1500 медіа. Після навчання в CIPR, Chartered Institute of Public Relations у Великій Британії, я активно використовую у своїй роботі аналітику, досвід та підходи, що стали основою успішних комунікаційних кейсів міжнародних компаній. Моє портфоліо комунікаційних стратегій, контент-планів і медіа-презентацій, включно з публікаціями у Forbes, Bloomberg, TechCrunch, Cointelegraph та інших медіа, доступне за посиланням: bit.ly/3nlcfrw Приклади реалізованих проектів у криптоіндустрії та цифрових платежах: bit.ly/2Jsfyud

Олександр Васильович

PR менеджер

Київ

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 12 годин тому