Работал в 10 компаниях 18 лет
Строительство, Финансовые услуги, IT, Консалтинг / Аудит, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Медиа / СМИ, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
PR менеджер
ANTA Group
Строительство
6 месяцев
05.2024 - 11.2024
• Розробка PR-кампаній, стратегії персонального бренду, комунікаційних планів, системи KPI;
• Розробка і реалізація PR-стратегії для системного зростання аудиторії, публікацій у медіа й соцмережах;
• Робота з контент-планами, темами й інформаційними приводами, розробка і публікація матеріалів на сторінках у соцмережах та власних медіа (Instagram, Facebook, Telegram, LinkedIn, YouTube, персональний сайт);
• Організація, супровід і просування спільних ефірів в Instagram і YouTube разом з експертами у сфері інвестицій та нерухомості;
• Організація та супровід участі CEO і спікерів у локальних і міжнародних подіях для потенційних клієнтів, партнерів, підготовка виступів (презентації, тези, візуальні матеріали);
• Моніторинг цитованості бренду CEO компанії (Антона Тараненка) та конкурентного середовища;
• Аналітика результативності роботи, звітність: Agorapulse, TrendHero, Meta Business Suite.
Досягнення:
• Якісне зростання аудиторії в Instagram, YouTube (охоплення, приріст), коефіцієнту конверсії, за рахунок органічного маркетингу й ефективної контент-стратегії
• Репрезентація проєктів ANTA Group у топ-медіа (Forbes, бортові медіа авіакомпаній) і провідних міжнародних виставках і преміях (The Asia Pacific Property Awards 2025)
PR director
TEMPO France
Финансовые услуги
1 год 11 месяцев
04.2022 - 03.2024
Платіжна установа та основний партнер для платежів на основі блокчейну Stellar. TEMPO надає платіжні послуги для компаній у всьому світі в якості оператора транскордонних операцій і розрахунків
• Розробив PR-стратегію для просування продуктів і рішень компанії на нових ринках;
• Розробив road map (дорожню карту) компанії-2022;
• Підготував контент-план для просування CEO компанії у ЗМІ та на заходах фінтех-ринку (Paris Blockchain Week Summit, Money 20/20);
• Підготував медіа-пітчі для релізів, інтерв’ю, новинних статей і коментарів у фінтех-, крипто медіа, на новинних ресурсах: TechCrunch, CoinDesk, Forbes, Cointelegraph, The Paypers, Fintech News та ін.;
• Розробив контент-план для блогу компанії на Medium, матеріали статей для блогу TEMPO та публікацій у ЗМІ;
• Керував командою PR-агентства: KPI, планування та огляд медіа-пітчів;
• Разом із партнерами – Stellar Development Foundation, Circle, Velo Labs, Flutterwave – розробив прес-матеріали для розповсюдження в понад 100 галузевих ЗМІ (категорії Tier 1, Tier 2).
PR-менеджер (міжнародні ринки)
Green Grey
IT
5 месяцев
10.2021 - 03.2022
greengreyholding.com
Компанія-розробник інтерактивних продуктів для мобільних платформ; паблішер (видавець) ігор для смартфонів і розробник технологій
• Керував міжнародним PR для команди Green Grey та забезпечував комунікаційну підтримку виходу компанії на ринок США;
• Розробив PR-стратегію, контент-плани для соціальних мереж (теми: metaverse, рекламні технології, дослідження ринку ігор та ін.), профілі спікерів та прес-матеріали для поширення в ЗМІ;
• Провів комунікацію з понад 100 основними новинними та діловими ЗМІ, що висвітлюють ігрову індустрію; результатом цієї роботи стали понад 80 публікацій: Forbes US, Pocketgamer, Tech Times та ін.
• Допоміг організувати участь у провідній для ринку мобільних ігор світовій події – Game Developers Conference 2022 (GDC 2022).
PR-менеджер
Mercuryo
Финансовые услуги
1 год
10.2020 - 10.2021
mercuryo.io
Платіжна компанія, що створює нове покоління фінансових послуг для провідних web3 та фінтех- додатків. Заснована у 2018 році зі штаб-квартирою в Лондоні та командою з понад 200 професіоналів, компанія розробляє передові платіжні кейси, що об'єднують традиційні та web3-фінанси. Продукти Mercuryo наразі використовують понад 250 інших компаній, серед них Binance та Trust Wallet. У травні 2022 року число користувачів продуктів і сервісів Mercuryo перевищило 3 млн.
• Розробив систему KPI для комунікацій компанії;
• Підготував контент-плани та презентації для релізів, інтерв’ю, новини і коментарі для понад 100 ЗМІ: Coindesk, Forbes, NEWSBTC, Cointelegraph, Beincrypto та ін.;
• Відповідав за підготовку клієнтських заходів спільно з інвесторами та партнерами: Target Global, Copper, YPO;
• Забезпечив розробку брендованої продукції компанії та подарункових наборів для партнерів у 20 країнах.
Досягнення: понад 50 публікацій у медіа Tier 1 – TechCrunch, Bloomberg, Forbes, CoinDesk, Cointelegraph та ін. – підвищили впізнаваність бренду Mercuryo на 200%; видання 1-ї власної книги компанії; успішна PR-кампанія на ринку США.
Керівник відділу PR
RBK.money
Финансовые услуги
2 года 1 месяц
09.2018 - 10.2020
linkedin.com/company/rbkmoney
Міжнародна платіжна платформа із 17-річним досвідом роботи, яка була однією з провідних фінтех-компаній Росії. RBK.money забезпечувала платежі для понад 30 000 компаній та послуги для 8 мільйонів користувачів у 60 країнах світу
• Розробив PR-стратегію та комунікаційну політику компанії;
• Розвивав партнерські відносини зі ЗМІ та галузевими асоціаціями: пітчі на актуальні теми для ЗМІ – фінтех- і банківські тренди року, цифрова трансформація, AI, біометрія, безконтактні платежі, ринок електронної комерції;
• Організував участь спікерів компанії у профільних бізнес-заходах: Money 20/20 Europe 2019, MPE 2019, ECOM Expo 2019, FinNext 2019 та ін.;
• Працював із копірайтингом та контент-менеджментом: готував коментарі, інтерв'ю, контент-плани для Fb, презентації спікерів для конференцій, публікації, що висвітлюють світові фінтех-події, колонки в ЗМІ;
• Працював над стратегією особистого бренду CEO, медіа-планами, авторськими статтями для російських Forbes, Ведомостей та інших ЗМІ; розробляв контент для сторінки CEO у Facebook;
• Просував технологічні продукти компанії – платіжну платформу, antifraud-систему, продукти з відкритим API; підтримував блог компанії на Habr.com.
Досягнення:
- Індекс цитування CEO та ключових спікерів компанії збільшився на 300%;
- Реалізовано масштабний SERM-проект: управління репутацією компанії на 20 провідних галузевих форумах і ресурсах;
- Забезпечено високий показник ROMI (Return on Marketing Investment) компанії: понад 350%.
PR-директор
Key Group
IT
1 год 11 месяцев
09.2016 - 08.2018
gettransfer.com/en
Заснований у 2009 році, інвестиційний фонд Key Group працює з венчурними інвестиціями, стартапами, маркетплейсами, фандрейзингом, розробкою програмного забезпечення і веб-сайтів. Одним із головних проектів фонду є GetTransfer.com, маркетплейс для трансферів і оренди автомобілів з водієм, доступний у понад 150 країнах
• Розробив PR-стратегії для ключових брендів і проектів Key Group, спрямовані на просування на міжнародних ринках;
• Керував прес-службою компанії: комунікації з більш ніж 300 ЗМІ (TechCrunch, Crunchbase, Pitchbook, Forbes, Коммерсантъ та ін.), розробляв медіа-плани, тексти для ЗМІ (коментарі експертів, інтерв'ю);
• Розробив контент-плани сторінок брендів у Fb, Instagram, стратегію співпраці з тревел-блогерами;
• Працював у представництві Key Group на міжнародних ярмарках і виставках: Arabian Travel Market 2018 у Дубаї, TechCrunch Disrupt SF 2018, Cannes International Boat & Yacht Show;
• Аналізував кризові комунікації: працював із негативним висвітленням у ЗМІ послуг Key Group та вищого керівництва компанії, зі статтями у Вікіпедії.
Досягнення: 10-кратне зростання GetTransfer.com протягом 2016-2018 років в результаті активного розширення бізнесу та активного просування: компанія залучила $8 млн інвестицій, оцінка компанії досягла $60 млн. rb.ru/news/gettransfercom-privlekla-8-mln/
PR-менеджер
Magram Market Research
Консалтинг / Аудит
2 года
02.2014 - 02.2016
eng.magram.ru
Незалежна дослідницька компанія з 20-річним досвідом роботи, що спеціалізується на маркетингових і соціально-економічних ad hoc – дослідженнях
• Розробив PR-стратегію та комунікаційні кампанії на підтримку продуктів Magram MR;
• Працював із медіа-кампаніями для RSBI та інших продуктів: планування, аналіз ефективності, звітність;
• Підготував рекомендації щодо структури та наповнення офіційного сайту;
• Розробляв і поширював презентації компанії серед ЗМІ.
PR-менеджер
Club Med
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
2 года 1 месяц
01.2012 - 02.2014
clubmed.fr
Club Med входить до ТОП-10 туристичних компаній світу, з мережею з 80 власних курортів. Club Med є винахідником системи all inclusive («все включено»)
• Керував корпоративними комунікаціями, просував спікерів та топ-менеджмент компанії;
• Розробив медіа-кампанії (стратегію і бюджети) для Club Med у Vogue Україна, Harper’s Bazaar, Conde Nast Traveller, Elle Україна;
• Займався підготовкою і супроводом прес-заходів;
• Брав участь у маркетингових дослідженнях та надавав консультації для просування бренду Club Med у соціальних мережах.
PR-менеджер
Discovery Channel
Медиа / СМИ
3 года 1 месяц
11.2008 - 12.2011
discoveryfrance.fr
Працював у командах телеканалу Discovery Channel і агентства Pro-Vision Communications
• Розробив комунікаційні стратегії для міжнародних брендів на російському та українському ринках: Discovery Networks Europe, American Express, Jabra, Weleda;
• Підготував медіа-стратегію та забезпечив комунікаційний супровід запуску Discovery Channel в Україні.
Досягнення: успішний запуск Discovery Channel в Україні; підвищення впізнаваності брендів клієнтів в Україні; збільшення охоплення та контактів із новими аудиторіями: динаміка зростання числа публікацій – на 200 у 2008 році та на 1280 – у 2009 році.
Менеджер комунікаційних проектів (Телекомунікації)
SPN Ogilvy
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
2 года 6 месяцев
05.2006 - 11.2008
spnua.agency
• Розробив комунікаційну стратегію, план заходів та медіа-активностей для телеком-бренду "Київстар Бізнес";
• Координував ініціативи "Київстар Бізнес" та корпоративної соціальної відповідальності (комунікації з клієнтами та ЗМІ, внутрішні комунікації, івент-менеджмент);
• Організовував заходи для преси;
• Забезпечував пітчі для ЗМІ – ділових, соціальних, політичних, ІТ та глянцевих видань.
Досягнення: розроблено та впроваджено комунікаційну стратегію для "Київстар Бізнес"; підвищено впізнаваність "Київстар" як корпоративно відповідального бренду та лояльність клієнтів.
Ключевая информация
• Ефективні комунікації з медіа
• Активний ком?юніті-менеджмент у соцмережах
• Стратегічне планування
• Управління проектами
• Креативність
• Розвиток бренду
Учился в 2 заведениях
Чартерний Інститут Public Relations (CIPR)
CIPR Centre
Лондон, 2020
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Інститут філології
Київ, 2005
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Французский
продвинутый
Русский
свободно
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
The Charteted Institute of Public Relations (CIPR), London, UK
Розробка і реалізація ефективних комунікацій і комплексної PR-стратегії для міжнародних компаній і локальних бізнесів у всіх сферах економіки. Аналітика соціальних мереж і розвиток лояльних ком?юніті
Дополнительная информация
Особисті якості
Олександр Васильович
Олександр Васильович
PR менеджер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 часа назад