Працював в 7 компаніях 9 років 9 місяців
IT, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медіа / ЗМІ, Реклама та PR-послуги
HR generalist
NDA
IT
1 рік 1 місяць
06.2023 - 07.2024
- розробка місії, цінностей компанії та внутрішніх регламентів і правил
- планування та контроль відділу рекрутингу
- координація роботи адмін-команди
- покращення процесу onboarding/offboarding
- керування ФЗП та нарахування гонорарів
- вирішення конфліктних ситуацій
- формування та координація витрат бюджетів HR/офіс
- організація та проведення корпоративних заходів
Результат: розроблені місія, мета та цінності компанії, а також внутрішні правила, побудовані системи контролю. Покращення процесу адаптації, що знизило кількість звільненнь під час адаптаційного періоду. покращене брендування компанії.
Project Manager
Transcription platform
IT
5 місяців
01.2023 - 06.2023
- пошук транскрибаторів
- адаптація та навчання
- адаптація процесів і правил
- контроль виконаної роботи згідно плану
- нарахування гонорарів
- звітність перед керівництвом
CEO & Co-owner
Піццерія «Dieta Chao»
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
07.2022 - 12.2022
- Пошук локації та приміщення
- Створення УТП продукту, маркетингова підтримка
- Найм команди, закупівля обладнання
- Документообіг, ліцензії
- Розробка маркетингового плану, проведення івентів.
Результат:Піццерія була обладнана та запущена в запланованому вигляді, щомісяця обіг клієнтів зростав.
Причина закриття: постійні відключення світла взимку та масовий переїзд людей з міста до приватних будинків.
Project-manager
Starlight Media
Медіа / ЗМІ
3 роки 9 місяців
01.2019 - 10.2022
Цілі:
1. Аналіз потенціалу холдингу для переводу поточних та залучення нових працівників на Фріланс.
2. Налаштувати та запустити напрямок віддаленої роботи в холдингу.
3. Інтеграція сучасних технологій (електронний документообіг, використання Дії, цифрових підписів)
4. Розробка системи мотивації фрілансерів (пільги, компенсації, партнерство)
5. Розробка фріланс-платформи для співпраці з зовнішніми підрядниками
Результат: Холдинг повноцінно перейшов до корпоративної бізнес-моделі співробітництва з фрілансерами. Запущено системи мотивації (KUDO), створено відділи по супроводу. Знайдено та затверджено співробітництво з зовнішніми партнерами по повному бухгалтерському супроводу. Реалізація проекту по переводу працівників та залучення працівників на альтернативних формах співпраці (фріланс), що дозволило зберегти більше 50% річного бюджету холдингу на внутрішні процеси.
Project Manager
INBED
Реклама та PR-послуги
9 місяців
04.2018 - 01.2019
Цілі:
1. Супровід та збільшення показників проектів (YouTube, Facebook, Instagram)
2. Підбір та контроль команди (SMM, таргетолог, дизайнер, знімальна група, монтажер)
3. Сумісна розробка стратегії розвитку агенції
Результат:Ріст кількості проєктів через показники успішних кейсів проєктів агенції. Запущена команда та налагоджені бізнес-процеси (в тому числі бізнес-процеси з ведення документообігу). Участь у розширенні компанії на іноземний ринок (Словаччина).
HR generalist
Starlight Media
Медіа / ЗМІ
2 роки 11 місяців
01.2016 - 12.2018
Цілі:
1. Створення та реалізація стратегій управління персоналом, для допомоги бізнесу досягти своїх цілей.
2. Керування факторами плинності та залученості персоналу для підвищення продуктивності.
3. Побудова, структурування та налаштування бізнес – процесів між HR-департаментом та іншими підрозділами.
4. Побудова процесів кар’єрних сходів для працівників.
Результат:Побудовані процеси по всьому життєвому циклу працівника від пошуку до оффбордингу. ТОП менеджмент був більш інтегрований до внутрішніх процесів ввірених мені підрозділів. За допомогою реалізованих проектів та ініціатив (робота з HR метриками, Залученість, оцінка 360, індивідуальні плани розвитку персоналу та інші) було досягнуто зменшення плинності персоналу та підвищення показнику NPS, що допомогло бізнесу в підвищенні продуктивності персоналу та економії бюджетів на адаптацію нового персоналу.
Керівник кастинг-відділу
СТБ
Медіа / ЗМІ
1 рік 3 місяці
11.2014 - 02.2016
Цілі:
1. Організація процесу ефективного пошуку учасників тв-проекту по заданим параметрам та у встановленні терміни.
2. Розробка та впровадження альтернативних способів пошуку учасників.
Результат: Знайдені та побудовані ефективні процесі пошуку учасників, що відповідали необхідним критеріям та у встановлені терміни, завдяки чому був затверджений новий сезон проекту, який також успішно був відзнятий під моїм керівництвом, як кастинг-керівника.
Ключова інформація
Навички:
Комунікабельність, знаходження сумісних точок інтересів, лідерство, організація бізнес-процесів «з нуля», вміння вирішувати конфліктні ситуації, зацікавленість в інноваціях.
Інші навички
· slack, figma, notion, Canva, Trello, Microsoft: Word, Excel, Power Point, Teams, 1С;
· ведення презентацій, навчальних заходів, виступи на зовнішніх заходах (онлайн/оффлайн);
· розробка та організація онлайн/оффлайн корпоративів для департаментів/окремих команд.
Навчався в 1 закладі
Київський Національний Університет Культури та Мистецтв
Менеджер шоу-бізнесу
Київ, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
«Точка турботи: онлайн-курс про психологічну допомогу командам та бізнесам»
- побудова ментального здоров'я в командах;
- спілкування з співробітниками з різних груп інклюзивності;
“Project manager”
«Бухгалтерський супровід ФОП»
«People Management» - управлінський курс для керівників, включаючи роботу з віддаленими командами
«Модульна програма для HR»
«Коучінг»
Додаткова інформація
Свій розділ
Я, як фахівець, який має більше ніж 5 річний досвід в галузі HR та Project-manager, маю успішний досвід реалізованих проєктів, які допомагають автоматизувати та побудувати процеси в компанії, з метою економії бюджетів та ресурсів. Успішний досвід в реалізації HR-проєктів (оцінка 360, залученість, система мотивації співробітників, розробка систем оплати та інші) та проєктів по налагодженню внутрішніх систем роботи бізнесу (побудова процесів інфраструктури, автоматизація 1С, запуск платформи для фріланс- спвробітників, гейміфікація та інші). Маю перевірений успішний досвід керування до 20 осіб, які отримали кар’єрний розвиток при співпраці. Контроль та відслідковування статусів проводжу з допомогою інструментів, таких як Trello, Jira, Todoist та інструменти Google та Microsoft.
Артем
Артем
HR generalist
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому