Работал в 8 компаниях   11 лет

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Медиа / СМИ

Head of HR

NDA

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 3 месяца

10.2024 - по настоящее время

- побудова HR-процесів з нуля;

- підбір команди HR (рекрутери, HR-менеджери, тех. фахівці, СММ-фахівець);

- аналітика ринку ЗП, стоврення портретів кандидатів, розробка воронок пошуку (маркетингові посади від контент-менеджерів, СММ-фахівців, до Тім Лідів відділу та керівників напрямків);

- пошук та впровадження CRM системи під потреби агенції;

- опис регламентів работи, скріптів спілкування з кандидатами та іншого матеріалу агенції;

- розробка систем KPI, бонусної системи, системи OKR, побудова системи звітності;

- створення лендінг сайтів агенції, каналів комунікацій;

- бюджетування ФОП та нарахування ЗП;

- контроль бюджету HR;

- автоматизація воронок масового пошуку персоналу;

- створення софту для автоматизації обробки масових повідомлень;

- проведення опитувальників, систем оцінки керівників, впровадження роботи через таск-трекер.

Результат: змінена воронка пошуку персоналу, що допомогло вирішити питання з підбором якісного персоналу та зниженням відсотка плинності. Повністю набраний штат співробітників по всім відділам, впроваджені автоматизації та системи контролю, налаштовані системи взаємодії між HR та іншими відділами, що в подальшому перейшло в систему підтримки поточних процесів та їх покращенню (в плані автоматизації з метою скорочення персоналу HR та економії бюджетів на ФОП).

Head of HR Department

NDA

IT

1 год 2 месяца

06.2023 - 07.2024

- координація HR відділу (рекрутинг, адміністратори, тех. персонал);
- розробка та впровадження міссій та цінностей компанії в процеси рекрутингу та корпоративну культуру;

- покращення процесу onboarding/offboarding
- керування ФЗП та нарахування гонорарів співробітників (бонуси, штрафи, компенсації):

- організація корпоративних заходів та свят;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- формування та координація витрат бюджетів HR/офіс;
- організація та проведення корпоративних заходів;

- автоматизація процесів рекрутингу та модуля по нарахуванню і контролю ФЗП (розроблена власна СRM система);

- розробка welcome паків для нових співробітників;

- побудова процесів по контролю працівників для роботи віддалено.
Результат: розроблені та впроваджені місія та цінності компанії, покращений процес адаптації, що знизило кількість звільненнь під час адаптаційного періоду, розвиток внутрішньої корпоративної культури.

Project Manager

Transcription platform

IT

6 месяцев

01.2023 - 06.2023

- аналіз поставлених планів по проєкту та дедлайнам;

- розрахунок кількості транскрибаторів;

- розробка систем оплати та мотивації;

- розробка та адаптація навчальних матеріалів для новачків;

- пошук співробітників;
- адаптація та навчання;
- перевірка роботи транскрибаторів;

- проведення навчальних вебінарів;
- контроль виконаної роботи згідно плану;
- нарахування гонорарів;
- звітність перед керівництвом.

CEO & Co-owner

Піццерія «Dieta Chao»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

07.2022 - 12.2022

- Пошук локації та приміщення

- Створення УТП продукту, маркетингова підтримка

- Найм команди, закупівля обладнання

- Документообіг, ліцензії

- Розробка маркетингового плану, проведення івентів.

Результат:Піццерія була обладнана та запущена в запланованому вигляді, щомісяця обіг клієнтів зростав.

Причина закриття: постійні відключення світла взимку та масовий переїзд людей з міста до приватних будинків.

Project-manager (HR проєкти)

Starlight Media

Медиа / СМИ

3 года 10 месяцев

01.2019 - 10.2022

Цілі:
1. Аналіз потенціалу холдингу для переводу поточних та залучення нових працівників на Фріланс.

2. Налаштувати та запустити напрямок віддаленої роботи в холдингу.

3. Інтеграція сучасних технологій (електронний документообіг, використання Дії, цифрових підписів)

4. Розробка системи мотивації фрілансерів (пільги, компенсації, партнерство)

5. Розробка фріланс-платформи для співпраці з зовнішніми підрядниками

Результат: Холдинг повноцінно перейшов до корпоративної бізнес-моделі співробітництва з фрілансерами. Запущено системи мотивації (KUDO), створено відділи по супроводу. Знайдено та затверджено співробітництво з зовнішніми партнерами по повному бухгалтерському супроводу. Реалізація проекту по переводу працівників та залучення працівників на альтернативних формах співпраці (фріланс), що дозволило зберегти більше 50% річного бюджету холдингу на внутрішні процеси.

Project Manager

INBED

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

10 месяцев

04.2018 - 01.2019

Цілі:
1. Супровід та збільшення показників проектів (YouTube, Facebook, Instagram)
2. Підбір та контроль команди (SMM, таргетолог, дизайнер, знімальна група, монтажер)
3. Сумісна розробка стратегії розвитку агенції

Результат:Ріст кількості проєктів через показники успішних кейсів проєктів агенції. Запущена команда та налагоджені бізнес-процеси (в тому числі бізнес-процеси з ведення документообігу). Участь у розширенні компанії на іноземний ринок (Словаччина).

HR generalist

Starlight Media

Медиа / СМИ

3 года

01.2016 - 12.2018

Цілі:

1. Створення та реалізація стратегій управління персоналом, для допомоги бізнесу досягти своїх цілей.

2. Керування факторами плинності та залученості персоналу для підвищення продуктивності.

3. Побудова, структурування та налаштування бізнес – процесів між HR-департаментом та іншими підрозділами.

4. Побудова процесів кар’єрних сходів для працівників.

Результат:Побудовані процеси по всьому життєвому циклу працівника від пошуку до оффбордингу. ТОП менеджмент був більш інтегрований до внутрішніх процесів ввірених мені підрозділів. За допомогою реалізованих проектів та ініціатив (робота з HR метриками, Залученість, оцінка 360, індивідуальні плани розвитку персоналу та інші) було досягнуто зменшення плинності персоналу та підвищення показнику NPS, що допомогло бізнесу в підвищенні продуктивності персоналу та економії бюджетів на адаптацію нового персоналу.

Керівник кастинг-відділу

СТБ

Медиа / СМИ

1 год 4 месяца

11.2014 - 02.2016

Цілі:
1. Організація процесу ефективного пошуку учасників тв-проекту по заданим параметрам та у встановленні терміни.

2. Розробка та впровадження альтернативних способів пошуку учасників.

Результат: Знайдені та побудовані ефективні процесі пошуку учасників, що відповідали необхідним критеріям та у встановлені терміни, завдяки чому був затверджений новий сезон проекту, який також успішно був відзнятий під моїм керівництвом, як кастинг-керівника.

Ключевая информация

Навички:
Комунікабельність, знаходження сумісних точок інтересів, лідерство, організація бізнес-процесів «з нуля», вміння вирішувати конфліктні ситуації, зацікавленість в інноваціях.

Інші навички

  • Slack, Figma, Notion, Canva, Trello, Microsoft: Word, Excel, Power Point, Teams, 1С, Hurma, Worcsection та інші.
  • ведення презентацій, навчальних заходів, виступи на зовнішніх заходах (онлайн/оффлайн);
  • розробка та організація онлайн/оффлайн корпоративів для департаментів/окремих команд;
  • коментарі в якості експерта в HR сфері для інтернет видань.

Постійно прослуховую курси та інші навчальні матеріали в різних сферах, які потрібні мені в роботі для власного розвитку.

Учился в 1 заведении

Київський Національний Університет Культури та Мистецтв

Менеджер шоу-бізнесу

Київ, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

«Точка турботи: онлайн-курс про психологічну допомогу командам та бізнесам»

2024

- побудова ментального здоров'я в командах;

- спілкування з співробітниками з різних груп інклюзивності;

“Project manager”

2022

«Бухгалтерський супровід ФОП»

2021

«People Management» - управлінський курс для керівників, включаючи роботу з віддаленими командами

2021

«Модульна програма для HR»

2018

«Коучінг»

2018

Дополнительная информация

Свій розділ

Я, як фахівець, який має більше ніж 5 річний досвід в галузі HR та Project-manager, маю успішний досвід реалізованих проєктів, які допомагають автоматизувати та побудувати процеси в компанії, з метою економії бюджетів та ресурсів. Успішний досвід в реалізації HR-проєктів (оцінка 360, залученість, система мотивації співробітників, розробка систем оплати та інші) та проєктів по налагодженню внутрішніх систем роботи бізнесу (побудова процесів інфраструктури, автоматизація 1С, запуск платформи для фріланс- спвробітників, гейміфікація та інші). Маю перевірений успішний досвід керування до 20 осіб, які отримали кар’єрний розвиток при співпраці. Контроль та відслідковування статусів проводжу з допомогою інструментів, таких як Trello, Jira, Todoist та інструменти Google та Microsoft.

З задоволенням готовий використовувати свої навички та знання в компанії в компанії з новими викликами для досягнення сумісних цілей бізнесу.

Артем

Head of HR

Киев

Готов переехать: Львов

1 700 $

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад