Работал в 8 компаниях 11 лет
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Медиа / СМИ
Head of HR
NDA
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 3 месяца
10.2024 - по настоящее время
- побудова HR-процесів з нуля;
- підбір команди HR (рекрутери, HR-менеджери, тех. фахівці, СММ-фахівець);
- аналітика ринку ЗП, стоврення портретів кандидатів, розробка воронок пошуку (маркетингові посади від контент-менеджерів, СММ-фахівців, до Тім Лідів відділу та керівників напрямків);
- пошук та впровадження CRM системи під потреби агенції;
- опис регламентів работи, скріптів спілкування з кандидатами та іншого матеріалу агенції;
- розробка систем KPI, бонусної системи, системи OKR, побудова системи звітності;
- створення лендінг сайтів агенції, каналів комунікацій;
- бюджетування ФОП та нарахування ЗП;
- контроль бюджету HR;
- автоматизація воронок масового пошуку персоналу;
- створення софту для автоматизації обробки масових повідомлень;
- проведення опитувальників, систем оцінки керівників, впровадження роботи через таск-трекер.
Результат: змінена воронка пошуку персоналу, що допомогло вирішити питання з підбором якісного персоналу та зниженням відсотка плинності. Повністю набраний штат співробітників по всім відділам, впроваджені автоматизації та системи контролю, налаштовані системи взаємодії між HR та іншими відділами, що в подальшому перейшло в систему підтримки поточних процесів та їх покращенню (в плані автоматизації з метою скорочення персоналу HR та економії бюджетів на ФОП).
Head of HR Department
NDA
IT
1 год 2 месяца
06.2023 - 07.2024
- координація HR відділу (рекрутинг, адміністратори, тех. персонал);
- розробка та впровадження міссій та цінностей компанії в процеси рекрутингу та корпоративну культуру;
- покращення процесу onboarding/offboarding
- керування ФЗП та нарахування гонорарів співробітників (бонуси, штрафи, компенсації):
- організація корпоративних заходів та свят;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- формування та координація витрат бюджетів HR/офіс;
- організація та проведення корпоративних заходів;
- автоматизація процесів рекрутингу та модуля по нарахуванню і контролю ФЗП (розроблена власна СRM система);
- розробка welcome паків для нових співробітників;
- побудова процесів по контролю працівників для роботи віддалено.
Результат: розроблені та впроваджені місія та цінності компанії, покращений процес адаптації, що знизило кількість звільненнь під час адаптаційного періоду, розвиток внутрішньої корпоративної культури.
Project Manager
Transcription platform
IT
6 месяцев
01.2023 - 06.2023
- аналіз поставлених планів по проєкту та дедлайнам;
- розрахунок кількості транскрибаторів;
- розробка систем оплати та мотивації;
- розробка та адаптація навчальних матеріалів для новачків;
- пошук співробітників;
- адаптація та навчання;
- перевірка роботи транскрибаторів;
- проведення навчальних вебінарів;
- контроль виконаної роботи згідно плану;
- нарахування гонорарів;
- звітність перед керівництвом.
CEO & Co-owner
Піццерія «Dieta Chao»
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
6 месяцев
07.2022 - 12.2022
- Пошук локації та приміщення
- Створення УТП продукту, маркетингова підтримка
- Найм команди, закупівля обладнання
- Документообіг, ліцензії
- Розробка маркетингового плану, проведення івентів.
Результат:Піццерія була обладнана та запущена в запланованому вигляді, щомісяця обіг клієнтів зростав.
Причина закриття: постійні відключення світла взимку та масовий переїзд людей з міста до приватних будинків.
Project-manager (HR проєкти)
Starlight Media
Медиа / СМИ
3 года 10 месяцев
01.2019 - 10.2022
Цілі:
1. Аналіз потенціалу холдингу для переводу поточних та залучення нових працівників на Фріланс.
2. Налаштувати та запустити напрямок віддаленої роботи в холдингу.
3. Інтеграція сучасних технологій (електронний документообіг, використання Дії, цифрових підписів)
4. Розробка системи мотивації фрілансерів (пільги, компенсації, партнерство)
5. Розробка фріланс-платформи для співпраці з зовнішніми підрядниками
Результат: Холдинг повноцінно перейшов до корпоративної бізнес-моделі співробітництва з фрілансерами. Запущено системи мотивації (KUDO), створено відділи по супроводу. Знайдено та затверджено співробітництво з зовнішніми партнерами по повному бухгалтерському супроводу. Реалізація проекту по переводу працівників та залучення працівників на альтернативних формах співпраці (фріланс), що дозволило зберегти більше 50% річного бюджету холдингу на внутрішні процеси.
Project Manager
INBED
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
10 месяцев
04.2018 - 01.2019
Цілі:
1. Супровід та збільшення показників проектів (YouTube, Facebook, Instagram)
2. Підбір та контроль команди (SMM, таргетолог, дизайнер, знімальна група, монтажер)
3. Сумісна розробка стратегії розвитку агенції
Результат:Ріст кількості проєктів через показники успішних кейсів проєктів агенції. Запущена команда та налагоджені бізнес-процеси (в тому числі бізнес-процеси з ведення документообігу). Участь у розширенні компанії на іноземний ринок (Словаччина).
HR generalist
Starlight Media
Медиа / СМИ
3 года
01.2016 - 12.2018
Цілі:
1. Створення та реалізація стратегій управління персоналом, для допомоги бізнесу досягти своїх цілей.
2. Керування факторами плинності та залученості персоналу для підвищення продуктивності.
3. Побудова, структурування та налаштування бізнес – процесів між HR-департаментом та іншими підрозділами.
4. Побудова процесів кар’єрних сходів для працівників.
Результат:Побудовані процеси по всьому життєвому циклу працівника від пошуку до оффбордингу. ТОП менеджмент був більш інтегрований до внутрішніх процесів ввірених мені підрозділів. За допомогою реалізованих проектів та ініціатив (робота з HR метриками, Залученість, оцінка 360, індивідуальні плани розвитку персоналу та інші) було досягнуто зменшення плинності персоналу та підвищення показнику NPS, що допомогло бізнесу в підвищенні продуктивності персоналу та економії бюджетів на адаптацію нового персоналу.
Керівник кастинг-відділу
СТБ
Медиа / СМИ
1 год 4 месяца
11.2014 - 02.2016
Цілі:
1. Організація процесу ефективного пошуку учасників тв-проекту по заданим параметрам та у встановленні терміни.
2. Розробка та впровадження альтернативних способів пошуку учасників.
Результат: Знайдені та побудовані ефективні процесі пошуку учасників, що відповідали необхідним критеріям та у встановлені терміни, завдяки чому був затверджений новий сезон проекту, який також успішно був відзнятий під моїм керівництвом, як кастинг-керівника.
Ключевая информация
Навички:
Комунікабельність, знаходження сумісних точок інтересів, лідерство, організація бізнес-процесів «з нуля», вміння вирішувати конфліктні ситуації, зацікавленість в інноваціях.
Інші навички
- Slack, Figma, Notion, Canva, Trello, Microsoft: Word, Excel, Power Point, Teams, 1С, Hurma, Worcsection та інші.
- ведення презентацій, навчальних заходів, виступи на зовнішніх заходах (онлайн/оффлайн);
- розробка та організація онлайн/оффлайн корпоративів для департаментів/окремих команд;
- коментарі в якості експерта в HR сфері для інтернет видань.
Постійно прослуховую курси та інші навчальні матеріали в різних сферах, які потрібні мені в роботі для власного розвитку.
Учился в 1 заведении
Київський Національний Університет Культури та Мистецтв
Менеджер шоу-бізнесу
Київ, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
«Точка турботи: онлайн-курс про психологічну допомогу командам та бізнесам»
- побудова ментального здоров'я в командах;
- спілкування з співробітниками з різних груп інклюзивності;
“Project manager”
«Бухгалтерський супровід ФОП»
«People Management» - управлінський курс для керівників, включаючи роботу з віддаленими командами
«Модульна програма для HR»
«Коучінг»
Дополнительная информация
Свій розділ
Я, як фахівець, який має більше ніж 5 річний досвід в галузі HR та Project-manager, маю успішний досвід реалізованих проєктів, які допомагають автоматизувати та побудувати процеси в компанії, з метою економії бюджетів та ресурсів. Успішний досвід в реалізації HR-проєктів (оцінка 360, залученість, система мотивації співробітників, розробка систем оплати та інші) та проєктів по налагодженню внутрішніх систем роботи бізнесу (побудова процесів інфраструктури, автоматизація 1С, запуск платформи для фріланс- спвробітників, гейміфікація та інші). Маю перевірений успішний досвід керування до 20 осіб, які отримали кар’єрний розвиток при співпраці. Контроль та відслідковування статусів проводжу з допомогою інструментів, таких як Trello, Jira, Todoist та інструменти Google та Microsoft.
З задоволенням готовий використовувати свої навички та знання в компанії в компанії з новими викликами для досягнення сумісних цілей бізнесу.
Артем
Артем
Head of HR

Киев
Готов переехать: Львов
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 неделю назад