Працював в 6 компаніях   15 років

Банки, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail

Начальник управління по роботі з непрофільним майном

АТ "ТАСКОМБАНК"

Банки

3 роки 10 місяців

12.2019 - 10.2023

  1. Прийняття участі при оприбуткуванні об’єктів нерухомості на баланс банку:проведення аналізу майна;участь в інвентаризації;прийняття об’єктів в управління.
  2. Управління непрофільним майном банку:створення паспорту об’єкту (презентації);переоформлення комунальних договорів;проведення поточних та аварійних ремонтів;заключення договорів на відповідальне зберігання;заключення договорів/сервітутів на користування земельними ділянками;організація доступу до об’єктів;організація охорони;організація прибирання;складання бюджету витрат;контроль та оптимізація витрат;підготовка об'єктів для продажу або передачі в оренду;контроль дебіторської заборгованості.
  3. Реалізація непрофільного майна банку (об'єкти нерухомого та рухомого майна):Розробка та затвердження плану реалізації на Правлінні банку.погодження вартості та умов продажу на Правлінні та Наглядовій раді банку;реклама об'єктів на інтернет майданчиках та офіційному сайті банку;організація проведення аукціонів ДП СЕТЕТАМ, ПРОЗОРО;проведення показу об'єктів потенційним покупцям;проведення переговорів та листування з покупцями;підготовка необхідного пакету документів для реалізації;укладання нотаріальних, попередніх та основних договорів купівлі продажу.
  4. Здавання в оренду непрофільного майна банку:погодження вартості та умов оренди на Правлінні та Наглядовій раді банку;реклама об'єктів на інтернет майданчиках та офіційному сайті банку;організація проведення аукціонів ДП СЕТЕТАМ, ПРОЗОРО;проведення переговорів та листування з орендарями;підготовка необхідного пакету документів для передачі об’єктів в оренду;укладання договорів оренди;виставлення рахунків для компенсації комунальних послуг;контроль дебіторської заборгованості.
  5. Організація діяльності управління:підбір персоналу;розподілення завдань відповідно до компетенції співробітників;контроль якості та термінів виконання поставлених задач;постійна допомога при вирішенні питань;Створення дружньої атмосфери, тощо.

Менеджер з розвитку адміністративно господарського управління

ТАСКОМБАНК, АТ

Банки

3 роки 11 місяців

05.2015 - 04.2019

  1. Організація та проведення комплексу заходів з відкриття, переміщення та закриття відділень та офісів Банку:погодження ТЄО, розробка та погодження планувальних рішень, організація та проведення ремонтних робіт, забезпечення офісними меблями-канцелярією, касовою технікою, рекламною вивіскою (з погодженням в держ. органах), організація прибирання, транспортне супроводження, тощо.
  2. Адміністративно-господарська підтримка головного офісу та відділень Банку.
  3. Організація та проведення тендерів (конкурсів) по комплексу робіт, які необхідні при відкритті відділень та для адміністративно-господарської діяльності банку.

Керівник проектів та програм (Управління справами)

АТ ДЕЛЬТА БАНК

Банки

1 рік 5 місяців

09.2013 - 02.2015

  1. Організація та контроль робіт структурних підрозділів, що пов’язані з відкриттям, переміщенням або закриттям точок продажу Банку.
  2. Організація та контроль робіт структурних підрозділів Банку, при проведенні технічного аудиту об’єктів власної нерухомості (Due Diligence).

Менеджер з розвитку (ШВИДКО ГРОШІ).

ТОВ «Споживчий центр»

Фінансові послуги

7 місяців

02.2013 - 09.2013

  1. Пошук приміщень для розміщення точок споживчого кредитування;Укладання договорів оренди приміщень.
  2. Підготовка точок споживчого кредитування до технічного відкриття (ремонт, реклама, меблі, охорона, відео нагляд, тощо).

Спеціаліст відділу адміністрування нерухомості та капітального будівництва

АТ СВЕДБАНК

Банки

4 роки 4 місяці

09.2008 - 01.2013

  1. Проведення компелксу заходів з відкриття, переміщення та закриття точок продажу Банку.
  2. Пошук клієнтів та реалізація основних засобів Банку.

Спеціаліст з розробки планувальних рішень супермаркетів

ТОВ ЕКО

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

02.2008 - 09.2008

1. Розробка планувальних рішень для супермаркетів.

Ключова інформація

  1. Вмію швидко налогодити роботу для отримання позитивного результату.
  2. Небайдужий до виконуваної роботи.
  3. Відповідальний.
  4. Націлений на результат.

Навчався в 1 закладі

Національний транспортний університет

Автомобільні дороги та аеродроми/Інженер

Київ, 2008

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Маю водійське посвідченя категорії B.

Досвід водіння з 2003 року.

Комп'ютерні навички

Досконало володію комп'ютерними та технічними засобами забезпечення діяльності офісу (MS Windows, основні складові пакету MS Office, пошукові та інші web ресурси).Володію системою автоматизованого проектування – AutoCad.

Олександр

Керівник напрямку з реалізації нерухомості

Київ

59 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому