Працював в 6 компаніях   16 років 1 місяць

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Керівник відділу продажів національних мереж

Polus

FMCG

11 місяців

08.2023 - до теперішнього часу

Функції: Побудова відділу продажів, стратегія розвитку в національних мережах. Бюджетування та планування планів продажу. Укладання нових контрактів співробітництва. Планування ТМА. Адміністративної діяльності відділу. Підготовка презентацій, брендбук для партнерів.

Досягнення: Збільшення продажів порівняно з аналогічним періодом минулого року. Виконання бюджету. Формування цінової політики. Розширення асортименту та його покриття. Скорочення дебіторську заборгованість з 45% до 20%. Укладання договорів з ключовими клієнтами (Експансія, Сільпо, Аврора, Укр. пошта та ВК)

Senior key account manager

KORMOTECH

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 2 місяці

06.2017 - 08.2023

Функції: Планування планів продажу та бюджетування. Робота з мережами (ТОВ Новус, Еко, Сільпо, Фора, Експансія, Траш, АТБ, Ашан, Метро та інші). Проведення переговорів та укладання річних контрактів співробітництва. Контроль виконанням умов співпраці. Планування трейд-маркетингових та розробка імідж активностей. Ведення адміністративної діяльності відділу. Управління відділом менеджерів з продажу (6 осіб) та відділом мерчендайзерів (19 осіб).

Досягнення: Збільшення продажів на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Виконання бюджету. Формування цінової політики. Розширення асортименту та його покриття. Скорочення дебіторську заборгованість з 23% до 5%. Розробка стандартів, побудова відділу власного мерчендайзерів та аутсорсінг. Тренінги.

Менеджер з роботи з національними мережами

iCotton Ukraine

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

04.2016 - 05.2017

Функції: виконання планів продажу, робота з мережами Еко, Альянс-маркет, Експансія, Караван, проведення переговорів та укладання річних контрактів співробітництва, контроль за виконанням умов, проведення трейд-маркетингових активностей, ведення адміністративної звітності.

Досягнення: збільшення продажів на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Розширення асортименту на безкоштовній основі (Еко, Альянс та Експансія). Збільшень представленості на прикасі в транспортному засобі Еко та Експансія, безкоштовно. Скорочення дебіторську заборгованість з 19% до 5%, укладання річних контрактів без додаткових витрат підприємствам. Розробка стандартів, регламенту робіт та звітних форм відділу мерчендайзингу

Менеджер зі збуту та мерчендайзингу

Сімферопольський вино-коньяний завод

FMCG

2 роки 11 місяців

04.2013 - 03.2016

Функції: аналітика продажів, проведення переговорів з мережами (ТОВ Новус, ВК, АТБ, Альянс Маркет, Еко, Караван, Мега-Маркет, Експансія), розширення та ротація асортименту, контроль дебіторської заборгованості та роботи мерчендайзерів у торгових точках, проведення трейдерів активності, ведення адміністративної звітності.

Досягнення: збільшення продажів на 6% порівняно з минулими періодами. Відновлення співпраці з ТС Караван та Еко. Підключення нового клієнта Мега Маркет. Скорочення дебіторської заборгованості, Розробка стандартів, регламенту робіт, впровадження та запуск електронної звітності для мерчендайзерів. Розробка системи мотивації для працівників відділу.

Супервайзер мерчендайзерів

агентство TEAM 247

FMCG

4 роки 1 місяць

02.2009 - 03.2013

Функції: Підбір, навчання та стажування мерчендайзерів. Постановка цілей, мотивація професійного розвитку, оцінка та стимулювання якості праці. Планування бюджету відділу. Проведення щотижневих зборів. Визначення маршрутів, контроль та оцінка виконання поставлених завдань відділу мерчендайзингу. Проведення планових перевірок, контроль регулярності відвідування ТТ (аудит, польовий супровід); Контроль дотримання стандартів мерчендайзингу. Розробка планограм викладки товарів на полицях магазинів.

Досягнення:Створення ефективної та професійної команди мерчендайзерів.Розробка стандартів, регламенту робіт та звітних форм відділу мерчендайзингу.Розробка системи мотивації для працівників відділу.Побудова довірчих відносин із ключовими клієнтами.

Мерчендайзер

RAINFORD

FMCG

6 місяців

07.2008 - 01.2009

Функції: Складання замовлень, зняття залишків,Фото звіт.Наповнення звітів.Контролює термін придатності товару.Ротація товару.Контроль за наявності цінників.Контролює наявність у магазині всього асортименту продукції компанії.

Досягнення: Збільшення частки полиці на 20% у ТЗ Ашан.

Ключова інформація

- Уміння досягати поставлених цілей.

- Уміння управляти та мотивувати команду.

- Нетворкінг.

- Ораторська майстерність.

- Діяти на випередження заради мети.

- Комунікабельність

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

мехатроники и компьютерных технологий

Київ, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Lean менеджмент або ощадливий менеджмент

2023

Систематичний метод усунення втрат

Категорийный менеджмент для Поставщиков

2020

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категория В, личный автомобиль.

Захоплення та інтереси

Большой тенис, велоспорт.

Станіслав Юрійович

Керівник відділу продажів (національні мережі)

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому