Працював в 7 компаніях 5 років 9 місяців
Транспорт та Логістика, IT, Торгівля роздрібна / Retail, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для бізнесу - інше
Team Leader of Customer Service department
TITAN TECH
Транспорт та Логістика
1 рік 10 місяців
07.2022 - 05.2024
1. Стежити, допомагати та контролювати сфери робочого процесу.
2. Сприяти вирішенню ситуацій зі складними клієнтами.
3. Контролювати процес відвідуваності, відпустку, лікарняні, припинення співробітництва підлеглих.
4. Контроль відвідуваності роботи працівниками.
5. Визначати додаткові обов'язки нових співробітників.
6. За необхідності переглядати діючі обов'язки для працівників відділу.
7. Вести щоденний облік завдань та дзвінків команди.
8. Проводити аналіз та надавати щотижневу статистику дзвінків співробітників.
9. Стежити за тим, щоб у співробітників, які прийняті до команди, були в наявності всі необхідні документи.
10. Щотижня проводити онлайн-зустрічі з командою для більш детального розгляду складних ситуацій, уточнення питань та прийняття нових рішень щодо покращення системи.
11. Проводити тет-а-тет онлайн-зустрічі з кожним із співробітників команди окремо раз на місяць (така бесіда повинна допомагати виявляти слабкі місця, надати підтримку співробітнику, можливо, надати будь-яку пораду, вислухати проблеми, зауваження, пропозиції).
12. Брати участь у процесі тестування нових оновлень.
13. Спілкування з англомовними клієнтами (носіями мови) по телефону (вхідні / вихідні дзвінки), у чатах та переписці.
14. Контролювати кінець термінів за поставленими завданнями.
Customer service representative
TITAN TECH
Транспорт та Логістика
2 роки 1 місяць
06.2020 - 07.2022
1. Спілкування з англомовними клієнтами (носіями мови) по телефону, у чатах та переписці.
2. Збір інформації про потенційних клієнтів компанії.
3. Перевірка та обробка даних, що надаються клієнтом з огляду на політику безпеки компанії.
4. Проведення переговорів з клієнтами щодо товарів та послуг компанії.
5. Прийом та подальша обробка замовлень клієнтів компанії.
6. Оформлення звітної документації.
7. Виявлення потреб клієнтів у послугах чи продукції компанії.
8. Погодження з клієнтом порядок постачання, оплати товарів, послуг, їх обсяги.
9. Сприяння співпраці клієнтів з компанією відповідно до прийнятих програм стимулювання збуту.
10. Участь у роботі та здійсненні заходів, пов'язаних з діяльністю відділу.
11. Ведення інформаційної бази комунікацій із клієнтами використовуючи CRM систему чи Google інструменти.
12. Контроль розміру та порядку оплати товарів та послуг компанії відповідно до укладеного договору з клієнтом.
13. Вжиття заходів для скорочення дебіторської заборгованості клієнтів.
14. Заповнення та аналіз інформаційної бази клієнтів.
Менеджер по закупівлям
Brightech
IT
3 місяці
03.2020 - 06.2020
До моїх обов'язків входили:
1. Організація та ведення закупівель: пошук потенційних постачальників; ведення комерційних переговорів із постачальниками на користь Фірми; оперативне реагування на інформацію, що надходить від постачальників, та доведення її до відома Начальника відділу; мотивація постачальників працювати з Фірмою.
2. Планування та аналітична робота: складання щомісячного плану закупівель; аналіз статистичних даних закупівель, визначення наявності та потреби у матеріалах на поточний момент та на майбутні періоди, оптимізація складських запасів; надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламенту роботи відділу та Фірми; забезпечення маркетингових досліджень щодо вивчення пропозицій від постачальників, рівня цін, перспектив розвитку ринку збуту.складання прогнозів щодо постачання продукції складу.
3. Забезпечення закупівель: прийом та обробка замовлень від менеджерів відділу продажу, оформлення необхідних документів, пов'язаних із закупівлею продукції для клієнтів Фірми; здійснення інформування менеджерів відділу продажів про всі зміни в асортименті, час постачання продукції на склад; остаточне узгодження з постачальником умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції на склад; взаємодія з підрозділами фірми з метою виконання покладених завдань; участь у робочих нарадах;ведення робочої та звітної документації; підтримка в активному стані даних про постачальників в інформаційній системі; участь у розгляді претензій, що надходять, і скарг від постачальників.
Досягнення, отримані за весь період роботи, як я вважаю, це добрий, зарозумілий досвід саме у цій сфері. Підвищень на минулій роботі не було, але за собою залишав високий рівень продажів продукції.
Менеджер з продажу товарів для дому
X-CALL
Торгівля роздрібна / Retail
5 місяців
10.2019 - 03.2020
До моїх обов'язків входили:
1) обробляти телефонні дзвінки (вихідні/вхідні);
2) консультувати потенційних клієнтів компанії з подальшим продажем;
3) визначати потреби клієнтів та відпрацьовувати їх заперечення;
4) здійснювати продажі.
Досягнення, отримані за весь період роботи, як я вважаю, це добрий, зарозумілий досвід саме у цій сфері. Підвищень на минулій роботі не було, але за собою залишав високий рівень продажів продукції.
Продавець-консультант, менеджер з персоналу
33 квадратных метра
Нерухомість та Девелопмент
5 місяців
05.2019 - 10.2019
До моїх обов'язків входили:
1) виявлення потреб клієнта;
2) відпрацювання заперечень клієнта та згодом продаж продукції (м'які меблі і не тільки);
3) контроль замовлення клієнта;
4) переоблік товару;
5) перевірка працездатності товару;
6) збереження чистоти та порядку на своєму відділі.
Досягнення:
- підвищення на займаній посаді до менеджера з продажу (в обов'язки якого вже входив контроль не лише за клієнтами та надання максимально зручних послуг для нього, а й контроль безпосередньо за персоналом)
Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
TOPCMARKET
Торгівля роздрібна / Retail
4 місяці
01.2019 - 05.2019
До моїх обов'язків входили:
1) обробляти телефонні дзвінки (вихідні/вхідні) та електронні листи англійською мовою;
2) консультувати потенційних клієнтів компанії із подальшим оформленням договору;
3) визначати потреби клієнтів та відробляти їх заперечення;
4) здійснювати продажі.
Досягнення, отримані за весь період роботи, як я гадаю, це добрий, зарозумілий досвід саме в цій сфері. Підвищень на минулій роботі не було, але залишав за собою високий рівень продажів продукції.
Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
Contactis
Послуги для бізнесу - інше
4 місяці
09.2018 - 01.2019
До моїх обов'язків входили:
1) обробляти телефонні дзвінки (вихідні/вхідні) та електронні листи англійською мовою;
2) консультувати потенційних клієнтів компанії із подальшим оформленням договору;
3) визначати потреби клієнтів та відробляти їх заперечення;
4) здійснювати продажі.
Досягнення, отримані за весь період роботи, як я гадаю, це добрий, зарозумілий досвід саме в цій сфері. Підвищень на минулій роботі не було, але залишав за собою високий рівень продажів продукції.
Ключова інформація
Цілеспрямованість
Ведення CRM
Активний продаж
Прямий продаж
MS Excel
MS Office
MS Word
Продаж B2B
Холодний продаж
Продаж B2C
Робота із запереченнями
Управління проектами
Управління персоналом
Відповідальність
Працьовитість
Комунікабельність
Навчався в 1 закладі
ЧНУ ім. Петра Могили
Економічних наук / Фінанси
Миколаїв, 2024
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Курси з вивчення англійської мови
Додаткова інформація
Свій розділ
1. Пропозиції про роботу готовий отримувати до месенджерів за номером телефону: +380957656057 або поштою neciporenkoaleksej461@gmail.com у разі, якщо не вдасться додзвонитися.
2. Сімейне положення: не одружений.
3. Володіння комп'ютером: впевнений користувач.
4. Графік роботи: субота - середа з 15:00 до 24:00 (в ідеалі), але готовий розглянути й інші пропозиції.
5. Готовий до відряджень та ненормованого робочого дня.
Олексій Ігорович
Олексій Ігорович
Customer service representative / Оператор чату
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 1 годину тому