Работала в 3 компаниях   9 лет 11 месяцев

Услуги для населения - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Адміністративний помічник

BEST

Услуги для населения - другое

7 лет 8 месяцев

08.2017 - 04.2025

  • робота зі страховими компаніями: контроль термінів контрактів, авторизація клієнтів на отримання медичних послуг, onboarding нових клієнтів
  • оновлення даних клієнтів та страхових компанії в CRM (NPA): внесення нових клієнтів, оновлення інформації про тарифи та страхові коди, побудова звітів
  • акредитація провайдерів для співпраці зі страховими компаніями: підготовка пакету документів, надсилання та контроль виконання
  • комунікація з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії через месенджери, email і телефонні дзвінки
  • планування сеансів терапії, шкільних спостережень і клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії
  • щоденне оновлення розкладу клієнтів у режимі реального часу згідно з запитами сімей або терапевтів (NPA та Google Calendar)
  • створення та оновлення звітів у Excel/Google Sheets відповідно до посадових обов’язків.

Менеджер відділу роздрібного продажу

Тайсон Компани

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

06.2016 - 09.2017

  • забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
  • планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
  • поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
  • контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
  • контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
  • проведення інвентаризації на торгових точках.

Фахівець по роботі з клієнтами

Полімерконсалтинг

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год

06.2015 - 06.2016

  • оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
  • управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
  • інвентаризація складу;
  • організація доставки товару клієнтам;
  • проведення звірок зі складом та контрагентами;
  • забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
  • супровід продажів по телефону.

Ключевая информация

  • Досвід роботи з CRM (NPA, HubSpot)
  • Навички планування (Google Calendar, Trello)
  • Створення звітів (Excel, Google Docs)
  • Створення презентацій (PowerPoint)
  • Впевнений користувач Microsoft Office
  • Досвід роботи з Trello, ClickUp, Basecamp, Slack
  • Комунікативні навички

Училась в 1 заведении

Одеська державна академія холоду

Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи"

Одеса, 2009

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Болгарский

средний

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "Дизайн презентації в PowerPoint"

2023

Курс "EXCEL для бізнесу"

Одеса, 2019

Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk) 

Ольга

Customer Support Specialists

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Одесса

38 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад