Працювала в 2 компаніях 22 роки 5 місяців
Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво
Кервіник відділу по роботі з ключовими клієнтами
Нексус Лоджик, ТОВ
Транспорт та Логістика
13 років
12.2011 - до теперішнього часу
Операційний рівень:
консультування з питань митного законодавства (визначення коду УКТЗЕД;
особливості застосування преференційних режимів;
виконання вимог щодо оформлення товаросупровідної документації;
підготовка роз'яснень щодо особливостей законодавства);
консультування з питань дотримання законодавства щодо споживчих властивостей продукції (відповідність директивам про безпеку продукції, що застосовуються до цієї продукції; фітосанітарний, екологічний, експортний контроль за наявності);
представництво інтересів клієнтів компанії в митних органах: комунікація з митними органами, написання звернень та запитів;
консультування з питань зовнішньоекономічної діяльності (включаючи аналіз контрактів та розробку комерційних застережень);
виявлення потенціалу, пов'язаного з оптимізацією існуючих логістичних процесів клієнтів 3 PL service;
вдосконалення процесів - розробка, впровадження, аналіз, корекція стандартів і створення регламентів діяльності в рамках процесів обслуговування клієнтів; впровадження нових систем і процедур, написання процедур та інструкцій (SOP);
організація процесу обміну знаннями;
аналіз тенденцій помилок;
впровадження нових процедур там, де це доцільно;
автоматизація (ІТ) виробничих процесів (постановка завдань для ІТ-відділу);
проектна робота;
управління задоволеністю клієнтів (KPI, системи показників тощо), забезпечення належного рівня обслуговування відповідно до SLA;
розвиток та контроль роботи аккаунт-менеджерів (як єдиної контактної особи для клієнтів),
підготовка презентацій;
поглиблений контроль на етапах розробки - впровадження та утримання клієнтів, включаючи знайомство з продукцією клієнта (вивчення інформації про клієнта та навігація в Інтернеті),
вивчення моделі логістичного процесу, включаючи знайомство з логістичними командами в головному офісі, якщо це можливо (наприклад, відвідування логістичного центру одного з клієнтів в Іспанії, Arteixo).
Сектори клієнтів: медичні вироби (хірургічні та для зору), реагенти для контролю якості; зовнішні панелі оцінки якості; миючі засоби; мода, включаючи як мас-маркет, так і розкіш; спортивні товари; парфумерія та косметика; меблі та все обладнання для магазинів, від плитки до дверей; обладнання та виробничі лінії; робочі інструменти; освітлення; книги; мастильні матеріали; харчові добавки; контролери та багато інших.
Співпраця з логістичними мережами; надання клієнтам повного циклу доставки, включаючи доставку - митне оформлення - зберігання\склад - крос-докінг; підготовка нових цінових пропозицій.
Управління персоналом:
особистий контроль процесів у зонах ризику (як у зв'язку зі змінами в законодавстві, так і в процесі побудови відносин з клієнтами та всередині компанії):
глибоке занурення в проблему, проведення аналізу першопричин, визначення обмежень та рекомендація рішень для виправлення бізнес-проблем;
забезпечення підтримуючого лідерства для команд, разом з тим долучення до роботи, коли це необхідно;
управління комунікаціями (між відділами): побудова ефективної комунікації між внутрішнім виконавцем та внутрішнім замовником всередині компанії;
тімбілдінг;
підготовка внутрішніх тренінгів для розвитку комунікацій та вирішення проблем;
турбота про розвиток членів команди, моніторинг потреб у навчанні та розвитку;
навчання та наставництво нових працівників та інших співробітників, а також внесення пропозицій щодо покращення навчання;
розробка компенсаційних програм;
Керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності
ТОВ "Квазар"
Промисловість та Виробництво
9 років 4 місяці
08.2002 - 12.2011
Кар'єра від спеціаліста з ЗЕД до керівника відділу.
Завдання на посаді, пов'язаній із зовнішньоекономічною діяльністю: забезпечення повного циклу доставки товарів за принципом "єдиної контактної особи".
обробка замовлень від введення замовлення до остаточного розміщення на складі:
пошук найкращих постачальників (визначення та управління ключовими постачальниками) та виробників - планування закупівель, прогнозування складських запасів, розміщення замовлень, ведення переговорів та листування з іноземними партнерами; розробка схем зовнішньоекономічних контрактів, укладання контрактів -- замовлення -- реагування на раптові зміни попиту на матеріали (прискорення, затримка, скасування поставок або виробництва у постачальника) -- відвантаження -- транспортування (співпраця з транспортними компаніями) -- підготовка та подача митної декларації -- митне оформлення імпортних товарів в режимі експорту/імпорту, тимчасового ввезення, в режимі переробки (ремонт), оформлення давальницьких схем, закупівля дорогого устаткування / виробничих ліній;
підготовка документів з питань нетарифного регулювання та отримання дозволів\ліцензій\роз'яснень (робота з органами сертифікації, Торгово-промисловою палатою, Державною службою експортного контролю України, Службою безпеки України тощо),
робота зі скаргами на імпортовану продукцію, збір інформації про претензії від усіх стейкхолдерів;
участь у написанні технічної документації, інструкцій для користувачів; вирішення спорів за гарантійними випадками;
постійний моніторинг та звітність за KPI (оцінка постачальників, вчасність поставок тощо);
контроль витрат і розрахунків;
участь у професійних виставках за кордоном.
експорт продукції
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Польська
нижче середнього
Додаткова інформація
Особисті якості
- Аналітичне та інноваційне мислення, вміння визначати пріоритети та ефективно виконувати ключові завдання та результати;
- Здатна працювати в динамічно мінливому середовищі, вміння приймати рішення та вирішувати проблеми самостійно, працювати в умовах дефіциту часу;
- Здатна вирішувати складні завдання та використовувати аналітичні навички з увагою до деталей;
- Здатна гнучко та емпатично реагувати на потреби клієнтів, ефективно керуючи їхніми очікуваннями;
- Готова до навчання;
- Гнучка;
- Емоційно стійка, при необхідності готова йти на ризик, ретельно все зважуючи, і нести відповідальність за прийняті рішення;
- Командний гравець з готовністю навчати та підтримувати колег;
Лариса
Лариса
Керівник відділу ЗЕД
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому