Работала в 2 компаниях   22 года 5 месяцев

Транспорт и Логистика, Промышленность и Производство

Кервіник відділу по роботі з ключовими клієнтами

Нексус Лоджик, ТОВ

Транспорт и Логистика

13 лет

12.2011 - по настоящее время

Операційний рівень:

консультування з питань митного законодавства (визначення коду УКТЗЕД;

особливості застосування преференційних режимів;

виконання вимог щодо оформлення товаросупровідної документації;

підготовка роз'яснень щодо особливостей законодавства);

консультування з питань дотримання законодавства щодо споживчих властивостей продукції (відповідність директивам про безпеку продукції, що застосовуються до цієї продукції; фітосанітарний, екологічний, експортний контроль за наявності);

представництво інтересів клієнтів компанії в митних органах: комунікація з митними органами, написання звернень та запитів;

консультування з питань зовнішньоекономічної діяльності (включаючи аналіз контрактів та розробку комерційних застережень);

виявлення потенціалу, пов'язаного з оптимізацією існуючих логістичних процесів клієнтів 3 PL service;

вдосконалення процесів - розробка, впровадження, аналіз, корекція стандартів і створення регламентів діяльності в рамках процесів обслуговування клієнтів; впровадження нових систем і процедур, написання процедур та інструкцій (SOP);

організація процесу обміну знаннями;

аналіз тенденцій помилок;

впровадження нових процедур там, де це доцільно;

автоматизація (ІТ) виробничих процесів (постановка завдань для ІТ-відділу);

проектна робота;

управління задоволеністю клієнтів (KPI, системи показників тощо), забезпечення належного рівня обслуговування відповідно до SLA;

розвиток та контроль роботи аккаунт-менеджерів (як єдиної контактної особи для клієнтів),

підготовка презентацій;

поглиблений контроль на етапах розробки - впровадження та утримання клієнтів, включаючи знайомство з продукцією клієнта (вивчення інформації про клієнта та навігація в Інтернеті),

вивчення моделі логістичного процесу, включаючи знайомство з логістичними командами в головному офісі, якщо це можливо (наприклад, відвідування логістичного центру одного з клієнтів в Іспанії, Arteixo).

Сектори клієнтів: медичні вироби (хірургічні та для зору), реагенти для контролю якості; зовнішні панелі оцінки якості; миючі засоби; мода, включаючи як мас-маркет, так і розкіш; спортивні товари; парфумерія та косметика; меблі та все обладнання для магазинів, від плитки до дверей; обладнання та виробничі лінії; робочі інструменти; освітлення; книги; мастильні матеріали; харчові добавки; контролери та багато інших.

Співпраця з логістичними мережами; надання клієнтам повного циклу доставки, включаючи доставку - митне оформлення - зберігання\склад - крос-докінг; підготовка нових цінових пропозицій.

Управління персоналом:

особистий контроль процесів у зонах ризику (як у зв'язку зі змінами в законодавстві, так і в процесі побудови відносин з клієнтами та всередині компанії):

глибоке занурення в проблему, проведення аналізу першопричин, визначення обмежень та рекомендація рішень для виправлення бізнес-проблем;

забезпечення підтримуючого лідерства для команд, разом з тим долучення до роботи, коли це необхідно;

управління комунікаціями (між відділами): побудова ефективної комунікації між внутрішнім виконавцем та внутрішнім замовником всередині компанії;

тімбілдінг;

підготовка внутрішніх тренінгів для розвитку комунікацій та вирішення проблем;

турбота про розвиток членів команди, моніторинг потреб у навчанні та розвитку;

навчання та наставництво нових працівників та інших співробітників, а також внесення пропозицій щодо покращення навчання;

розробка компенсаційних програм;

Керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності

ТОВ "Квазар"

Промышленность и Производство

9 лет 4 месяца

08.2002 - 12.2011

Кар'єра від спеціаліста з ЗЕД до керівника відділу.

Завдання на посаді, пов'язаній із зовнішньоекономічною діяльністю: забезпечення повного циклу доставки товарів за принципом "єдиної контактної особи".

обробка замовлень від введення замовлення до остаточного розміщення на складі:

пошук найкращих постачальників (визначення та управління ключовими постачальниками) та виробників - планування закупівель, прогнозування складських запасів, розміщення замовлень, ведення переговорів та листування з іноземними партнерами; розробка схем зовнішньоекономічних контрактів, укладання контрактів -- замовлення -- реагування на раптові зміни попиту на матеріали (прискорення, затримка, скасування поставок або виробництва у постачальника) -- відвантаження -- транспортування (співпраця з транспортними компаніями) -- підготовка та подача митної декларації -- митне оформлення імпортних товарів в режимі експорту/імпорту, тимчасового ввезення, в режимі переробки (ремонт), оформлення давальницьких схем, закупівля дорогого устаткування / виробничих ліній;

підготовка документів з питань нетарифного регулювання та отримання дозволів\ліцензій\роз'яснень (робота з органами сертифікації, Торгово-промисловою палатою, Державною службою експортного контролю України, Службою безпеки України тощо),

робота зі скаргами на імпортовану продукцію, збір інформації про претензії від усіх стейкхолдерів;

участь у написанні технічної документації, інструкцій для користувачів; вирішення спорів за гарантійними випадками;

постійний моніторинг та звітність за KPI (оцінка постачальників, вчасність поставок тощо);

контроль витрат і розрахунків;

участь у професійних виставках за кордоном.

експорт продукції

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Польский

ниже среднего

Дополнительная информация

Особисті якості

- Аналітичне та інноваційне мислення, вміння визначати пріоритети та ефективно виконувати ключові завдання та результати;

- Здатна працювати в динамічно мінливому середовищі, вміння приймати рішення та вирішувати проблеми самостійно, працювати в умовах дефіциту часу;

- Здатна вирішувати складні завдання та використовувати аналітичні навички з увагою до деталей;

- Здатна гнучко та емпатично реагувати на потреби клієнтів, ефективно керуючи їхніми очікуваннями;

- Готова до навчання;

- Гнучка;

- Емоційно стійка, при необхідності готова йти на ризик, ретельно все зважуючи, і нести відповідальність за прийняті рішення;

- Командний гравець з готовністю навчати та підтримувати колег;

Лариса

Керівник відділу ЗЕД

Киев

55 000 грн.

50 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад