Працювала в 1 компанії 6 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс)
Оператор call центру
Не має компанії
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 місяців
03.2025 - 08.2025
Під час роботи оператором call центру вирішував запитання клієнтів, надавав консультації та вирішував проблеми з їхніми замовленнями. Ефективно використовував CRM систему для обробки великого потоку дзвінків та забезпечення якісного обслуговування. Досягав високих показників задоволеності клієнтів та ефективності обробки запитів. Активно співпрацював з іншими відділами компанії для розв'язання складних ситуацій та покращення сервісу.
- Консультування клієнтів по продуктах та послугах
- Ведення бази даних клієнтів
- Запис клієнтів на прийом
- Виконання цільових дзвінків
Ключова інформація
- Самостійність
- Здатність до прийняття рішень
- Стресостійкість
Володіє мовами
Українська
базовий
Ельвіра
Ельвіра
Рассматриваю все сферы

Кривий Ріг
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 8 годин тому