Працювала в 1 компанії   6 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс)

Оператор call центру

Не має компанії

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 місяців

03.2025 - 08.2025

Під час роботи оператором call центру вирішував запитання клієнтів, надавав консультації та вирішував проблеми з їхніми замовленнями. Ефективно використовував CRM систему для обробки великого потоку дзвінків та забезпечення якісного обслуговування. Досягав високих показників задоволеності клієнтів та ефективності обробки запитів. Активно співпрацював з іншими відділами компанії для розв'язання складних ситуацій та покращення сервісу.
  • Консультування клієнтів по продуктах та послугах
  • Ведення бази даних клієнтів
  • Запис клієнтів на прийом
  • Виконання цільових дзвінків

Ключова інформація

  • Самостійність
  • Здатність до прийняття рішень
  • Стресостійкість

Володіє мовами

Українська

базовий

Ельвіра

Рассматриваю все сферы

Кривий Ріг

5 000 грн

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 8 годин тому