Працював в 6 компаніях   12 років

Реклама та PR-послуги, Банки, IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Послуги для бізнесу - інше

Фахівець з розвитку бізнесу

Аутсорсинг (приватна діяльність)

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

03.2023 - до теперішнього часу

Приватні аутсорсинг послуги з планування, запуску, розвитку, та масштабування бізнесу.

Проєкти:

* Створення бізнес плану на 5 років для запуску стартапа, враховуючи всі показники;

* Розробка і розрахунок маркетингової стратегії для просування нового або інсуючого біснесу;

* Налаштування відділу продажу;

* Отимізація процесів для більш ефективної роботи;

* Імплементація новітніх технологій;

* Залучення інвесторів, організація зустрічей, особистий захист/презентація теми;

* Підбір і навчання співробітників окремих напрямків.

* Організація зустрічей з ТОП менеджментом або власниками бізнесу.
Розгляну можливість приєднатися до цікавого проєкту / компанії, на повний графік.РедагуватиВидалити

Начальник управління продажів електронного бізнесу

Таскомбанк

Банки

1 рік 3 місяці

11.2021 - 02.2023

Центральний/головний офіс.


Управління двома відділами, підтримка існуючих клієнтів та підключення нових клієнтів до послуги еквайринг.

Обов'язки:

* Керування відділом продажу та підтримки

* Впровадження CRM системи

* Удосконалення системи продажу

* Налагодження взаємодії між відділами

* Розробка акцій для залучення нових клієнтів

* Самостійник пошук нових клієнтів

* Вивчення та удосконалення системи підключення нових клієнтів

* Зустрічі з представниками бізнесу
Основним завданням посади було не тількі збільшення обсягів продажу департаменту, а і автоматизація процесів роботи різних напрямків: продаж, розробка нових продуктів, супровід інсуючих компаній і збільшення їх трафіку.Впровадили CRM систему, за допомогою якої була моджливість вести історію продажів. Налаштована комунікація між відділами для ефективності розвитку всіх напрямків завдяки синергії і додатковій інформації.Розроблена і реалізована маркетингова акція/конкус, спонсором якої був Mastercard - який виділів 120 000 грн. сертифікатами в інтернет магазин rozetka на придбання будь яких товарів. Суть акції - проведення навчання серед роздрібної мережі всіх відділень банку в Україні (близько 80 на той період) для більшої лідогенерації які скористаються еквайрингом банку, та стануть клієнтами.Особисто проводив навчання, та формував звітність.Також розроблено декілька проеєктів серед яких: БанкМісто - поєднання сервісів банку з муніціпальними, та запропонован проект альтернативної сплати товару для торговців в блекаути, коли торговий еквайринг мігрує в інтернет еквайринг.

Директор з розвитку

WCT Company

IT

1 рік 4 місяці

06.2020 - 10.2021

Компанія входить в групу компаній, що займаються розробкою, впровадженням та технічною підтримкою програмного забезпечення для муніципальних сфер міст. 
Dakar (Senegal) - Африка 
Керівнник розробки проектів. 
* eVisa 
* eTest 
* eVaccination 
* Land Management 
* SenegalSmartCard
 Україна: 
- Звернення громадян «Служба мера» 
- Транспорт 
- Медицина 
- ЖКГ 
- Фінанси 
- Освіта 
- Безпека і т.д. 
Обов'язки: 
* Визначення конкретної місії і цілі проекту. 
* Пошук особистих контактів перших осіб керівництва міст (мер, перший зам, профільні керівники). 
* Формулювання переконливого вітання / пропозиції з метою зацікавити і провести особисту презентацію. 
* Аналіз роботи муніципальних сфер міста з метою запропонування систем які оптимізують і поліпшують процеси. 
* Знайомство і презентація відповідних рішень кожному, профільних керівників міських сфер (директори департаментів, керівники управлінь та інші ..) 
* Запуск процесу тендера (підготовка ТВ, укладання договорів, розробка ТЕО) 
* Відрядження в міста України. 
Завданням було знайти і організувати зустріч з особою яка приймає рішення в кожному місті, підібрати сервіси для поліпшення муніципальних сфер.Потім робились велики презентації профільним замам мера, диреткорам департаментів, комкнальних підприємств. ?Далі формувалось технічно економічне обгрунтування для тендеру.?За пів року особисто був у більш ніж 40 містах України роблячи особисті презентації мерам міст та вивчаюче інвраструктуру: комінальні підприємства, всі департаменти.

Project Manager

CViS Company

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 5 місяців

02.2019 - 07.2020

Компанія, яка виконує роботи з розробки та впровадження програмного забезпечення для проекту «Kyiv Smart City»

Основним завданням проекту є повна автоматизація Києва, шляхом впровадження в інфраструктуру міста технологій, які не тільки роблять життя набагато комфортніше, але і сприяють ефективній роботі муніципальних служб міста.

• Контроль роботи і підтримки BI системи «Звітність» ,яка надає повну інформацію меру міста, про працездатність всіх департаментів, в реальному часі демонструє у вигляді дашборда, (освіта, транспорт, звернення населення, соціальна політика, школи / садки, медицина, служби 1551 / 1 557, пільги населення і т.д).

• Занурення в вивчення і розуміння механізму роботи всіх муніципальних сфер міста.

• Переговори з керівниками департаментів для обговорення технічних завдань розробки систем і модулів.

• Створення презентацій для демонстрації можливостей систем замовнику • Глибоке занурення і вивчення працездатності 65 IT проектів Kyiv Smart City

• Побудова технічного завдання для передачі команді розробників.

• Формування довгострокових планів реалізації проекту.

• Контроль команди розробників для якісного виконання поставленого завдання.

• Бізнес аналіз процесів роботи держ. структур для формування технічного завдання проекту.

• Керівництво розробки аналітично - інформаційної системи «Єдина міська абонентська служба" CRM ЖКГ "

• Керівництво розробки аналітично - інформаційної системи «Реєстр пільговиків CRM SOC»

• Здача проектів замовнику на різних етапах комісій до підписання «Акту»

• Передача реалізованих проектів в технічну підтримку, з урахуванням тестування і повного впровадження.

• Виступи на різних муніципальних і приватних IT форумах.

• Відрядження з метою розвитку Smart City

• Демонстрація систем Smart City представникам влади різних міст.

Директор з розвитку

4SERVICE GROUP

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 6 місяців

08.2017 - 02.2019

Сервіс зворотного зв'язку орієнтований на бізнес будь-якої сфери діяльності (інтерпретована книга скарг і пропозицій в Online формі) дозволяє клієнтові моментально донести до директора / власника скаргу, пропозицію, подяку.

• Маркетинг планування (планування маркетингових програм: дослідження, розвиток / просування бренду, просування проекту). Позаштатний і внутрішній PR та ін.

• Планування, облік бюджету маркетингу та витрат на технічний розвиток проекту.

• Організація, контроль рекламних проектів, акцій, заходів.

• Моніторинг, аналіз успішності проведених заходів та успішності втілених ідей.

• Координація взаємодії між усіма відділами задіяних в проекті.

• Розробка алгоритмів роботи сервісу та контроль їх реалізації.

• Управління командою задіяну в просуванні і запуску проекту.

• Ребрендинг проекту: участь в створенні логотипу, слогану та рекламнії компанії.

• Робота з рекламним матеріалом для кожного клієнта (створення рекламної продукції в Photoshop, Adobe Illustrator, засоби відео монтажу Movavi Video Editor)

• Робота з рекламою в соц. мережах (SMM) практичні навички просування

• Участь у записі рекламних роликів для соц. мереж, телебачення, перед показами в кінотеатрах (обличчя бренду)

• Особисті зустрічі / презентація проекту перед директорами / власниками компаній

• Участь на багатьох заходах / виставках / форумах / самітах /рітейлерах

• Розробка та надання навчального матеріалів для відділу продажів - партнерів.

• Відстеження ринкових тенденцій • Формування іміджу компанії в цілому на глобальному ринку, робота з конкурентами, посилення позицій компанії

• Розробка і запуск комплексних маркетингових комунікацій BTL акції

• Організація прес сніданків за участю телебачення для максимального піару і впізнавання бренду

• Навчання персоналу компаній стандартам роботи в сервісі SARAFAN

• Розробка і реалізація стратегії впливу на суспільство, шляхом створення кумира, ідеалу, довіри - для максимального просування і впізнавання бренду.

• Втілення всіх рекламних ідей.

Керівник відділу продажу

Актив Софт Україна

IT

5 років 1 місяць

03.2012 - 04.2017

Компані франчайзинг 1с, M.E.Doc, електронний підпис АЦСК України. Програмне забезпечення для подачі звітів у податкову та ведення бухгалтерського обліку.

Основні обов'язки:

- керування відділом продажу з 5-10 медеджерів.

- навчання та підбір менеджерів з продажу.

- ведення бази клієнтів в CRM

- участь і виступ на великих бухгалтерських семінарах від 50 людей.

- розробка маркетингових стратегій і акцій від компанії.

- впровадження електронного документообігу у Запорізькій області -( особисто був більш ніж у 200 компаній з презентацією ).

- щомісячне проведення вебінарів для клієнтів компанії.

- В2В клієнти

- Продажі корпоративних послуг

Ключова інформація

Ms excel, ms word, ms office, 1с, ms powerpoint, adobe photoshop, crm, веб, браузеры

Навчався в 1 закладі

Інженерна Академія

Економіка Підприємства

Запоріжжя, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

базовий

Українська

базовий

Додаткова інформація

Особисті якості

Готовий очолити команду, виступати в ролі координатора проектів будь-якого напряму (бізнес, держ. сектор, виробництво), керуючи всіма відділами які беруть участь у розвиток та працездатності організації : (маркетинг, продаж, автоматизація бізнес процеців, впровадження циврових технологій, навчання та бідбір персоналу)

Відкритий до різноманітних проектів. У рівній мірі - до нових, що потребують енергії, креативного підходу та ідей, так і поточних довготривалих, де необхідні терпіння, дисципліна, повноваження, довіра. Цікавим є зростання та розвиток, досягнення поставлених цілей, досвід. Націлений на результат. Люблю вирішувати складні завдання. Вмію збирати пазли в єдину картину.

Маю організаційні та управлінські якості, тому по життю є лідером, що показує результат на власному прикладі. Можу організувати людей, захід, рух. Володію інструментом комунікації з людьми, чи то керівник, підлеглий, клієнт - завжди можна знайти компроміс, що забезпечує взаємну вигоду всім сторонам.

Для найбільшої особистої та командної ефективності вважаю, що насамперед необхідний баланс: Ресурси = Результат. Маю аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися у непередбачених сформованих ситуаціях і самостійно приймати рішення. Як наслідок брати відповідальність.

Швидко навчаюсь, цілеспрямований, наполеглиаий, вмію досягати поставленої мети будь-якими шляхами.Гарне знання техніки, керування автомобілем (проїжджав більше 17000 км. в місяць).

Владислав

Директор з розвитку, генеральний, бренд, менеджер, керівник проєкту

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Оновлено 3 дні тому