Працював в 3 компаніях   12 років 6 місяців

Банки

Business Analyst

Sense Bank

Банки

6 років 6 місяців

05.2018 - до теперішнього часу

  • Консолідація та уточнення бізнес-вимог для впровадження та доопрацювання функціоналу у системі CRM Siebel.
  • Проведення аналізу поточних рішень та оцінка їх ефективності у CRM Siebel.
  • Опис бізнес-вимог та технічної документації для оптимізації бізнес-процесів.
  • Участь у процесах оптимізації та вдосконалення бізнес-процесів, спрямованих на підвищення ефективності системи.
  • Тестування та забезпечення якості реалізованих рішень.
  • Реалізація понад 200 завдань різної складності.

Ключові проекти:

  • Державна програма кредитування 5-7-9 – інтеграція CRM з двома зовнішніми системами.
  • Процес замовлення готівки в банку – інтеграція з трьома системами.
  • SmartCalendar – інтеграція з п’ятьма системами.
  • Актокредитування– інтеграція з двома системами.

Керівник проекту

Sense Bank

Банки

4 роки 2 місяці

03.2014 - 05.2018

  • Управління проектами: "CRM Siebel в об'єднаному банку", «Digital», «Легкий старт», включаючи координацію процесів та контроль за їхньою реалізацією.
  • Організація та проведення семінарів і тренінгів з продуктів, процесів та стандартів роботи для тренерів і нових співробітників регіональних представництв.
  • Контроль результатів роботи тренерів та співробітників регіональної мережі, забезпечення відповідності рівня сервісу корпоративним стандартам.
  • Супровід порталу навчання об'єднаного банку, включаючи актуалізацію матеріалів і координацію користувачів.
  • Проведення атестацій знань та навичок співробітників мережі для забезпечення високої якості обслуговування.
  • Розробка навчальних програм, тренінгів, тестів та електронних курсів для підвищення кваліфікації працівників.
  • Супровід програм адаптації нових співробітників регіональної мережі.

Керівник проекту

Акорд, ТОВ

Банки

1 рік 9 місяців

06.2012 - 03.2014

  • Проведення аудиторних і польових тренінгів для співробітників з метою підвищення кваліфікації та покращення навичок.
  • Оцінка роботи працівників безпосередньо на робочому місці, моніторинг виконання стандартів продажу та обслуговування.
  • Відстеження результатів роботи спеціалістів для аналізу їхньої ефективності та досягнення встановлених цілей.
  • Проведення тестування та сертифікації працівників для перевірки знань і навичок.

Ключова інформація

Про мене:

Бізнес-аналітик з більш ніж 7-річним досвідом роботи в командах від 8 до 20 осіб. Маю глибокі знання та практичний досвід у проектах, орієнтованих на CRM-системи.

Що я шукаю:

Компанію, яка потребує фахівця на позицію Business Analyst або Product Owner, з фокусом на CRM-проекти.

Сильні сторони:

  • Досвід роботи за методологіями Agile та Scrum.
  • Використання інструментів: SQL, Postman, Jira, Confluence, SOAP, Power BI.
  • Володіння нотаціями BPMN 2.0 для моделювання бізнес-процесів.
  • Досвід управління командою до 10 осіб, забезпечення злагодженої роботи та досягнення поставлених цілей.

Навчався в 1 закладі

Державний університет підготовки кадрів після дипломної освіти

Менеджмент організації

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Моделювання процесів в нотації BPMN 2.0

Київ, 2022

SQL

Київ, 2020

CRM Siebel Open UI

Київ, 2019

Анатолій

Product owner

Київ

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому