Працював в 11 компаніях 9 років
IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Реклама та PR-послуги, Нерухомість та Девелопмент, Будівництво, Промисловість та Виробництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail
Product manager, Product Designer
Asistent
IT
3 місяці
04.2023 - 07.2023
Product manager, Head of Tech dep
MagneticOne
IT
2 роки 4 місяці
02.2021 - 06.2023
Product Marketing Manager
Finmap
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
8 місяців
06.2020 - 02.2021
Marketer, Team Lead, Project coordinator
Intellogate LLC
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 4 місяці
01.2019 - 05.2020
Senior Project Manager, Team Lead
SODA Digital Advertising Group
Реклама та PR-послуги
4 місяці
08.2018 - 12.2018
Digital-marketer
M2Invest
Нерухомість та Девелопмент
3 роки 6 місяців
03.2015 - 09.2018
Remote position
Marketer
SPS BUD
Будівництво
1 рік 2 місяці
06.2017 - 08.2018
Internet marketing manager
Ukrspecsystems
Промисловість та Виробництво
2 місяці
03.2017 - 05.2017
Digital marketing specialist
Toyota Autosummit
Автомобільна промисловість та Автобізнес
6 місяців
08.2016 - 02.2017
Affiliate manager
HappyFabric
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
06.2016 - 12.2016
Marketing manger, SMM specialist
ТОВ «Саквояж»
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
06.2014 - 12.2014
Ключова інформація
Sprint planning / Backlog / PBR:
I do believe that sprint planning and backlog management is a key moment for successful product development. Major instruments, on which I never spare time, are sprint planning meetings with devs and stakeholders, product backlog refinement, retrospectives. Healthy process inside team and outer communication are best ways to optimize expenses and maximize delivery.
Team leading and management:
Managing teams of developers, QA, devops and marketing / sales / support departments.Developing their KPIs, monthly and yearly goals, motivation and promotion plans. Hiring teams and forming departments from scratch with all needed services and facilities (offline, online). Arrange processes, organizational structure, inner and outer communications.
Analytics:
Form main metrics of product (MRR, LTV, Churn rate, ARPU, CAC, ltv / cac ratio) and keep them always up to date. Design step-by-step plans to achieve goals of company`s business model and financial plan. Provide cohort analysis of clients by ROAS, retention, activation indicators. Implementation and configuration of analytical services for collecting and analyzing data(amplitude, hotjar, google analytics, etc.). Combining services into one working mechanism.Weekly updates of dashboards for owners and investors. I also have experience of developing report systems for different departments.
Custdev / Clients research:
Conducting user research in order to find insights, product development vectors, new ways to attract and retain customers, develop new features. The researches were carried out using the in-depth interview method, collecting analytics, and third-party services. I processed research results, grouped respondents into persons, design data visualization, transformed conclusions and insights into workflows, tasks and experiments. Manage and control of their implementation. Create a stakeholder map for both internal and external users. Finding ways to improve their user experience. Create client’s personas and JBTD matrix.
Experiments running:
Form hypotheses, description of the scheme and methods of experiments, expected results. Backlog and prioritize experiments (ICE/RICE/ITE). Conducting experiments on my own or with a team (dev, sales, support, PR, lead generation). Tracking the results of experiments and putting forward new hypotheses based on them. My main goal, in this field, is forming an experimental based approach in team`s routine.
Workflows automation:
Developed from scratch and implement automations aimed to optimize the speed, convenience and efficiency of work of different departments, for example: automatic data transmission, assignment of tasks for a lead in CRM, alerts to a sales manager about unprocessedle ads, linking data from various systems, etc.
Automating marketing/sales funnels:
Design and creating funnels of lead generation from scratch. Ongoing optimization of its parameters and efficiency. Auto funnels have been built with using: webinars, lead-magnets, popups, email & messengers sending, quizzes, SMM and other instruments. These funnels are fully automated from ads running till calling leads via AI voice robot.
Features and services implementation:
Based on user researches and analytics developed from scratch new services, which company is able to up-sale for existing and new clients to increase ARPU. Design tech documents, roadmaps for dev team of new features and manage its execution.
Навчався в 1 закладі
Kyiv National Economy and Trade University
Bachelor’s degree in Marketing, Management, Economy and Law Faculty
Kiev, 2016
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
IELTS band score 6.0
Німецька
нижче середнього
Російська
рідна
Тайська
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
500 StartUps Business Accelerator
Пройшов навчання першого та другого етапу 500 Startup accelerator. Де нас персонально навчали створювати та масштабувати бізнес та його метрики у мінімальні строки та з мінімальними ресурсами.
https://500.co/founders/eurasia/accelerator
Додаткова інформація
Computer skills
Word, Excel, Acces, PowerPoint - free
Corel Draw - basic
Photoshop - Advanced
1С - basic
Adobe Premier - basic
Overall PC skills- free
Driver's license
B,A category
Artur
Artur
Product manager, Product owner,
Київ
Готовий переїхати: Інші країни
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому