Працювала в 4 компаніях   4 роки 9 місяців

Освіта, Державний сектор, IT

HR-менеджер

ТОВ "Атмосферна Школа"

Освіта

7 місяців

08.2023 - 03.2024

  • Ведення повного циклу підбору персоналу на відкриті вакансії;
  • Пошук нових каналів для залучення шукачів роботи;
  • Проведеня первинних співбесід, організація повторних співбесід з керівництвом;
  • Контроль процесу адаптації нових працівників;
  • Ведення бази даних кандидатів;
  • Аналіз ринку праці;
  • Ведення особистих справ співробітників: прийом на роботу, переведення, звільнення;
  • Мотивація і адаптація нових кадрів.

Провідний спеціаліст

Верховний Суд

Державний сектор

1 рік 9 місяців

11.2021 - 08.2023

  • Додержання вимог щодо складання, оформлення документів та організації ділових процесів, передбачених державними стандартами на організаційно-розпорядчу документацію та іншими нормативними документами з питань ведення діловодства;
  • Здійснення приймання, попереднього розгляду вхідної та вихідної кореспонденції, підготовки проєктів резолюцій для керівництва з подальшим внесенням відповідних доручень до АСДС, передача документів до відповідних структурних підрозділів апарату Суду, забезпечення зберігання та оперативний пошук інформації щодо них;
  • Ведення порядку, обліку, видачі, зберігання, використання та знищення печаток і штампів Суду;
  • Надання пропозицій до проєкту Зведеної номенклатури справ Суду;
  • Надання пропозицій до Плану роботи апарату Верховного Суду на відповідний період;
  • Збереження ввірених матеріальних цінностей – печаток, штампів;
  • Дбайливого ставлення до персонально закріплених матеріальних цінностей і вжиття заходів для попередження збитків;
  • Своєчасного повідомлення керівництва про всі обставини, що загрожують забезпеченню збереження персонально закріплених матеріальних цінностей;
  • Ведення обліку, складання й звітування про рух та рештки персонально закріплених матеріальних цінностей;
  • Участі в інвентаризації персонально закріплених матеріальних цінностей.

Адміністративний менеджер

Belka Games

IT

4 місяці

06.2021 - 10.2021

  • Організація та забезпечення ефективної життєдіяльності офісу;
  • Виконання доручень керівництва;
  • Закупівля канцелярських та господарських товарів для офісу;
  • Робота з кур'єрськими службами та підрядними організаціями;
  • Організація роботи клінінгового персоналу, підтримання порядку в офісі;
  • Замовлення поліграфічної продукції;
  • Робота з кур'єрськими службами та підрядними організаціями;
  • Пошук необхідної інформації, оперативне вирішення питань;
  • Реєстрація вхідних/вихідних документів;
  • Організація приїзду іноземних партнерів та клієнтів (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми заходів та поїздок);
  • Оформлення відповідним чином наданих постачальниками документів, передача їх у бухгалтерію;
  • Взаємодія з орендодавцем офісу на рахунок технічного обслуговування офісу, ремонту за потреби тощо;

Старший менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ НВП "Енглер"

Державний сектор

1 рік 7 місяців

10.2019 - 05.2021

  • Контроль за безперебійною роботою працівників офісу;

  • Адміністративно-госоподарська підтримка працівників всіх працівників офісу;

  • Організація логістики водіїв у компанії надання відповідних доручень;

  • Оформлення страхування на автомобілі компанії та керівників;

  • Ведення ділової кореспонденції з контрагентами;

  • Розподіл дзвінків між відділами;

  • Зустріч відвідувачів;

  • Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С: Підприємство ;

  • Оформлення банківських гарантій для тендерів;

  • Робота із Клієнт банком; ведення офісних витрат;

  • Робота з персоналом по обслуговуванню приміщення;

  • Контроль документів на підпис керівникам;

  • Робота з кур'єрськими службами (укрпошта/нова пошта/DHL);

  • Оформлення відряджень співробітників по Україні та за кордон (авіа, віза, страховка, трансфер, проживання);

  • Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника та співробітників офісу;

Ключова інформація

  • Знання діловодства;
  • Навички грамотного ділового спілкування, ділового етикету;
  • Впевнений користувач програм Microsoft Office, Asana, інструменти Google;
  • Програми Wrike, Teams, Zoom;
  • 1с Підприємство;
  • Клієнт Банк;
  • Робота з програмою з охоронного встановлення в офісі Ajax Security;
  • Діловодство автоматизованою системою документообігу суду ДОКПРОФ.

Навчалась в 2 закладах

Київський університет інтелектуальної влісності та права Національного університету "Одеська юридична академія"

Правознавство

Київ, 2024

Київський університет інтелектуальної власності та права Національного університету "Одеська юридична академія"

Правознавство

Київ, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анастасія Александрівна

Адміністративний асистент

Київ

30 000 грн.

27 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 4 години тому