Працювала в 7 компаніях   10 років 11 місяців

Охорона та Безпека, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Банки, Архітектурні та дизайнерські бюро, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс)

Керівник відділу обліку об'єктів

Без назви

Охорона та Безпека

1 рік 7 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

- Якісно та вчасно організовувати роботу із планування та звітності в межах діяльності відділу, підвищення рівня професійної підготовки та навченості підпорядкованого персоналу, виконання ними встановлених алгоритмів, норм та правил спеціальної, професійної й корпоративної етики та дисципліни;

- Забезпечення контролю за якісним веденням оперативних обліків об’єктів, повного циклу (в повному обсязі) прийняття (зняття) об’єктів пультової охорони, правильного оформлення електронних карток об’єктів;

- Забезпечення своєчасного ведення облікових баз даних;- Організація взаємодії з підрозділами холдингу;

- Підготовка звітних даних ВОО;

- Повне ведення обліку сім-карт М2М так голосових (активація, деактивація, зміна тарифів);

- Створення заявок в СРМ на оплату постачальникам. Заключення договорів з постачальниками;

- Оптимізація та автоматизація в роботі відділу.

Керуюча в ресторані

Warhol

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

04.2022 - 03.2023

  • Контроль роботи персоналу;
  • Касові розрахунки;
  • Закупівля всього необхідного для роботи закладу;
  • Оплата рахунків;
  • Робота з постачальниками.

Помічник керівника

ТОВ «СІТІ ЛІЗИНГ»

Банки

5 місяців

09.2021 - 02.2022

Менеджер проєктів

ТОВ «AVG GROUP»

Архітектурні та дизайнерські бюро

5 місяців

04.2021 - 09.2021

  • Спільно з Директором департаменту зустріч із Замовником (інвестором);
  • Визначення складу вихідних даних необхідних для реалізації проекту;
  • Збір вихідних даних достатніх для ініціації і підготовки комерційної пропозиції;
  • Спільно з співробітниками суміжних департаментів (фінансового / комерційного / відділом архітектури) розробка комерційних пропозицій;
  • Своєчасне оформлення поточної документації по об'єкту і дотримання внутрішніх бізнес процесів;
  • Підготовка необхідних додатків до договору, заявка на підготовку договору для юридичного департаменту;
  • Контроль і фіксаця факту надходженья грошових коштів від Замовника (інвестора);
  • Підготовка накладних на передачу проектної документації;
  • Підготовка і здача актів виконаних робіт;
  • Передача проектної документації;
  • Контроль передачі проектної документації Замовнику;
  • Підготовка нарад, протоколи;

Керівник відділу АГВ

AVG GROUP

Архітектурні та дизайнерські бюро

2 роки 4 місяці

12.2018 - 04.2021

  • Формування заявок у фінансовий відділ згідно статей витрат;
  • Планування витрат тиждень, місяць, півроку, рік (бюджет);
  • Ведення фінансової звітності «підзвітні кошти» щомісяця;
  • Документаційне забезпечення (створення потрібних таблиць, звітів, заявок та іншого необхідного в роботі відділу);
  • Замовлення залізничних квитків, бронювання готелів;
  • Оплата банківських рахунків через банкомат;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу;
  • Розрахунок та планування затрат на матеріально-технічне забезпечення офісу;
  • Контроль за правильною експлуатацією кухонної техніки і раціональним використанням канцтоварів в офісі.
  • Організація і контроль за дотримання співробітниками компанії інструкції з безпеки та режиму роботи;
  • Співпраця з орендарями та контроль термі ну оренди, оплати;
  • Підготовка робочого місця для нового співробітника ( стіл, тумба, стілець);
  • Облік робочих місць, координація в плануванні робочих місць та контроль заповнення;
  • Облік замовлення таксі в компанії, контроль та компенсація;
  • Контроль та ведення обліку компенсації мобільного зв'язку;
  • Контроль, ведення обліку та розрахунок палива-компенсації співробітникам;
  • Контроль роботи охорони (графік, та інші питання зв'язані з охороною).
  • Поточні питання та доручення, які виникають та виконуються в ході роботи;
  • Контроль за порядком та чистотою в офісі.

Заступник керівника команіі

ТОВ "Альфамарис Плюс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 11 місяців

12.2016 - 11.2018

  • Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань;
  • Організація і координація робочих процесів;
  • Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, підбір персоналу для торгових точок;
  • Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань;
  • Організація і координація робочих процесів;
  • Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, підбір персоналу для торгових точок;
  • Підготовка магазину до переїзду;
  • Відкриття магазинів в регіонах;
  • Виконання доручень і завдань, поставлених директором;
  • Робота з 1С;
  • Таблиці, звітність;
  • Контроль своєчасної здачі всіх видів звітності;
  • Попереднє планування необхідних витрат і надання звітів по витратах;
  • Маркетинг;
  • Мерчендайзінг торгового залу;
  • Підготовка презентацій товару;
  • Фотоконтент;
  • Підготовка магазину до переїзду;
  • Відкриття магазинів в регіонах;
  • Виконання доручень і завдань, поставлених директором;
  • Робота з 1С;
  • Таблиці, звітність;
  • Контроль своєчасної здачі всіх видів звітності;
  • Попереднє планування необхідних витрат і надання звітів по витратах;
  • Мерчендайзінг торгового залу;
  • Підготовка презентацій товару;
  • Фотоконтент.

Помічник керівника

Агро Пром Сервіс

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 11 місяців

12.2013 - 11.2016

  • Підготовка документів для керівника;
  • Координація і контроль виконання поставлених завдань;
  • Виконання доручень і завдань;
  • Організація відправки та отримання поштових відправлень;
  • Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань (забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами, контроль за оплатою інтернет і комунальних платежів, робота з офісною технікою);
  • Ведення первинної бухгалтерії, здача звітів в податкову;
  • Переклад і редагування текстів;
  • Організація прийому гостей і клієнтів компанії;

Ключова інформація

Навички роботи з комп’ютером: 1С Бугалтерія, World, Excel, PowerPoint.

Навчалась в 1 закладі

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Економічний

Кременчук, 2011

Додаткова інформація

Особисті якості

Люблю спорт - він виховує в мені цілеспрямованість на дисципліну.Люблю фотографувати, малювати.Раніше полюбляла, подорожувати, зараз це трохи на паузі.Дуже смачно готую, люблю годувати чимось смачним своїх друзів та близьких.Дуже полюбляю переглядати цікаві серіали, особливо від Netflix, бо це дуже сучасно та продвинуто.В мене багато досвіду в роботі у різних сферах, і я відкрита до нових знань та можливостей.

Олена Олекандрівна

Керівник відділу

Київ

40 000 грн.

39 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 18 годин тому