Работала в 8 компаниях 12 лет 8 месяцев
Интернет, Телекоммуникации / Связь, Банки, Финансовые услуги
Freelancer
Freelancer
Интернет
2 года 3 месяца
11.2019 - 02.2022
Project Manager Startup IT-проектів в LOT Group https://lotgroup.eu/ (08.2021- 03.2022):
- управління IT-проектами (web/mobile application), пошук та комунікація з виконавцями (upwork, dou, djinni), підготовка необхідної документації (Product Vision, ТЗ, презентації, Wireframes, план реалізації проекту), пошук інвесторів та розсилка pitch deck.
SMM Project Manager (01.2020-05.2021):
- ведення та просування акаунтів у Instagram (виробництво натуральних солодощів, репетитор англ. мови, бюро перекладів, подарункові набори, fashion); створення smm-стратегії; медіапланування, генерація ідей для контенту, анімація та монтаж відео, розробка візуальних карток; проведення активностей; організації фотозйомок;
- комунікація з клієнтами, блогерами та інфлюєнсерами; формування стабільної команди (таргетологи, копірайтери, фотографи, storymaker), координація та контроль якості роботи.
Куратор онлайн-курсу "InstaПродвігатор" університету digital-професій U!niversity (04.2020-12.2020) https://www.instagram.com/prodvigator_top/
- перевірка виконаних завдань студентами (модулі, дипломні роботи, комерційні пропозиції), надання зворотнього зв'язку у вигляді рекомендацій та пропозицій; оцінювання студентських робіт, вибір кращих робіт та занесення до списку ТОП-студентів; ведення звітності.
Motion & Video Designer (02.2020 - 02.2022):
- пошук проектів, робота із зарубіжними клієнтами та країн СНД (у напрямку фінансів, банківської сфери, fashion та б'юті, сфері нерухомості, дизайн агенства, онлайн школи, сфера медицини, IT та мобільні додатки та ін.);
- створення анімаційних відеороликів, explainer, відеопрезентацій, ігор для Stories, відеокреативів для націлення в Instagram/FB, згідно з ТЗ; відеомонтаж для YouTube-каналів (intro/outro, титри, плашки, перебивки, корекція кольору, sound design); створення 2D анімації;
- підбір спеціалістів на проект, постановка завдань, контроль виконання та якості, зворотний зв'язок (графічні дизайнери, ілюстратори, диктори, відео оператори, 3D дизайнери).
Сайт: https://nataliiadiachenko.wixsite.com/mysite-1
Портфоліо: https://bit.ly/2SE99nb
Owner інтернет-магазину | Bayer Service
МамііМені, ShopShop, MyBeautyShop
Интернет
2 года 11 месяцев
09.2017 - 08.2020
МамііМені:
- створення інтернет-магазину дитячого одягу та одягу для вагітних МамііМені; ведення та наповнення сайту mamiimeni.com.ua; ведення облікового запису в соціальних мережах Instagram/FB;
- пошук та співпраця з українськими постачальниками, доставка товару з інтернет-магазинів США та Європи в Україну.
Bayer Service - ShopShop, MyBeautyShop:
- створення байер-сервісу з купівлі та доставки товарів з інтернет-магазинів США, Європи, Туреччини та Пд. Кореї в Україну (косметика, одяг, взуття, вітаміни), ведення акаунтів у соціальних мережах Instagram/FB.
- анонсування акцій та знижок на світові бренди; консультація клієнтів про умови покупок, розміри та ін.інформації; упаковка та доставка товарів клієнтам.
Керівник контакт-центру
Макснет, ТОВ
Телекоммуникации / Связь
5 лет 11 месяцев
09.2014 - 08.2020
- управління відділом у режимі 24/7 (у підпорядкуванні до 30 чол.);
- управління персоналом (підбір персоналу, атестація, оцінка, коучинг, мотивація, постановка цілей та завдань, контроль їх виконання);
- регламентація бізнес-процесів;
- оптимізація програмних комплексів.
Результати роботи:
- визначено та регламентовано бізнес-процеси роботи контакт-центру (обслуговування та продаж послуг сегменту В2С);
- оптимізовано організаційну структуру, розподілено зони відповідальності, створено команду професіоналів, покращено трудову дисципліну;
- створено та успішно впроваджено систему навчання операторів, електронну "Базу знань", програму адаптації, систему атестації та оцінки персоналу;
- впроваджено систему якості обслуговування співробітниками КЦ абонентів (розроблено та впроваджено стандарти роботи обслуговування, систему моніторингу якості роботи операторів);
- розроблено та успішно впроваджено систему мотивації співробітників контакт-центру, що дозволило заробляти до 40% від основного доходу;
- підготовлено та впроваджено систему підвищення продажів послуг Компанії (UpSales, CrossSales, розроблено скрипти, показники ефективності, організовано заходи щодо обдзвонів та обходів);
- удосконалені та додані функції у білінговій системі для ефективної роботи (активація послуг, картка клієнта, панель оператора, класифікатор звернень, додаткові помічники, модулі звітності), активна участь у покращенні інших ПЗ Компанії (особистий кабінет, функція CallBack, IVR-меню).
Досягнення цільових показників:
- Service Level - 94,7
- Abandoned Rate - 16%
- CrossSales - 90%
- Конверсія і замовлення - 10%
- Мінімізовано типові помилки операторів – до 0
- Рішення у тел.режимі технічних питань абонентів - 95%
- Прийняті повідомлення on-line-консультантом 24/7 – на 100%
Керівник контакт-центру
Реал Банк
Банки
9 месяцев
04.2013 - 01.2014
- створення з «0» контакт-центру, регламентація бізнес-процесів, пошук, підбір та навчання персоналу;
- використання підприємств з інформування товарів банку, використання сервісів;
- визначення основних KPI;
- моніторинг показників.
Начальник сектора операційного обліку Центру обслуговування клієнтів
БТА Банк
Банки
8 месяцев
05.2012 - 01.2013
- керівництво підрозділом, обслуговування юридичних;
- відкриття та ведення поточних, депозитних, карткових та валютних рахунків, ведення зарплатних проектів;
- проведення платежів у системі "Клієнт-Банк", купівля/продаж іноземної валюти на МВРУ;
- формування бухгалтерських документів дня, забезпечення та контроль виконання KPI відділу.
Керівник відділу супроводу операцій із цінними паперами
Platinum Capital
Финансовые услуги
1 год
05.2011 - 05.2012
- організація з «0» бек-офісу, методологічне забезпечення (положення, інструкції, регламенти, договори);
- співробітництво з контрагентами компанії, проведення угод над ринком цінних паперів.
Провідний спеціаліст з операційної діяльності
УкрСиббанк BNP Paribas Group
Банки
1 год 10 месяцев
07.2007 - 05.2009
- консультація клієнтів щодо тарифів послуг банку;
- комплексне обслуговування фізичних/юридичних осіб;
- робота з грошовими переказами, проведення операцій з продажу/купівлі та розподілення валюти на МВРУ.
Спеціаліст групи забезпечення продажів
Альфа-Банк
Банки
3 месяца
05.2006 - 08.2006
- консультація та надання клієнтам споживчого кредиту;
- оформлення заявок, кредитного договору, графіка погашення та ін. документації;
- складання щоденної внутрішньої звітності.
Ключевая информация
- 16-річний досвід роботи в галузі customer service/support, вміння вибудовувати та підтримувати комунікацію із замовниками, контрагентами, командою;
- вміння вести кілька проектів одночасно у різних сферах;
- побудова відділів та ефективних команд (30+ чол.);
- вміння аналізувати та структурувати інформацію, глибоко вникати у бізнес-процеси;
- орієнтація на результат.
Училась в 3 заведениях
IT Step Academy
Frontend Developer
Київ, 2024
NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing
NIMAforUkraine & International Marketing Business Academy | European accredited diploma in marketing and digital marketing
Netherlands, 2023
Харківський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України
Магістр банківської справи
Харків, 2007
Владеет языками
Английский
базовый
Level up with a tutor
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Responsive Web Development | SheCodes Responsive
Cascading Style Sheets (CSS), HTML5, VS Code, Bootstrap, GitHub, API
Sertificate: https://www.shecodes.io/certificates/9cef8b4fbc054dbfdc7117132d631163
Web Development | SheCodes Plus
Cascading Style Sheets (CSS), HTML5, Visual Studio Code
Sertificate: https://www.shecodes.io/certificates/453b3b5def9bea484ce477c227927fc1
Digital Marketing & E-commerce, Google Career Certificates (Coursera)
Практичний онлайн-курс InstaProdvigator «Instagram-маркетолог»
InstaProdvigator 8.0, BRANDU!, сертифікат
"Motion Stories", "Анімація в Інстаграм", "After Affects", "Відеомонтаж "
Авторські курси Аліни Сандал, сертифікат
Тренінг "Коучинг для HR"
Profi Consulting, сертифікат
Курс навчання MBA "Практика вирішення управлінських проблем"
MBA-центр "Стратегія", сертифікат
Тренінг "Техніки ефективного продажу складних послуг"
MAX Training
Тренінг "Якість обслуговування клієнтів"
УкрСиббанк, BNP PARIBAS GROUP
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Internet, MS Office, Google Docs, Trello, Jira, HTML, CSS.
Software skills: HTML, CSS, Java Script (basic), Visual SC, Github, Bootstrap v5.0.
Фото, відео і дизайнерські редактори: Figma, Adobe After Effects, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Bazart, Canva та ін.
Банківські та фінансові програми: Lotus Notes, AБС Б2, SAP for Banking, IS-Card, SLOLP, АФР-ТЦП, BIT eTrade, 1C, Bitrix24.
Водійське посвідчення
Категорія «B»
Наталія
Наталія
Project Manager | Керівник відділу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 14 часов назад