Працював в 2 компаніях 1 рік 10 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, IT
Customer service manager
4rabet
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
Допомагати клієнтам з усіма їхніми питаннями, наприклад: Розрахунок ставок, зарахування депозитів, виведення коштів, зарахування бонусу, загалом усі питання щодо казино, з початком грудня почав роботу у віп відділі, там вже концепція роботи відрізнялася, безпосередньо робота з провайдерами, відповіді не по шаблону, допомога клієнтам із вищим рівнем підтримки, контакт з лвл2 командою, спостереження за процес вирішення проблем клієнтів.
Customer support representative
crypocto
IT
4 місяці
06.2022 - 10.2022
Стандартна платіжна система крипти, перевірка транзакцій, перевірка блокчейна. Також підказувати клієнтам щодо використання нашого сайту, як купити крипту, як вивести і т.д.
Ключова інформація
- Windows
- CRM
- English
- Support
- Good communication skills
- Zendesk
- HelpDesk
- Ability to learn quickly
- Team player
- Customer service
- Customer support
- Jira
Навчався в 1 закладі
Криворізький державний педагогічний університет
іноземні мови
Кривий Ріг, 2026
Володіє мовами
Англійська
середній
Марк
Марк
Customer support representative
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому