Працювала в 5 компаніях 5 років 4 місяці
Фармацевтика, Транспорт та Логістика
Начальник відділу комунікацій (3 місяці)
ТОВ “Пентальфа”
Фармацевтика
2 місяці
04.2024 - 06.2024
- Ведення діловодства (написання розпоряджень,алгоритмів, посадових інструкцій).
- Контроль за виконанням завдань у підрозділах компанії.
- Керівництво роботою секретаря: організація та контроль діяльності секретаря, надання підтримки у виконанні завдань, забезпечення ефективного функціонування секретаріату.
- Видача виробничого одягу: організація процесу забезпечення працівників необхідним виробничим одягом, контроль за його своєчасною заміною та відповідністю стандартам.
- Організація привітань співробітників: планування та проведення заходів з нагоди свят та визначних подій, створення привітальних програм для підтримки корпоративної культури та підвищення морального духу команди.
- Виконання доручень керівника.
ТОВ “Пентальфа”
Секретар
Фармацевтика
10 місяців
06.2023 - 04.2024
Забезпечення комунікації між підрозділами: координація обміну інформацією та співпраця між різними відділами компанії.
Прийом, відправка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Виконання доручень керівника.
Технічний директор
ПП “-Інтертранс-”( LikeBus)
Транспорт та Логістика
1 рік 2 місяці
06.2021 - 08.2022
- Організовувала процес пошуку, найму та стажування групи менеджерів, яка складалася з 6 осіб, 4 з яких досі працюють у компанії.
- Була відповідальна за переробку структури сайту з продажу автобусних квитків компанії.
- Створювала технічні завдання для нових функцій веб-додатка в якому була організована вся робота компанії; надалі їх тестувала та приймала у команди програмістів.
- Підписала 4 контракти з новими агентами з продажу автобусних квитків компанії, що розширило мережу реалізації.
- У зв'язку з розширенням компанії, організувала створення додаткового call-центру на аутсорсингу, будучи головою команди.Подалі виконувала обов'язки керуючого менеджерів.
Керуючий менеджерами
ПП “-Інтертранс-”( LikeBus)
Транспорт та Логістика
1 рік 5 місяців
01.2020 - 06.2021
- Поліпшила роботу менеджерів, розробивши та впровадивши оптимальну схему роботи.
- Впровадила контроль за роботою менеджерів, що допомогло підвищити їхню продуктивність.
- Займалася обробкою скарг та запитів на грошове повернень від клієнтів.
- Організацізувала роботу електронної кореспонденції і її розподіл відповідно до цілей і завдань компанії.
- Розробила і запровадила в роботу менеджерів нову систему реалізації автобусних квитків, що призвело до скорочення витрат компанії на 5%.
Менеджер, диспетчер з організації автобусних перевезень
ПП “-Інтертранс-”( LikeBus)
Транспорт та Логістика
1 рік 7 місяців
06.2018 - 01.2020
- Відстеження продажу автобусних квитків, проданих агентами, внесення інформації до програми.
- Комунікація з водіями, яка включала надання повного списка проданих квитків перед автобусним рейсом та під час всього шляху, вирівнювання стикувальних рейсів, інформування про умови/стан дорожнього покриття.
- Робота з пасажирами з питань поїздки, така як надання інформації шляхом спілкування по телефону/месенджерам про рейс, вартість поїздки, бронювання квитків, оформлення повернень, прийом зауважень та пропозицій.
Ключова інформація
- Google Docs, Sheets, Excel
- 1C
- CRM
- Комунікабельність
- Адаптивність та гнучкість у робот
- Вміння приймати рішення та працювати в умовах невизначеності
Навчалась в 1 закладі
Одеський національний морський університет
Аналітик комп'ютерних систем
Одеса, 2018
Ірина
Ірина
Помічник керівника, секретар
Одеса
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому