Працювала в 8 компаніях   6 років 7 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Енергетика та Енергоносії

Менеджер з логістики

Тов "авто груп +"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

7 місяців

12.2022 - 07.2023

Створення договорів купівлі, продажу, підготовка документів для реєстрації тз в сервісному центрі мвс, виставлення рахунків для оплати тз, підготовка звітів по маржі, внесення автомобілів в базу при отриманні автосалоном та проведення реалізацій, підготовка видачі тз, акти прийому, передачі та видаткові

Помічник керівника

Тов "авто груп +"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки

12.2020 - 12.2022

Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль, прийом і передача повідомлень зручними каналами зв язку ( факс, електронна пошта тощо ), створення "телефонного іміджу" підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків, забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі, організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи, підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник ( збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація ), ведення й оформлення протоколів нарад, організація презентацій та конференцій і представницька діяльність, організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників, виконання особистих доручень

Офіс, менеджер

Тов "креона білдінг"

Будівництво

8 місяців

04.2020 - 12.2020

Контролювала проходження документів, терміни їх виконання та виконання усних доручень керівника, проводила прийом клієнтів і партнерів компанії, здійснювала замовлення і видачу канцелярських товарів для офісу компанії, замовлення канц. Товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу

Офіс, менеджер

Тов "юдістрой"

Будівництво

3 місяці

05.2019 - 08.2019

Виконання особистих дорученнь керівника робота з оргтехнікою, міні атс робота з кур єрською службою підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника прийом заявок по телефону

Адміністратор

Тов "епіцентр, к" 7

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 місяці

06.2018 - 08.2018

Надання інформації клієнтам гіпермаркету по розміщенню товару в залі, вирішення конфліктних ситуацій, проведення та організація акцій та масових заходів, робота з книгою скарг та відгуків, організація забезпечення гіпермаркета рекламної продукцією, контроль порядку при касових зон

Економіст іі категорії

Прат "укргідроенегрго"

Енергетика та Енергоносії

10 місяців

06.2017 - 04.2018

Ведення ділового листування робота з кореспонденцією прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків виконання доручень керівника та головного бухгалтера ведення електронного документообігу

Секретар керівника

Філія "каскад київських гес та гаес" пат "укргідроенерго"

Енергетика та Енергоносії

4 місяці

02.2017 - 06.2017

Робота з документами ( діловодство ) прийом і розподіл дзвінків прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції підготовка документів для керівника ( прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень ) виконання особистих доручень керівника

Діловод

Філія "каскад київських гес та гаес" пат "укргідроенерго"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 5 місяців

09.2015 - 02.2017

Виконання особистих доручень керівника робота з оргтехнікою, міні атс робота з кур єрською службою підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника прийом заявок по телефону прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції складання договорів по шаблонах облік роботи співробітників замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників контроль чистоти і порядку в офісі

Ключова інформація

Документообіг в повному обсязі, ведення ділового листування. Планування робочого дня керівника. Координація роботи офісу збір і обробки інформації. Проведення аналізу. Визначати пріоритети у взаємовідносинах директора підприємства з контактуючими організаціями та відвідувачами. Робота з підготовки засідань і нарад, які проводить директор підприємства ( збір необхідних матеріалів, порядок денний ), ведення і оформлення протоколу засідань і нарад. Організація заходів. Робота з договорами

Навчалась в 2 закладах

Пвнз "європейський університет"

Факультет інформаційних систем та технологій, діловодство та архівна справа

Київ, 2017

Бізнес, коледж пвнз "європейський університет"

Інформаційних систем та технологій, діловодство

Київ, 2015

Курси, тренінги, сертифікати

"архівна справа та діловодство. Нове в 2018 р"

Київ, 2017

Анастасія Сергіївна

Помічник керівника

Одеса

30 000 грн.

27 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому