Працювала в 2 компаніях 12 років
Будівництво, Державний сектор
Бізнес помічник. Керуючий Family office
Фемелі офіс
Будівництво
7 років 9 місяців
03.2016 - 12.2023
Помічник акціонера холдингу Forbes
Family office
Державний сектор
4 роки 1 місяць
10.2011 - 11.2015
Ключова інформація
Head of Family office, Executive Business Assistant президента компанії з досвідом більше 10 років.
Експертиза:
Робота з Першими особами - надання повної інформаційної, адміністративної та організаційної підтримки власнику бізнесу.
Операційна система.
Project management.
Travel management.
Залученість в бізнес-процеси, взаємодія і курація команд департаментів.
Ключовий результат - мінімізація участі керівника в поточній операційній діяльності.
Мій різнобічний професійний досвід дає змогу розв'язувати завдання стратегічно й ефективно:
- з нуля вибудувала систему і координувала роботу особистого апарату першої особи компанії
- протокол
- управління проєктами (у т.ч. управління будівельними проєктами, приватні резиденції, офісні особняки преміум класу, представлення інтересів Замовника)
- уніфікувала взаємодію департаментів всередині компанії
- компетенції в оптимізації бізнес-процесів
- представлення інтересів Першої особи і компанії у взаємодії з міжнародними партнерами
- event management
- travel management
- управління департаментом Бізнес авіації
Ключові навички:
здатність організувати і мотивувати команду, вміння масштабно і структурно мислити, працювати в режимі багатозадачності,
розставляти пріоритети в групі завдань з особливою увагою до деталей,
готовність знаходити ефективні та нестандартні шляхи вирішення питань
Skills:
Дипломатичність, комунікабельність, планування, структурність, аналітичність, вимогливість, конфіденційність, креативність, вміння ефективно вести переговори, торгуватися і домовлятися в складних ситуаціях, а також налагоджувати сприятливі умови співпраці на різних рівнях партнерства.
Маю візи та громадянства країн, які дозволяють вільно переміщатися світом.
Буду рада відповісти на додаткові запитання стосовно досвіду роботи або найближчих професійних цілей!
Експертиза:
Робота з Першими особами - надання повної інформаційної, адміністративної та організаційної підтримки власнику бізнесу.
Операційна система.
Project management.
Travel management.
Залученість в бізнес-процеси, взаємодія і курація команд департаментів.
Ключовий результат - мінімізація участі керівника в поточній операційній діяльності.
Мій різнобічний професійний досвід дає змогу розв'язувати завдання стратегічно й ефективно:
- з нуля вибудувала систему і координувала роботу особистого апарату першої особи компанії
- протокол
- управління проєктами (у т.ч. управління будівельними проєктами, приватні резиденції, офісні особняки преміум класу, представлення інтересів Замовника)
- уніфікувала взаємодію департаментів всередині компанії
- компетенції в оптимізації бізнес-процесів
- представлення інтересів Першої особи і компанії у взаємодії з міжнародними партнерами
- event management
- travel management
- управління департаментом Бізнес авіації
Ключові навички:
здатність організувати і мотивувати команду, вміння масштабно і структурно мислити, працювати в режимі багатозадачності,
розставляти пріоритети в групі завдань з особливою увагою до деталей,
готовність знаходити ефективні та нестандартні шляхи вирішення питань
Skills:
Дипломатичність, комунікабельність, планування, структурність, аналітичність, вимогливість, конфіденційність, креативність, вміння ефективно вести переговори, торгуватися і домовлятися в складних ситуаціях, а також налагоджувати сприятливі умови співпраці на різних рівнях партнерства.
Маю візи та громадянства країн, які дозволяють вільно переміщатися світом.
Буду рада відповісти на додаткові запитання стосовно досвіду роботи або найближчих професійних цілей!
Навчалась в 4 закладах
EUROPEAN INSTITUTE OF LEADERSHIP & MANAGEMENT
BUSINESS-ADMINISTRATION
Німеччина, 2023
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Психолог. Соціальна психологія.
Мелітополь, 2008
Льотна академія Національного авіаційного університету
Бізнес авіація
Київ, 2007
Херсонський медичний колледж
Фельдшер
Херсон, 2005
Володіє мовами
Англійська
вільно
Французька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Менеджмент. Керування персоналом.
Київ, 2015
Менеджмент проектів Управління конфліктами
Додаткова інформація
Резюме
Бізнес-помічник. Head of Family office. Операційний директор.
Більше 10 років досвіду роботи з першими особами (в т.р. голова адміністрації президента),
власники та акціонери крупних холдингів та міжнародніх компаній.
Адміністративний супровід діяльності засновників бізнесу.
Досвід створення бізнес-процесів та управління особистим апаратом президента компанії.
Менеджмент проєктів акціонерів.
Ефективно працюю з людьми (у прямому підпорядкуванні було 35 співробітників).
ДОСВІД РОБОТИ:
Радник Голови. Бізнес-асистент. Операційний/виконавчий директор Family office.
Серпень 2019 – Лютий 2023
Організація та уніфікація бізнес-процесів:
- Провела аудит існуючих бізнес-процесів, ініціювала та впровадила зміни до системи розвитку
- Структурувала та оптимізувала роботу ділової ради
- Забезпечила результативну крос-функціональну взаємодію та узгодженість прийнятих рішень
- Підвищила ефективність роботи компанії
Повний цикл управління бізнес-проектами акціонера.
Бізнес-помічник. Head of Family office Development company.
Квітень 2016 - Липень 2018
Організаційний супровід президента:
- Оптимізувала та систематизувала щоденні процеси роботи особистого апарату – економія часу керівника становила близько 20%
- Раціоналізувала терміни обробки документів за рахунок впровадження автоматизації документообігу
Повний цикл управління бізнес-проектами акціонера:
- Провела аналітику та аналіз інвестиційних ризиків, контролювала бюджети проектів, підбирала виконавців та вибудовувала процеси роботи
- Ініціювала та впровадила новий регламент роботи апарату
- Скоротила операційні витрати за проектами у 2 рази за рахунок економії бюджету та оптимізації бізнес-процесів
- Уклала договори із ключовими контрагентами на вигідних для бізнесу умовах
Оптимізація процесів ведення інших проектів:
- Налагодила систему та оптимізувала роботу за іншими проектами
Особистий помічник власника крупного медіа холдингу.
Квітень 2011 - Грудень 2015
Організаційна та адміністративна підтримка керівника:
- Організувала процеси роботи особистого апарату, координувала роботу працівників
- Оптимізувала та стандартизувала процеси документообігу: розробила та впровадила регламенти, типові форми документів
Управління авіаційним департаментом:
- Вибудувала процеси та організувала роботу
- Підбирала працівників та проводила тренінги авіаційному персоналу, тендери на послуги довгострокової та короткострокової оренди бізнес джетів, координувала дії служби особистої безпеки, екіпажу та наземних служб в аеропортах світу
- Скоротила операційні витрати на 30% за рахунок грамотного фінансового контролю.
Освіта:
Europian institute of leadership and management. MBA.
Business administration.
Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького.
Соціальна психологія.
Херсонський медичний коледж.
Фельдшер. Акушер.
Знання мов:
Українська - рідна
Англійська - advance,
Французська - basic
російська - професійно
Додаткові курси:
Менеджер проектів та операційне управління. 2020
Управління конфліктами 2018
Управління індустрії гостинності. 2022
Olena
Olena
Бізнес-асистент. Head of Family office.
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/8090fbb7-337c-4b82-8dc6-94a0a5d95074.jpg)
Київ
Готовий переїхати: Ізраїль, ОАЕ, Австрія, Італія, Франція
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому