Працював в 4 компаніях   15 років 4 місяці

Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник відділу постачання/керівник проектів

NewStroy

Будівництво

3 роки 2 місяці

02.2018 - 04.2021

Робота з постачальниками та пошук нових.

Укладання договорів з фабриками/дилерами/представниками

Приймання товарів від постачальників

Складання комерційних пропозицій та прорахунок кошторисів з матеріалів для клієнтів

Ведення документації в електронному та письмовому вигляді

Організація логістики

Моніторинг та аналіз цін конкурентів

Контроль взаєморозрахунків з контрагентами та актів звірки

Ведення та консультування замовника від підписання договору до здачі об’єкту

Створення та контроль графіку виконання робіт

Створення графіку закупки матеріалів та внесення оплат

Складання та погодження актів виконаних робіт

Узгодження кошторису та вартості робіт з робітниками

Погодження кошторису з замовником

Підбір чистових матеріалів з клієнтами, комплектація об’єктів

Ведучій менеджер відділу постачання

Будинок інтер'єрів Premier

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 8 місяців

07.2014 - 03.2018

Робота з постачальниками та пошук нових.

Укладання договорів з фабриками/дилерами/представниками

Приймання товарів від постачальників

Складання комерційних пропозицій та прорахунок кошторисів з матеріалів для клієнтів

Ведення документації в електронному та письмовому вигляді (таблиця попиту; ABC аналіз; створення реєстрів та звітів)

Організація логістики

Моніторинг та аналіз цін конкурентів

Участь у виставках, семінарах та тренінгах

Проведення інвентаризації

Робота з залишками товарів в салоні та на складі, їх звіт та аналіз, своєчасне замовлення складської програми

Організація сезонних розпродажів, акцій та дисконтних програм

Контроль взаєморозрахунків з контрагентами та актів звірки

Визначення потреб клієнтів

Менеджер відділу постачання

Будівельний універмаг “Vilnius”

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

03.2012 - 07.2014

Робота з постачальниками та пошук нових.

Укладання договорів з фабриками/дилерами/представниками

Розв’язування проблемних питань з постачальниками

Ведення документації в електронному та письмовому виглядівиде (таблиця попиту; ABC аналіз; створення реєстрів та звітів)

Контроль наявності цінників у салоні та їх вірним розміщенням

Участь у виставках, семінарах та тренінгах

Проведення інвентаризації

Робота з залишками товарів в салоні та на складі, їх звіт та аналіз, своєчасне замовлення складської програми

Контроль взаєморозрахунків з контрагентами та актів звірки

Пошук нового продукту на ринку, який у майбутньому буде затребуваний покупцями

Щоденний контроль підопічних відділів

Завідуючий відділом

Будівельний універмаг “Vilnius”

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 1 місяць

01.2006 - 02.2012

Зустріч та кваліфікована консультація клієнтів в торговому залі

Грамотна консультація клієнтів, які зателефонували в салонІнформування покупців про акції, що відбуваються

Виконання робіт щодо дотримання порядку та чистоти у відділі

Ведення первинної документації: звіти, реєстри, таблиці попиту

Робота з клієнтською базою даних Terrasoft

Робота з залишками товарів у відділі та своєчасна передача замовлення відповідному менеджеру

Моніторинг та аналіз цін конкурентів

Приймання товарів від постачальника

Своєчасна виставка товару на вітрину, оформлення вітрин та торгівельного залу

Проведення інвентаризації

Ключова інформація

Знання ПК на рівні впевнений користувач, робота з додатками MS Office (Exel, Word, Power Point), навички роботи з бухгалтерськими програмами: «Акцент», «Клієнтська база Terrasoft», частково “1C”; робота з офісною технікою.

Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, старанність, працьовитість, дисциплінованість, планування, навченість, старанність, націленість на результат, доброзичливість, активна життєва позиція, енергійність, наявність водійського посвідчення категорії В

Навчався в 1 закладі

Політехнічний технікум

Обслуговування комп'ютерних систем та мереж

Донецьк, 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Методи ведення переговорів

2014

СПИН-продажи

2013

Робота з запереченнями

2013

Техніки продажу

2012

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Знання ПК на рівні впевнений користувач, робота з додатками MS Office (Exel, Word, Power Point), навички роботи з бухгалтерськими програмами: «Акцент», «Клієнтська база Terrasoft», частково “1C”

Водійське посвідчення

наявність водійського посвідчення категорії В

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, старанність, працьовитість, дисциплінованість, планування, навченість, старанність, націленість на результат, доброзичливість, активна життєва позиція, енергійність

Захоплення та інтереси

Піші прогулянки, катання на велосипеді, подорожі, заняття спортом (футбол, тренажерний зал), а також читання книг, самовдосконалення.

Ілля Ігорович

Менеджер з постачання та закупівель, керівник проекту

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому