Працювала в 5 компаніях   8 років 2 місяці

Транспорт та Логістика, Енергетика та Енергоносії, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Менджер ЗЕД

Нео-транс, ООО

Транспорт та Логістика

1 рік

12.2023 - до теперішнього часу

-Налаштування процесів закупівлі(розробка тендерної документації, введення закупівель через електронний майданчик або моніторинг ринку)

-планування потреб в товарах, роботах, послугах

- Аналіз залишків та прогноз постачання з урахуванням необхідних строків.

-укладення договорів та специфікацій;

-виконувала функції проектного менеджера

-ведення переговорів та покращення умов договору;

-оформлення документації;

-написання технічного завдання для закупівель;

-проведення аналізу ринку;

- контроль виконання постачальниками договірних зобов'язань-виконання претензійної роботи-ведення обліку та аналізу закупівель

-супровід тендерних процедур

-формування ТТН та первинної документації

-контроль взаєморозрахунків з контрагентами,

-по сумісництву виконувала обов'язки менеджера з продажу світлих нафтопродуктів:

-участь у тендерах з продажу пального;

-формування ціни для участі в торгах;

-формування пакету документів;

-укладення контрактів;

-оформлення та підписання супровідних документів для поставки палива (ТТН, видаткові, заявки та специфікації)

-внесення контрагентів в 1С, цін, формування рахунків, видаткових

менеджер з закупівель

ДТЕК

Енергетика та Енергоносії

2 роки 9 місяців

03.2021 - 12.2023

Формування тендерноi документації з урахуванням кваліфікаційних, технічних та інших вимог Замовника торгів;

розробка методики оцінки.

Оголошення і супровід процедур закупівель на електронній системи закупівель (smarttender).

Проведення комунікацій з учасниками торгів на предмет уточнень, роз'яснень, виправлень арифметичних помилок;

ведення перемовин з учасниками торгів щодо покращення умов оплати та постачання;

обробка та підготовка відповідей на можливі претензії учасників процедур закупівель.

Перевірка наявності та повноти документів в тендерних пропозиціях учасників відповідно до вимог Тендерної Документації.

Підготовка всієї необхідної супровідної документації в процесі проведення торгів, в тому числі: консолідація та формування матеріалів для прийняття рішення за результатами проведення конкурсних процедур;

проведення оцінки комерційних пропозицій учасників на відповідність технічнім вимогам;

формування повідомлень про результати тендеру;

Ведення звітності по проведеним процедурам закупівель в екселі.

Ведення щомісячних звітів за запитом керівніцтва (в екселі)

Менеджер по некоммерческим закупкам; менеджер тендерного отдела

Море Пива

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 10 місяців

06.2019 - 04.2021

-Організація та проведення тендерів усередині компанії/на електронному майданчику zakupki prom ua(категорія: послуги\товари);

-Моніторинг ринку та пошук потенційних постачальників;

-проведення переговорів з постачальниками щодо поліпшення умов співробітництва;

-Ведення та укладання договорів;

-Контроль дотримання договірних умов;

-Робота з рекламаціями;

-Контроль документообігу;

-аналіз цін на предмет подорожчання, з'ясування причин подорожчання;-формування звітів в екселі;

-Написання нормативно-методичних документів;

-Робота в 1С УПП;

-Робота з базою CRM(ведення та наповнення базою даних).

Фахівець із постачання

МОРЕ ПИВА

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

08.2017 - 07.2019

Робота із існуючими постачальниками;-запровадження переговорів з постачальниками про загально задовільні умови роботи (знижки, відстрочки, умови постачання)-постачання некомерційною групою товару (проф. будматеріали);-контроль своєчасних поставок;-робота зі складськими залишками та наповненням складу;-постачання відкриття нових ТТ починаючи від металовиробів, закінчуючи вхідною групою, меблями;-Робота в 1С УПП;-Контроль взаєморозрахунків з постачальниками, документообігу;-Робота в таблиці MS Ecxel (звіти, розрахунок потреби);

Керуючий магазином

Трейд Шуз, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

12.2015 - 08.2016

- організація роботи персоналу магазину.

- контроль наявності товару в магазині, здійсненняпідсортування.

- Робота з товаром (переміщення, прийом, документальнеоформлення).- документообіг з головним офісом.

- робота з контролюючими органами.

- Безпека ТМЦ.

- Проведення інвентаризацій.

- Контроль інкасації у магазині.

- Навчання персоналу.

- контроль касової дисципліни.

- забезпечення виконання планових показників магазину.

- Робота з запереченнями клієнтів, книга відгуків та пропозицій,

- контроль своєчасного проходження інструктажів по охороніпраці, пожежної безпеки.

- складання графіка роботи співробітників магазину;

-Підбір персоналу;

-Організація співбесіди.

Ключова інформація

Високий рівень ведення переговорів з контрагентами. Домовлюсь про найкращі умови співпраці (умови оплати, поставки, терміни поставки, персональні знижки).

Маю достатньо велику базу постачальників за різними напрямками.

Досвідчений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint, 1С.

Маю посвідчення водія категорії В.

Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, проактивна, вмію приймати самостійні рішення незалежно від ситуацій, амбіційна, цілеспрямована, швидко навчаюсь, уважна, вмію організовувати та планувати свій робочий час.

Окрім своїх обов'язків приймала участь у складі комісії (голова комісії) з інвентаризації палива та виконувала роль секретаря Закупівельної Комісії з палива.

Навчалась в 1 закладі

НТУ "Днепровская Политехника"

Аэрология и охрана труда

Дніпро, 2021

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Поглиблений курс з Excel від "Корпоративного університету ДТЕК"

Дніпро, 2022

Базовий курс Excel від "Корпоративного університету ДТЕК"

Дніпро, 2019

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Кат. B.

Комп'ютерні навички

Вiльне володiння: Word, Ecxel, PowerPoint.

Особисті якості

Чесність;-амбітність;-цілеспрямованість;-комунікабельність;-Швидко орієнтуюсь у нестандартних ситуаціях;-Добросовісність;-Здатність швидко навчатися;-Висока працездатність, уважність;-відповідальність;-Пунктуальність;-Стресостійкість;-Уміння організувати та планувати свій робочий час.

Анастасiя Сергіївна

Менеджер ЗЕД/керівник відділу закупівель

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район

55 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 19 годин тому