Працювала в 8 компаніях   17 років 2 місяці

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медицина та Охорона здоров'я, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фармацевтика

Маркетолог

Справжній шашшлик (ресторан доставка мангальної продукції)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

08.2023 - 08.2024

• Розробка стратегії маркетингу: Створення цільової стратегії маркетингу, яка відображає унікальність ресторану, його цільову аудиторію та конкурентні переваги. Розробка стратегії просування із залучення нових та утримання старих гостей (клієнтів);

• Онлайн присутність: Розробка та підтримка веб-сайту ресторану, створення привабливих фотографій страв та регулярне оновлення меню. Створення і просування мобільного додатку;

• Email маркетинг та програми лояльності: Розробка ефективних email-кампаній зі спеціальними пропозиціями для клієнтів. Розробка і запуск програм лояльності,реферальної і бонусної програм, що стимулюють повторні відвідування та замовлення;

• Впровадження програми для ведення обліку у ресторанах Syrve (iiko - айко).

ДОСЯГНЕННЯ:

  • Збільшення обсягу продажів;
  • Розширення клієнтської бази;
  • Покращення ефективності комунікації і аналітики;
  • Підвищення рівня задоволеності клієнтів за рахунок вдосконалення сервісу та спілкування.

Маркетолог

Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр)

Медицина та Охорона здоров'я

5 років 1 місяць

11.2018 - 12.2023

• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);

• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;• Робота з персоналом: підбір кадрів з урахуванням потреб підприємства, навчання, адаптація нових співробітників, участь у формуванні ефективної команди, проведення нарад, зборів, робота з адміністраторами (розробка стандартів роботи адміністраторів, скриптів телефонних розмов);

• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками, контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);

• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua., Licarni.com, страхові компанії та ін;

• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг);

• Участь у акредитації підприємства (підготовка пакету документів).

ДОСЯГНЕННЯ:

  • відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
  • розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
  • впровадження CRM системи;запущена програма лояльності;
  • досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
  • досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
  • підвищення конверсії сайту при показнику ROI 233,2 %;
  • зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM

Керівник відділу маркетингу

ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні)

FMCG

5 років 5 місяців

10.2016 - 03.2022

•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;

•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;

•Планування річного рекламного бюджету підприємства;

•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;

•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;

•Аналіз конкурентного середовища;

• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль їх виконання;

•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;

•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;

•Робота з РА та PR - агентствами;

•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);

•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.

Начальник відділу маркетингу та реклами

ТОВ «Белактрис груп», Київ (Офіційний представник ТМ «Хейліс» (чай) в Україні))

Торгівля роздрібна / Retail

8 років 10 місяців

07.2008 - 05.2017

• Ціноутворення продукту на ринку і управління асортиментом на ринках України та Польщі;

• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;

• Організація і проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна); • Формування маркетингового і PR-бюджетів;

• Організація, проведення, контроль і аналіз маркетингових і PR-заходів; • Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, пакування ДОСЯГНЕННЯ:

• було проведено аналіз (у т.ч. з допомогою web-аналітики) ефективності рекламних і іміджевих кампаній;

розроблені: місія компанії, фірмовий стиль, брендбук;

• проведено редизайн сайту;

• був оптимізований рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;

• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, були впроваджені ефективні мотиваційні інструменти в роботі з персоналом;

• розроблено та впроваджено проект просування продукту в місцях продажу.

Начальник відділу маркетингу та реклами (проектна робота)

Громадська організація «Халом», Київ (Єврейський культурно-освітній центр для всієї родини)

Послуги для населення - інше

7 місяців

05.2016 - 12.2016

• Аналіз ринку конкурентів, субринків;

• Розробка та затвердження напрямків діяльності, формування викладацького складу;

• Розробка позиціонування, ціноутворення, логотипу, бренд бука, сайту; • Формування маркетингового плану і бюджету (PR & Marketing);

• Організація і проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);

• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня / радіо реклама);

• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;

• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі і завдання по блокам Arts & Crafts + Sport & Dance);

• Маркетинговий супровід роботи ресепшионіста, дитячих / дорослих заходів.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ «Белактріс груп», м. Київ (офіційний представник ТМ «HYLEYS» (чай)) в Украіні)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 10 місяців

07.2009 - 05.2016

• Ціноутворення продукту та управління асортиментом на ринках України та Польщі;

• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;

• Організація та проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);• Формування маркетингового та PR-бюджетів;

Організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових та PR-заходів;

• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, упаковки

ДОСЯГНЕННЯ:

• було проведено аналіз (у тому числі за засобвми web-аналітики) ефективності рекламних та іміджевих кампаній;

• підвищення впізнаваності бренду на 15%; показників споживання та переваги на 7 та 4% відповідно;

• розроблено місію компанії, фірмовий стиль, брендбук;• проведено редизайн сайту;• оптимізовано рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;

• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, було впроваджено ефективні мотиваційні інструменти у роботі з персоналом;

• розроблено та впроваджено проект просування продукту у місцях продажу (СВРП).

Керівник відділу реклами

ТОВ «Фора», м. Київ (національна мережа дискаутерів “Фора”)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

07.2008 - 07.2009

• Контроль та організація виробничого ланцюжка випуску корпоративних рекламних газет, а саме: планування тем та наповнення видань, збирання текстових матеріалів, редактура текстів, підбір ілюстрацій, організація фотозйомок для видань, контроль термінів проектів; розробка концепції поширення та контроль ефективності поширення;

• Розробка та координування програми лояльності, аналіз результативності, пропозиції щодо вдосконалення;

• Розробка та реалізація Event-заходів (відкриття нових магазинів), бюджетування, прогноз результатів та оцінка ефективності, контроль ходу заходу, підготовка та контроль роботи промоутерів та іншого задіяного персоналу;

• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції.

Керівник відділу маркетингу (медичний напрямок)

ТОВ «РА «Каскад-Медікал», м. Київ (фармацевтична компанія, представник ТМ "Heel" в Україні)

Фармацевтика

1 рік

07.2007 - 07.2008

• Вивчення ринку збуту та купівельного попиту; збирання інформації для бази даних;• Складання маркетингово-рекламних планів щодо просування продукції;

• Планування та управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;

• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;

• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній у медичних, аптечних установах;

• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;

• Створення презентацій для медичних представників;• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотний зв'язок;

• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;

• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;

• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання та редагування статей;

• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних із виробництвом усіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.

Ключова інформація

  • Оффлайн-Маркетинг
  • Торговый маркетинг
  • Интернет-маркетинг
  • Развитие бренда
  • SMM
  • BTL
  • Контекстная реклама
  • Google AdWords
  • 1C
  • Facebook ADS
  • Коммуникации с общественностью
  • Email-маркетинг
  • SEO
  • Microsoft Excel
  • Работа с контентом
  • Навчалась в 2 закладах

    Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

    Міжнародний маркетинг і реклама, Київ

    Київ, 2009

    Київське медичне училище №3

    Сестринська справа

    Київ, 1996

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

    Переглянути

    Додаткова інформація

    Свій розділ

    Маю значний досвід успішних проектних робіт (просування косметики, продуктів харчування, інтернет магазину, кафе). Багатозадачність-ось та якість, яку я придбала за час роботи в маркетингу. Ініціативність, відповідальність, наполегливість, розвиток в різних сферах діяльності, доведення цілей до кінця, комунікабельність, активна життєва позиція-також, ті якості, якими я пишаюся і застосовую в роботі і в житті. Повне резюме вишлю за запитом.

    Вікторія

    Маркетолог

    Київ

    Дарницький район

    50 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна

    Оновлено 4 дні тому