Працював в 6 компаніях   24 роки 8 місяців

Будівництво, Енергетика та Енергоносії, Телекомунікації / Зв'язок, Електроніка та електротехніка

Заступник технічного директора

ПП Укрпалетсистем

Будівництво

1 рік 2 місяці

12.2021 - 02.2023

ПП "Укрпалетсистем" - національна компанія, що працює на ринку паливно-мастильних матеріалів України з 2003 року, бренд UPG. м. Коростень

Організація та контроль забезпечення безперебійної роботи інженерних систем на підприємстві (водопостачання, опалення, електрика, вентиляція та ін.). Будівництво нових АЗК та виробничих приміщень. Контроль та забезпечення необхідного рівня технічного стану всіх одиниць обладнання підприємства. Планування ремонту та обслуговування виробничого обладнання. Розробка ТЕО проекту: аналіз та підбір технологій, обладнання, оснащення, калькуляції витрат, ціноутворення, економічна доцільність, оптимізація, фінансове планування. Член комісії тендерного комітету компанії. Пошук та залучення підрядників на технічні роботи, контроль виконання етапів робіт. Організація роботи технічного персоналу виробничого підприємства усіх рівней.

Начальник управління клієнтського сервісу

АТ "ЖИТОМИРГАЗ" (ТОВ "104.ЮА")

Енергетика та Енергоносії

6 років

05.2015 - 05.2021

  1. Організація роботи новоствореного в червні 2015 року управління клієнтського сервісу АТ "ЖИТОМИРГАЗ" в Житомирській області, реформування системи надання послуг по новій газифікації, обліку газу та введення стандартів якісного обслуговування клієнтів – 365 тис., фізичних осіб. Основними функціями управління є продаж послуг та газового обладнання, консультація по питанням обліку природного газу, прийняття заяв від клієнтів з послідуючим заключенням договорів на приєднання до ГРМ і проведення реконструкції існуючих мереж як для юридичних, так і фізичних осіб. Здійснював операційне управління мережею 17 центрів обслуговування клієнтів, організував якісний сервіс в мережі. Мною розроблені та запроваджені стандарти якісного обслуговування з метою отримання клієнтами першокласного сервісу і як результат 104.ua став лідером по клієнтському сервісу серед комунальних підприємств в регіоні. Виконував представницькі функції в регіоні. Забезпечував: якісну взаємодію працівників УКС зі структурними підрозділами замовників, супровід звернень, заяв на отримання послуг та організацію процесу оформлення необхідних документів зі сторони Клієнта, що стосуються надання послуг нового приєднання до системи ГРМ, реконструкції діючої системи газифікації, виготовлення Технічних умов, виготовлення проектно-кошторисної документації, погодження проектно-кошторисної документації, проведення будівельно-монтажних робіт, приймання об’єкту газифікації в експлуатацію та пуску газу. Розгляд заяв, скарг і запитів, адресованих оператору ГРМ.Здійснював особистий прийом та обслуговування VIP клієнтів, підготовка комерційних пропозицій та заключення договорів. Проводив навчання та контролював етапи розвитку персоналу. Формував бюджет на рік в розрізі відділень та проводив постійний аналіз і контроль витрат по регіону.Організовував та контролював етапи будівництва та реконструкції існуючих центрів (згідно brand book). Проводив підбір персоналу для відкриття 12 нових сучасних центрів обслуговування «з нуля» «104.UA Клієнтський простір» в містах - м. Житомир, м. Бердичів, м. Коростень, м. Новоград-Волинський, м. Малин, м. Овруч, м. Чуднів, смт. Черняхів, м. Андрушівка, смт. Романів, смт. Ружин та смт. Брусилів. Введена система електронної черги та запроваджена оцінка ефективності роботи персонала.

Керівник регіонального структурного підрозділу м. Київ (Київська філія)

ТОВ "Полігон" м. Київ

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 7 місяців

10.2013 - 05.2015

Забезпечення виконання планів продажу тарифних пакетів кабельного інтернету та підключення абонентів компанії «Київстар» в Києві та Київській області (900 тисяч користувачів), проведення монтажних та ремонтних робіт на лінії, організація роботи чотирьох відділів продажів та проведення рекламних заходів, щотижневий аналіз роботи філії, робота з представниками замовника. Підготовка кошторисів на будівництво для подальшого узгодження з замовником та виконання робіт. Фінансове планування та розроблення бюджету філії, контроль використання коштів. Здійснив розвиток мережі на 45 відсотків за 2014-2015 роки. Проводив пошук та підготовку персоналу. Запровадив систему стажування, оцінки та розвитку персоналу.

Керівник групи Житомирська філія

ПрАТ "МТС Україна"

Телекомунікації / Зв'язок

8 років 3 місяці

04.2004 - 07.2012

Управління регіональною філією, організація та контроль ефективного процесу продажів і обслуговування в сегменті В2В та В2С. Планування бюджету та його дотримання, виконання планових показників, контроль і аналіз виконання показників KPI. Отримав досвід роботи в нестандартних та стресових ситуаціях.

Директор з маркетингу

ТОВ "Радіо-Електронна Компанія"

Електроніка та електротехніка

2 роки 7 місяців

08.2001 - 03.2004

Організація та контроль процесів продажів: виконання планів продажу, аналіз ситуації на ринку, просування продукції і послуг на ринку України та СНД. Розробка проектів, контроль виконання інсталяційних робіт на об'єктах, переговори з ключовими клієнтами по Україні. Результати продажів - в 2003 році збільшилися на 38% у порівнянні з 2002 роком.

Економіст

ВАТ “Укртелеком”

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 9 місяців

11.1996 - 08.2001

Керівник планово-фінансової групи Центру технічної експлуатації Житомирської дирекції ВАТ "Укртелеком". Планував доходи і витрати по підрозділах. Вів штатний розклад, здійснював розрахунок завантаження персоналу.

Навчався в 2 закладах

KMBS

Розвиток управлінського капіталу

Київ, 2019

Українська державна академія зв'язку

економіка і управління у зв'язку/ Інженер-економіст

Одеса, 1996

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Хеміш Тєйлор: «ІННОВАЦІЇ В СЕРВІСІ»

Київ, 2017

Де брати нові ідеї і як ефективно впроваджувати інновації для підвищення сервісу.

Джон Шоул: «Першокласний сервіс як конкурентна перевага»

Київ, 2016

Здатність компанії заробляти гроші залежить від враження, яке всі співробітники справляють на клієнтів.

«Цикл менеджмента»

Київ, 2012

Варіанти контролю і впливу на бізнес-процеси. Організація процесу виконання. Інструменти ефективного управління.

«Ефективне управління продажами у філіях: - від цілей до результатів», (Core Business School).

Київ, 2011

Озброєння навичками ефективного управління персоналом для досягнення вимірюваних результатів на шляху до бізнес-цілей. Ефективні методи управління командою для досягнення результатів бізнесу.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Комп'ютерні навичкиВпевнений користувач: Microsoft Office (Microsoft Access, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Microsoft Word), Lotus Notes, Internet Explorer, SAP / R3, BSCS, JRM, СЕД.

Водійське посвідчення

Водійське посвідченняКатегорія В

Сергей Миколайович

Регіональний директор

Житомир

Готовий переїхати: Київ, Вінниця

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому