Працювала в 10 компаніях   17 років 5 місяців

HR, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Реклама та PR-послуги, FMCG

SUMMARY

_____

HR

1 місяць

06.2024 - до теперішнього часу

Досвід в управлінні продажами 10+ років, в системних компаніях національного рівня, у моделях В2В та В2С

В мене обширна "надивленість" і знання різних бізнес-моделей - працювала в FMCG, нестандартному рітейлі, транспортній логістиці, продуктовому і непродуктовому ринках, а також в продажу послуг. Також маю 2,5р досвіду роботи з комплексним маркетингом.

Я адепт технології Lean, переконана - оптимально вибудовані процеси забезпечують довгостроковий високий результат.

Зрілий керівник з високим рівнем емоційного інтелекту.

Рішення приймаю на основі даних, з урахуванням суб'єктивної інформації.

Маю досвід побудови ефективних команд, що підтверджується % виконання і % зростання показників бізнесів.

Ідеально буде отримати офер від транспортно-експедиційної компанії, цікава галузь)

Керівник відділу продажу

В2В

Транспорт та Логістика

11 місяців

08.2023 - до теперішнього часу

V Аналіз ринку, конкурентного середовища, визначення позицій Компанії відносно ринку, формування стратегії розвитку продаж

V Побудова відділу продажу з 0 - формування команди на різні зони відповідальності, з чітким розподілом функцій відділу і кожного з працівників

V Автоматизація процесу участі у тендерах європейських компаній

V Будова CJM, ТЗ для ІТ по впровадженню в CRM, коригувальні дії до підвищення ефективності інструменту

V Участь у профільних і дотичних виставках, як учасник, так і як відвідувач

V Залучення замовників категорій А і А+, включаючи особисту участь у перемовинах

V Утримання ТОП замовника завдяки гнучким і взаємовигідним рішенням по співпраці

V Трансформація системи КРІ для підпорядкованого відділу

V Прийняття рішень на основі даних

Комерційний директор

В2В, непродовольча група

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

10.2022 - 07.2023

V Проведено аналіз діяльності продажів і маркетингу за попередні роки в розрізі основних показників

V Розроблено та впроваджено наступне:

• декомпозиція річного плану продажів до помісячного, результат - складено річний бюджет підприємства

• аналітика продажів - день / тиждень / місяць за основними метриками• система KPI для відділу продажу, результат - ріст продажів QoQ 15%

• функціональні обов'язки керівника відділу продажу, результат - фокус КВП на задачах відділу

• маркетинговий план за концепцією 4P і бюджет, результат - системна діяльність із зрозумілими цілямиV

V Незважаючи на відустність персоналу відділу маркетингу - забезпечено безперебійну роботу наявних онлайн ресурсів через фрілансерів і підрядників

V Проведено:

• аудит процесів відділу продажу за технологією Lean, результат - план оптимізації витрат часу і ресурсів

• масштабний аналіз конкурентів, результат - перелік рішень для посилення позицій

Проєктний менеджер

Admake

Реклама та PR-послуги

2 роки 6 місяців

08.2019 - 02.2022

V Щомісячне виконання планів продажів по проектам не нижче 95%

V Ріст продажів по основному проєкту 112%

V Запущений з 0 проєкт виведено в точку беззбитковості за 5 міс.

V Розподіл рекламного бюджету на різні канали із дотриманням граничних лімітів по кожному

V Систематизовано такі процеси:

• навчання і адаптація співробітників

• етапи і скрипти продажу

• звітність, аналітика

V Впроваджено пост-продажний сервіс для клієнтів

V Команда до 5 чол, річна ротація 20%

V Постійна координація роботи між замовниками і командою

Регіональний менеджер

Укрпошта

Транспорт та Логістика

2 роки 2 місяці

02.2017 - 04.2019

Департамент роздрібної торгівлі ПАТ Укрпошта.

V Ріст доходів за 2 роки роботи склав 54%

V План по доходу регіону виконано не нижче 95% у 8 з 9 кварталів

V Регулярні успішні перемовини з локальними постачальниками щодо забезпечення необхідних обсягів продукції

V За перші 6 міс. здійснено ротацію більше 50% персоналу відділів

V Сформовано Команду, яка розуміє, приймає і виконує поставлені завдання, надає адекватні ініціативи, досягає цільових результатів

V Кількість працівників у підпорядкуванні - до 32 чол.

V Зважаючи на відсутність прийнятного програмного забезпечення:

• розроблено і впроваджено аналітику продажів в Excel, з глибиною від рівня області до рівня кожної торгової точки, в розрізі товарних категорій і позицій номенклатури

• управління товарними запасами, з каскадуванням від 12 товарних категорій до 400-500 номенклатурних позицій

Регіональний менеджер FMCG

May Foods

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

04.2013 - 07.2016

V Ріст ключових показників дистриб'юції в кожному звітному періоді на рівні загального росту Компанії і вище динаміки ринку

V Ріст продажів +50%, середньовідвантаженого СКЮ +40% за даними внутрішньої аналітики

V Ріст долі полиці +15% за даними ACNielsen Ukraine

V Щомісячне виконання KPI як по регіону, так і по кожній області

V Проведено пошук, вибір і заміну дистриб'юторів у 3 областях з 8 підзвітних

V Збудовано довгострокові партнерські відносини з усіма дистриб'юторами

V Фінансова дисципліна дистриб'юторів у межах нормиV Річна ротація кадрів після проведеної оптимізації штату 20%

V Кількість працівників у підпорядкуванні - до 7 чол.: територіальні менеджери, КАМи, бізнес-аналітик

V Пряма участь у роботі з такими каналами збуту: Modern Trade, Traditional Trade, ринки, опт

V Успішний запуск нової торгової марки Richard, найкращий показник дистриб'юції серед 4 регіонів

Територiальний менеджер FMCG

May Foods

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 9 місяців

06.2009 - 03.2013

V Щомісячне виконання KPI, ріст продажів, кількісних і якісних показників дистриб'юції, швидке введення новинок в ринок

V Внесено ряд ініціатив, які було прийнято і впроваджено - щодо трейд-маркетингових активностей, розширення асортименту, цінових змін

V Перші місця у внутрішніх змаганнях між територіальними менеджерами

V 80% роботи "в полях": сторчеки, аудити, коучінги, тренування торгових представників в тому числі власним прикладом, моніторинг конкурентів

V Робота з основними каналами збуту: Modern Trade, Traditional Trade, ринки, опт

V Продукт-презентації, тренінги для торгових команд дистриб'юторів

V Кар'єрний ріст до посади регіонального менеджера

Територiальний менеджер FMCG

Баренс Шоколад

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

04.2008 - 07.2009

Керівник відділу продажу

Аракс-Уж

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

05.2007 - 03.2008

Торговий представник FMCG

Фреш

FMCG

1 рік 5 місяців

11.2005 - 04.2007

Ключова інформація

Hard skills

Управління продажами

Створення ефективних команд, розвиток персоналу до рівня автономності

Аналіз даних, цифр, фактів, суб'єктивної інформації

Розстановка пріоритетів, делегування

Чітка постановка завдань і отримання своєчасного якісного виконання

Швидке прийняття правильних рішень

Soft skills

Розвинений емоційний інтелект

Критичне мислення

Легко встановлюю контакт

Успішно практикую нематеріальну стимуляцію

Розвинені навички активного слухання

Швидко опановую програмне забезпечення - CRM, облікові системи, інше

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Психологія

Івано-Франківськ, 2007

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

pre-intermediate

Угорська

нижче середнього

pre-intermediate

Курси, тренінги, сертифікати

1-2 рази на рік проходжу профільні курси

Онлайн, 2023

Розширення, поглиблення знань у "вузьких" для мене напрямках

Сюзанна

Комерційний директор

Львів

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому