Працювала в 10 компаніях 17 років 5 місяців
HR, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Реклама та PR-послуги, FMCG
SUMMARY
_____
HR
1 місяць
06.2024 - до теперішнього часу
Досвід в управлінні продажами 10+ років, в системних компаніях національного рівня, у моделях В2В та В2С
В мене обширна "надивленість" і знання різних бізнес-моделей - працювала в FMCG, нестандартному рітейлі, транспортній логістиці, продуктовому і непродуктовому ринках, а також в продажу послуг. Також маю 2,5р досвіду роботи з комплексним маркетингом.
Я адепт технології Lean, переконана - оптимально вибудовані процеси забезпечують довгостроковий високий результат.
Зрілий керівник з високим рівнем емоційного інтелекту.
Рішення приймаю на основі даних, з урахуванням суб'єктивної інформації.
Маю досвід побудови ефективних команд, що підтверджується % виконання і % зростання показників бізнесів.
Ідеально буде отримати офер від транспортно-експедиційної компанії, цікава галузь)
Керівник відділу продажу
В2В
Транспорт та Логістика
11 місяців
08.2023 - до теперішнього часу
V Аналіз ринку, конкурентного середовища, визначення позицій Компанії відносно ринку, формування стратегії розвитку продаж
V Побудова відділу продажу з 0 - формування команди на різні зони відповідальності, з чітким розподілом функцій відділу і кожного з працівників
V Автоматизація процесу участі у тендерах європейських компаній
V Будова CJM, ТЗ для ІТ по впровадженню в CRM, коригувальні дії до підвищення ефективності інструменту
V Участь у профільних і дотичних виставках, як учасник, так і як відвідувач
V Залучення замовників категорій А і А+, включаючи особисту участь у перемовинах
V Утримання ТОП замовника завдяки гнучким і взаємовигідним рішенням по співпраці
V Трансформація системи КРІ для підпорядкованого відділу
V Прийняття рішень на основі даних
Комерційний директор
В2В, непродовольча група
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
10.2022 - 07.2023
V Проведено аналіз діяльності продажів і маркетингу за попередні роки в розрізі основних показників
V Розроблено та впроваджено наступне:
• декомпозиція річного плану продажів до помісячного, результат - складено річний бюджет підприємства
• аналітика продажів - день / тиждень / місяць за основними метриками• система KPI для відділу продажу, результат - ріст продажів QoQ 15%
• функціональні обов'язки керівника відділу продажу, результат - фокус КВП на задачах відділу
• маркетинговий план за концепцією 4P і бюджет, результат - системна діяльність із зрозумілими цілямиV
V Незважаючи на відустність персоналу відділу маркетингу - забезпечено безперебійну роботу наявних онлайн ресурсів через фрілансерів і підрядників
V Проведено:
• аудит процесів відділу продажу за технологією Lean, результат - план оптимізації витрат часу і ресурсів
• масштабний аналіз конкурентів, результат - перелік рішень для посилення позицій
Проєктний менеджер
Admake
Реклама та PR-послуги
2 роки 6 місяців
08.2019 - 02.2022
V Щомісячне виконання планів продажів по проектам не нижче 95%
V Ріст продажів по основному проєкту 112%
V Запущений з 0 проєкт виведено в точку беззбитковості за 5 міс.
V Розподіл рекламного бюджету на різні канали із дотриманням граничних лімітів по кожному
V Систематизовано такі процеси:
• навчання і адаптація співробітників
• етапи і скрипти продажу
• звітність, аналітика
V Впроваджено пост-продажний сервіс для клієнтів
V Команда до 5 чол, річна ротація 20%
V Постійна координація роботи між замовниками і командою
Регіональний менеджер
Укрпошта
Транспорт та Логістика
2 роки 2 місяці
02.2017 - 04.2019
Департамент роздрібної торгівлі ПАТ Укрпошта.
V Ріст доходів за 2 роки роботи склав 54%
V План по доходу регіону виконано не нижче 95% у 8 з 9 кварталів
V Регулярні успішні перемовини з локальними постачальниками щодо забезпечення необхідних обсягів продукції
V За перші 6 міс. здійснено ротацію більше 50% персоналу відділів
V Сформовано Команду, яка розуміє, приймає і виконує поставлені завдання, надає адекватні ініціативи, досягає цільових результатів
V Кількість працівників у підпорядкуванні - до 32 чол.
V Зважаючи на відсутність прийнятного програмного забезпечення:
• розроблено і впроваджено аналітику продажів в Excel, з глибиною від рівня області до рівня кожної торгової точки, в розрізі товарних категорій і позицій номенклатури
• управління товарними запасами, з каскадуванням від 12 товарних категорій до 400-500 номенклатурних позицій
Регіональний менеджер FMCG
May Foods
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 3 місяці
04.2013 - 07.2016
V Ріст ключових показників дистриб'юції в кожному звітному періоді на рівні загального росту Компанії і вище динаміки ринку
V Ріст продажів +50%, середньовідвантаженого СКЮ +40% за даними внутрішньої аналітики
V Ріст долі полиці +15% за даними ACNielsen Ukraine
V Щомісячне виконання KPI як по регіону, так і по кожній області
V Проведено пошук, вибір і заміну дистриб'юторів у 3 областях з 8 підзвітних
V Збудовано довгострокові партнерські відносини з усіма дистриб'юторами
V Фінансова дисципліна дистриб'юторів у межах нормиV Річна ротація кадрів після проведеної оптимізації штату 20%
V Кількість працівників у підпорядкуванні - до 7 чол.: територіальні менеджери, КАМи, бізнес-аналітик
V Пряма участь у роботі з такими каналами збуту: Modern Trade, Traditional Trade, ринки, опт
V Успішний запуск нової торгової марки Richard, найкращий показник дистриб'юції серед 4 регіонів
Територiальний менеджер FMCG
May Foods
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 9 місяців
06.2009 - 03.2013
V Щомісячне виконання KPI, ріст продажів, кількісних і якісних показників дистриб'юції, швидке введення новинок в ринок
V Внесено ряд ініціатив, які було прийнято і впроваджено - щодо трейд-маркетингових активностей, розширення асортименту, цінових змін
V Перші місця у внутрішніх змаганнях між територіальними менеджерами
V 80% роботи "в полях": сторчеки, аудити, коучінги, тренування торгових представників в тому числі власним прикладом, моніторинг конкурентів
V Робота з основними каналами збуту: Modern Trade, Traditional Trade, ринки, опт
V Продукт-презентації, тренінги для торгових команд дистриб'юторів
V Кар'єрний ріст до посади регіонального менеджера
Територiальний менеджер FMCG
Баренс Шоколад
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 3 місяці
04.2008 - 07.2009
Керівник відділу продажу
Аракс-Уж
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
05.2007 - 03.2008
Торговий представник FMCG
Фреш
FMCG
1 рік 5 місяців
11.2005 - 04.2007
Ключова інформація
Hard skills
Управління продажами
Створення ефективних команд, розвиток персоналу до рівня автономності
Аналіз даних, цифр, фактів, суб'єктивної інформації
Розстановка пріоритетів, делегування
Чітка постановка завдань і отримання своєчасного якісного виконання
Швидке прийняття правильних рішень
Soft skills
Розвинений емоційний інтелект
Критичне мислення
Легко встановлюю контакт
Успішно практикую нематеріальну стимуляцію
Розвинені навички активного слухання
Швидко опановую програмне забезпечення - CRM, облікові системи, інше
Навчалась в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Психологія
Івано-Франківськ, 2007
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
pre-intermediate
Угорська
нижче середнього
pre-intermediate
Курси, тренінги, сертифікати
1-2 рази на рік проходжу профільні курси
Розширення, поглиблення знань у "вузьких" для мене напрямках
Сюзанна
Сюзанна
Комерційний директор
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому