Працював в 6 компаніях 9 років 8 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок
Керівник процесного офісу
Атлант
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки
11.2021 - 11.2023
- Впроваджено систему управління проектами
- Реалізовано проект впровадження асортиментної матриці
- Реалізовано систему регламентної документації компанії
Функціонал:
- Опис процесів у нотації BPMN
- Побудова системи регламентуючої документації у Компанії
- Побудова системи управління проектами у компанії
- Формування та регламентація структури компанії
- Участь у ключових проектах із залученням власних знань предметних галузей
Аналітик бізнес-процесів
Технопростір
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік
04.2022 - 04.2023
- Реалізовано автоматизований процес прийому співробітників через Дію
- Реалізовано 3 наскрізних автоматизованих процеси
Функціонал:
- Архітектура процесів
- Розробка процесів разом із ТОП-менеджментом компанії
- Опис процесів у нотації BPMN 2.0
- Моделювання процесів у системі документообігу- Розробка моделей автоматизації процесів
- Розробка, контроль та тестування реалізацій технічних завдань на автоматизацію процесів
- Навчання персоналу роботі із моделями процесів
Фахівець з бізнес процесів
NETRONIC
Промисловість та Виробництво
6 місяців
07.2021 - 01.2022
- Вироблений і впроваджений стандарт проведення нарад2.
- Автоматизований процес внесення змін до специфікації продукції з допомогою Бітрікс24
Функціонал:
- Виявлення, класифікація і моделювання бізнес-процесів
- Оптимізація процесів шляхом планування і реалізації відповідних проектів
- Підготовка технічних завдань для автоматизації процесів в BPMS
- Проведення нарад для побудови архітектури нових процесів згідно потреб компанії, що розширюються
- Формування матриці бізнес-процесів, побудова системи безперервного вдосконалення процесів на її основі
- Формування і впровадження в роботу внутрішніх документів
Менеджер з корпоративного управління
DC Link
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
08.2020 - 06.2021
- Розроблено інструменти та регламенти системи оцінювання по KPI/OKR для комерційних підрозділів
- Побудовано та налагоджено процес щомісячного оцінювання комерційного персоналу
Функціонал:
- Опис бізнес-процесів у нотації BPMN 2.0
- Збір вимог до процесів з метою побудови моделі "як має бути"
- Проведення аудитів існуючих бізнес-процесів
- Розробка та впровадження дій для оптимізації та коригування процесів
- Розробка та підтримка організаційної структури Компанії
- Участь у проекті впровадження BAS ERP в якості ключового користувача
- Розробка організаційно-розпорядчої документації згідно описаних процесів та зібраних вимог
- Доопрацювання та реалізація системи оцінювання по KPI/OKR
- Виконання ролі власника процесу оцінювання
- Формування зведених звітів- Проведення оцінки внутрішнього клієнта у всій компанії. Розробка та реалізація дій для усунення негативних результатів оцінки
Заступник директора з виробництва
Нова Слобода-Креатив
Промисловість та Виробництво
3 роки 9 місяців
03.2016 - 12.2019
- Побудовано виробничий підрозділ
- Розроблено та впроваджено процесну модель управління компанією
Функціонал:
- Організація, налагодження та контроль виробничих процесів із використанням власних та залучених потужностей
- Організація, контроль та реалізація закупівель у місцевих та закордонних постачальників
- Керування персоналом виробничого підрозділу
- Участь в розробці та управління роботою над новою продукцією- Розвиток напрямку виробничих послуг
- Розробка та впровадження процесної моделі управління компанією
Керівник проектів
Укрінформзв'язок
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 9 місяців
09.2013 - 06.2016
- Реалізовано проект по встановленню комутуючого обладнання для оператора МТС - загалом більше 350 мультиплексорів у східних регіонах України
- Проведено реконструкції 3х Систем автоматизованого контролю цілісності вантажів, що перевозяться для Укрзалізниці
- Реалізовано більше 100 дрібніших проектів, що пов'язані із системною інтеграцією
Функціонал:
- Огляд об'єктів реалізації проектів;
- Розробка технічних рішень;
- Пошук, налагодження зв'язків із постачальниками, вендорами;
- Розробка комерційних пропозицій, в тому числі тендерних;
- Розрахунок фінансових та трудових видатків для впровадження проекту;
- Формування проектних команд;
- Планування робіт та постачання за допомогою MS Project;
- Організація робіт на об'єкті;
- Навчання персоналу замовника;
- Погодження проектних змін із замовниками;
- Фінансова звітність.
Ключова інформація
BPMN2.0 Jira 1C:Документообіг
Навчався в 2 закладах
Українська інженерно-педагогічна академія
Професійна освіта. Економіка
Харків, 2015
Харківський радіотехнічний коледж
Радіотехніка
Харків, 2007
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
LEAN White belt (SSO-LSSWBC Lean Six Sigma White Belt Certification)
L-A-B-A. Построение бизнес-процессов
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія B
Андрій
Андрій
Менеджер бізнес-процесів, Керівник процесного офісу
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Івано-Франківськ, Харків, Хмельницький
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 3 місяці тому