Працювала в 3 компаніях   15 років 11 місяців

Будівництво, Освіта, Послуги для населення - інше

Client and customer support manager, part time, remote

Three Sevens Inc

Будівництво

1 рік 6 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

- full circle of negotiations with the client: from the cold calls to the deals closings

- providing support in clients’ needs

- hosting meetings and providing video presentation

- emailing and chatting

- conflict resolution on a highly professional level

Customer Success Manager, part time, remote

Agancy Velocity

Освіта

3 місяці

01.2023 - 04.2023

- managing all the workflow process in Slack and Notion

- providing all the support service for the students: answering the questions, providing with the explanation material, deep understanding in the problem solving on every student issue

- chatting during the video meetings

- collecting and expertise of information, placing it in order

Administrator, human resources specialist

Event - проекти

Послуги для населення - інше

14 років 1 місяць

01.2008 - 02.2022

Адміністратор та клієнт-менеджер різноманітних event-проектів по Україні, а також в арабських країнах (ОАЕ, Катар, Саудівська Аравія)

- допомога у веденні перемов як з замовниками, так і з підрядниками,

- вирішення всіх супутніх задач: організація трансферу, координація людей, контроль та передача робочого реквізиту, тощо.

- багатозадачність, допомога у вирішенні неочікуваних задач

- ведення чатів проектів, контроль виконання робіт

Робота велася на українській, та, за необхідністю, на англійській мовах.

Ключова інформація

Nowadays, I am located not in Ukraine. I am in Bulgaria.

- Deep involvement in the workflow process.

- Increased attention to the client's needs.

- Multitasking

- Skills of professional presentation and video communication

- Collecting and organizing data

- Flexibility and stress resistance,

- Independence in taking decisions

- Result-orientating

- Reliable "team player"

Your best customer service manager!

Наразі знаходжуся не в Україні, у Болгарії.

- Поглибленість та залученість у робочий процесс.

- Підвищена увага до потреб клієнта.

- Багатозадачність,

- Навики ведення презентацій, відеоспілкування

- Сбір на обробка даних, організація даних

- Гнучкість та стресостійкість,

- Самостійність.

Робота на результат.

- Надійний " команадний гравець"

Ваш найкращий менеджер по роботі з клієнтами!

Контакт: Viber/WhatsUp +380930668807, Telegram: @Nadin_Tcb

Link to resume: https://drive.google.com/file/d/1i4s8-GktVfN6p2XJvekEWyMeFdMm4_-X/view

Навчалась в 1 закладі

Згіа

Автоматизація та управління процесами

Запоріжжя, 2008

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

MGEL

Київ, 2019

Удосконалення рівня володіння англійською мовою

Додаткова інформація

Особисті якості

Good afternoon!

My name is Nadia, I am from Ukraine, but currently I am located in Greece (I am open to relocation, if needed).

Nowadays I am looking for a job, and I am ready to start my career in support customer field.

All my life I find it is a pleasure for me to help people in solving their problems, I am a communicative and an easy-going person with strong logical skills, attentive to details and result orientated mind.

My high education is engineering, (specialist degree in Ukrainian university), so it will be easy for me to learn and study any technical material to become a member of support service in technical area.

My native languages are Russian and Ukrainian, my English is fluent (B2-C1), both spoken and written (I keep working on my English skills always)I am a hard working and responsible person, so I feel I will become a good member of your team.

I am absolutely sure, - I am an right employee you are looking for.

So, sincerely waiting for your invitation for the interview.

Best regards,

Nadin Tsabay.

Nadin

Customer support (Fluent English, written and spoken, B2-C1)

Київ

39 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому