Працювала в 5 компаніях   9 років 1 місяць

Краса / Фітнес / Спорт, Банки

Керівник контакт-центру

TK Laser

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 9 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

управління пізними відділами: тепла та холодна база, відділ продажів, рекламація
підбір, навчання та алаптація персоналу
формування результативної команди, котра націлена на результат
• Організація та керування роботою контакт-центру
• Управління персоналом та розподіл завдань між співробітниками
• Моніторинг та контроль якості обслуговування клієнтів
• Планування та оптимізація робочих процесів в контакт-центрі
• Взаємодія з іншими відділами та підрозділами компанії для реалізації цілей контакт-центру
• Впровадження нових технологій та інструментів для покращення роботи контакт-центру
• Розробка та впровадження стратегій для збільшення ефективності контакт-центру
• Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій контакт-центру

керівник групи по роботі з негативними оцінками

Sense Bank

Банки

1 рік 2 місяці

02.2022 - 04.2023

Формування стресостійкої команди, яка може вислухати клієнта, правильно виявити причину негативу клієнта, а також допомогти у вирішенні питання
Також активна робота з показником CSAT (показник якості обслуговування) КЦ - за період моєї роботи він зріс з середнього рівня до високого і результат закріпився
Постійна взаємодія з проєктними менеджерами для удосконалення процесів
Проведення успішних пілотів щодо підвищення якості обслуговування

Керівник направлення віддалених персональних менеджерів клієнтів ФОП

Sense Bank

Банки

1 рік 8 місяців

06.2020 - 02.2022

Управління командою 35+ чоловік Визначення необхідних skills для функціонування направлення
Підбір, супровід у навчанні та під час адаптації персоналу
Встановлення KPI та контроль за ними
Вміння ставити чіткі цілі та контроль за їх виконанням
Вміння аналізувати та виявляти «зони росту»
Адаптація скрипів розмови та перетворення розмов «за рамками»
Надання зворотнього зв’язку високої якості та проведення мотиваційних бесід
Робота з базами клієнта: побудова портрета клієнта та його продуктового навантаження
Побудова нових бізнес процесів для віддаленого обслуговування клієнтів
Табелювання співробітників
Кращій керівник 2021 рок

керівник групи chat

Sense Bank

Банки

1 рік 11 місяців

06.2018 - 05.2020

Управління командою 50+ операторів
Розвиток співробітників, надання зворотного зв'язку високої якості, планування навантаження вхідних чатів, розробка матеріальної та нематеріальної мотивації, участь в проєктах націлених на покращення показників Контакт- Центру, організація ефективної роботи операторів, контроль виконання KPI.

оператор контакт центра

Sense Bank

Банки

2 роки 4 місяці

02.2016 - 06.2018

Ключова інформація

MS Office, П'ятиденка, Вища освіта, Досвід роботи від 2 років
• Управління персоналом
• Розвиток роздрібних банківських продуктів

Навчалась в 1 закладі

Чернігівський національний технологічний університет

економічний факультет

Чернігів, 2018

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Емоційний інте

Чернігів, 2022

Lion management

Чернігів, 2021

Марина

Керівник контакт-центру

Київ

80 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому