Працював в 8 компаніях 12 років 7 місяців
FMCG, Енергетика та Енергоносії
Торговий представник відділу маркетингу
ООО «Marvel-ITG»
FMCG
1 рік 3 місяці
12.2022 - 03.2024
- Виконання плану за об'ємом продажів.
- Забезпечення і підтримка рекомендованого товарного запасу і рівня дистрибьюції в кожній торговій точці за допомогою комунікації з торговим представником відділу продажів.
- Налагодження і розвиток партнерських стосунків з клієнтами для досягнення поставлених цілей Компанією.
- Регулярне і сплановане відвідування торгових точок з метою досягнення запланованого рівня об'єму продажів і дистрибьюції.
- Контроль договірних зобов'язань між компанією і клієнтами, а також нарахування виплат клієнтам за дотримання договірних зобов'язань.
- Проведення презентацій і збільшення простору на вітрині для розміщення продукції Компанії.
- Проведення мотиваційних акцій для клієнтів і кінцевих споживачів.
- Забезпечення і підтримка стандартів мерчандайзингу в кожній торговій точці.
- Пошук і підключення нових клієнтів для збільшення об'єму продажів і рівня дистрибьюції.- Своєчасний збір і подання менеджерові по продажах інформації відносно рекламних акцій конкурентів.
Основні здобутки:
- Протягом усього періоду роботи виконання місячних та квартальних планів на 100-110%
Менеджер з питань регіонального розвитку
ТОВ МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ
Енергетика та Енергоносії
1 рік 5 місяців
04.2021 - 09.2022
- Відкриття і розвиток регіонального представництва в м. Одеса.
- Розвиток території по двох напрямках: постачання природного газу, постачання електроенергії.
- Пошук і залучення нових клієнтів, проведення переговорів і розвиток довгострокових стосунків.
- Укладення договорів співпраці і контроль їх виконання.
- Збільшення клієнтської бази.
- Аналіз стану і динаміки розвитку ринку і конкурентного середовища.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Робота з бюджетними організаціями, підготовка тендерної документації для участі в тендерних закупівлях.
- Корегування умов договору шляхом складання і підписання доп. угод.
- Внесення договорів в документообіг ДОКС і Ютілісіті.
- Внесення планових обсягів в систему Біллінг і їх щомісячне корегування.
- Закриття місяця шляхом виписки актів і рахунків.
Торговий представник відділу маркетингу
ООО «Marvel-ITG»
FMCG
7 місяців
09.2020 - 04.2021
- Виконання плану за об'ємом продажів.
- Забезпечення і підтримка рекомендованого товарного запасу і рівня дистрибьюції в кожній торговій точці за допомогою комунікації з торговим представником відділу продажів.
- Налагодження і розвиток партнерських стосунків з клієнтами для досягнення поставлених цілей Компанією.
- Регулярне і сплановане відвідування торгових точок з метою досягнення запланованого рівня об'єму продажів і дистрибьюції.
- Контроль договірних зобов'язань між компанією і клієнтами, а також нарахування виплат клієнтам за дотримання договірних зобов'язань.
- Проведення презентацій і збільшення простору на вітрині для розміщення продукції Компанії.
- Проведення мотиваційних акцій для клієнтів і кінцевих споживачів.- Забезпечення і підтримка стандартів мерчандайзингу в кожній торговій точці.
- Пошук і підключення нових клієнтів для збільшення об'єму продажів і рівня дистрибьюції.
- Своєчасний збір і подання менеджерові по продажах інформації відносно рекламних акцій конкурентів.
Основні здобутки:
- Протягом усього періоду роботи виконання місячних та квартальних планів на 100%
Регіональний менеджер
ООО «Хохланд Украина»
FMCG
4 роки
02.2012 - 02.2016
- Планування і забезпечення об'єму продажів в Регіоні
- Відповідальність за підтримку оптимальних товарних запасів на складах компаній-дистриб'юторів.
- Контроль наявності асортименту продукції компанії Хохланд в роздробі, згідно з асортиментною матрицею.
- Контроль за дотриманням цінової політики дистриб'юторами і магазинами усіх категорій, на ввіреній території, відносно продукції компанії "Хохланд".
- Забезпечення ефективної дистрибуції в Регіоні, шляхом активізації нових клієнтів, ротації існуючих, а також зміною умов співпраці.
- Забезпечення кількісної і якісної дистрибуції в Регіоні.
- Проведення презентацій торговому персоналу компаній-дистриб'юторів відносно тих або інших змін тих, що відбуваються в компанії "Хохланд", у разі змін, які можуть вплинути на діяльність компаній-дистриб'юторів по усіх категоріях роздробу.
- Контроль за своєчасним поверненням Дебіторської заборгованості Дистриб'ютором.
- Супровід і контроль повноти замовлень Дистриб'юторів продукції "Хохланд"
- Робота з інформаційною системою Spot2d
- Проведення необхідних переговорів з Дистриб'юторами і представниками роздріб, пов'язаний з комерційною діяльністю.
- Контроль і супровід торгових і споживчий акцій.
- Виконання індивідуальних цілей і завдань, поставлених керівництвом.
- Адміністративна робота
Основні здобутки:
- Успішне здійснення стратегії продажів.
- Збільшення активної клієнтської бази 2012-2013 на 327трт.
- Успішне укладення договорів співпраці з Національними мережами Фоззи, Фуршет, Новус, Метро.
- Виконання плану продажів 2012 року на 116%
- Виконання плану продажів 2013 року на 123%
- Виконання плану продажів 2014 року на 126%
- Виконання плану продажів 2015 року на 157%
- Об'єм продажів 2015 VS 2014 – 297%
- Збільшення активної клієнтської бази 2014-2015 на 1 053 тт.
Територіальний менеджер Компанії "Верес
ООО «Агроэкопродукт»
FMCG
10 місяців
04.2011 - 02.2012
- Виконання плану продажів у ваговому і грошовому еквіваленті.
- Виконання плану надходження грошових коштів з Дистриб'ютора на Компанію
- Виконання тактичних завдань поставлених керівництвом згідно пріоритетів Компанії
- Проведення переговорів з керівництвом Дистриб'ютора.
- Щоденний контроль залишків товару на складах дистриб'ютора.
- Навчання і управління ексклюзивною командою і командою Дистриб'ютора
- Регулярне проведення аудиту маршрутів торгових представників.
- Регулярне проведення ранкових зборів з ексклюзивною командою торгових представників.
- Проведення і контроль рекламних і мотиваційних акцій.
- Регулярне проведення польових тренінгів торговим представникам на маршрутах з метою підвищення професійних навичок торгових представників.
Основні здобутки:
- Успішне здійснення стратегії продажів.
- Збільшення активної клієнтської бази на 185 трт.
- Виконання річного плану на 108%
Територіальний менеджер
Коттон Клаб» Україна
FMCG
9 місяців
02.2010 - 11.2010
- Досягнення поставлених Компанією планів продажів.
- Досягнення поставлених цілей Компанії і керівника.
- Щоденний контроль залишків товару на складах дистриб'ютора.
- Навчання і управління командою Дистриб'ютора.
- Регулярне проведення польових тренінгів торговим представникам на маршрутах з метою підвищення професійних навичок торгових представників.
- Регулярне проведення аудиту маршрутів торгових представників.
- Регулярне проведення ранкових зборів з командою торгових представників.
- Контроль дебіторської заборгованості мережевих торгових точок і вагомих клієнтів.
- Проведення і контроль рекламних і мотиваційних акцій.
- Робота з торговими представниками в полях.
Основні здобутки:
- Збільшення активної клієнтської бази на 275 трт
- По частки ринку по АРК займали 2е місце, при частці ринку по Україні 5.
- У продовж 9 місяців виконання місячних і квартальних планів на 105%
Супервайзер
ООО «Tchibo Украина»
FMCG
1 рік 9 місяців
03.2007 - 12.2008
- Досягнення командних цілей по дистрибьюції, ціновому позиціонуванню, планам продажів і стандартам мерчандайзинга продукції Чибо Україна на закріпленій території.
- Розвиток партнерських стосунків з клієнтами з метою ефективного ведення бізнесу Компанії.
- Управління процесом пошуку, відбору на позицію торгового представника, мерчандайзера, фахівця з роботи з престижними клієнтами.
- Регулярна постановка цілей роботи для команди торгових представників по досягненню запланованого рівня продажів торгових марок Чибо Україна.
- Управління командою на території: відбір, навчання, постановка цілей, постановка і координація виконання завдань по розвитку дистрибьюції, контроль виконання завдань і своєчасності здачі звітності.
- - Регулярне проведення польових тренінгів торгових представників на маршрутах з метою підвищення рівня професійних навичок, що дозволяють добитися поставлених цілей.
- - Регулярне проведення аудиту маршрутів торгових представників з метою оцінки рівня досягнутої дистрибуції.
Торговий представник
ООО с ИИ «Лиггетт Дукат (Украина)Лимитед»
FMCG
1 рік 7 місяців
08.2005 - 03.2007
- Отримання Компанією максимального прибутку і досягнення домінування над конкурентами на закріпленій території шляхом досягнення запланованих Компанією цілей по рівню дистрибьюції і достатнього товарного запасу в кожній торговій точці.
- Забезпечення і підтримка рекомендованого рівня роздрібних цін в кожній торговій точці.
- Забезпечення і підтримка стандартів мерчандайзингу в кожній торговій точці.
- Налагодження і розвиток партнерських стосунків з клієнтами з метою ефективного розвитку бізнесу Компанії.
- Створення і регулярне оновлення бази усіх торгових точок, що ведуть продаж тютюнових виробів.
- Регулярне і сплановане відвідування торгових точок з метою досягнення запланованого рівня дистрибьюції.
- Проведення ефективних презентацій і збільшення простору на вітрині для розміщення сигарет Компанії.
- Своєчасні збір і подання менеджерові по продажах інформації відносно рекламних акцій конкурентів.
Навчався в 2 закладах
Кіровоградський Національный Технічний Університет
Менеджмент організаций.
Кропивницький, 2006
Кіровоградский Кібернетико -Технічний Коледж
Фінансист
Кропивницький, 2000
Олексій Ігорович
Олексій Ігорович
Територіальний менеджер
Кропивницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому