Працювала в 4 компаніях   12 років 2 місяці

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медіа / ЗМІ, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з управління персоналом

k.point

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 роки 6 місяців

07.2021 - до теперішнього часу

Організовувати роботу персоналу
Контроль персоналу та чіткість виконання задач
Співпраця з підрядником, та пошук підрядників
Реклама та просування локації
Виконання доручень власника компанії
Ведення звітності
Складання кошторису на рік.
Виплата зп
Формування рекламного бюджету
Презентація бренду
  • Підбір персоналу
  • Мотивація і організація праці
  • Піар
  • Управління персоналом
  • Внутрішні комунікації

PR менеджер

2000

Медіа / ЗМІ

1 рік

08.2020 - 07.2021

Розвиток персонального бренду. Організація роцесу зйомок інтерв'ю з відомими особистостями. Вирішення форс мажорних ситуацій. Пошук локацій зйомки. Редагування та підготовка до виходу в ефір.

Менеджер з реклами

ПП «Телерадіокомпанія Сфера-ТВ»

Медіа / ЗМІ

6 років 2 місяці

03.2014 - 04.2020

  • моніторинг, аналіз і сегментація ринку клієнтів;
  • продаж рекламної продукції, ефірного часу;
  • адміністрація заходів (дитячих свят, велопробігів, та ін.) в т.ч. з залученням спонсорів на маркетинговій основі;
  • продаж інтернет - реклами;
  • проведення переговорів з відповідальними посадовими особами торгових марок з питань співпраці, узгодження комерційних умов та контроль виконання договірних зобов'язань (укладання договорів и додаткових угод, вирішення поточних питань і т.д.);
  • пошук спонсорів, партнерів для розміщення інформаційних і рекламних матеріалів;
  • складання та розміщення в ЗМІ, соціальних мережах прес - релізів;
  • організація промо акцій і друк рекламної продукції, замовлення сувенірної та забрендованої продукції;
  • підготовка комерційних пропозицій (прорахунок);
  • моніторинг конкурентного середовища;
  • розробка і адаптація рекламних і іміджевих макетів;
  • робота з підрядниками з розміщення реклами.

Продавец-консультант

ДП "Юнітрейд-Світ"

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

09.2008 - 03.2009

  • прямі продажі (роздрібна торгівля);
  • виявлення потреб клієнтів, підбір необхідної продукції, консультація клієнтів за технічними характеристиками продукції;
  • прийом товару, первинна бухгалтерія, робота в 1С
  • узгодження термінів поставок, організація транспортування.

Ключова інформація

  • робота з негативом і зняття заперечень, "згладжування" конфліктних ситуацій;
  • контроль та супровід замовлень на усіх етапах (від визначення потреб до реалізації проекту).

Навики роботи з комп'ютером

Рівень володіння комп'ютером: впевнений користувач.

Комп'ютерні програми: MS Office (Word, Excel), Internet.

Базові навики роботи з 1С

Навчалась в 1 закладі

РДГУ

документальних комунікацій та менеджменту

Рівне, 2009

Ольга

Помічник керівника

Київ

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому