Працювала в 4 компаніях   5 років 11 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта

Помічник керівника

Оптова Торгівля

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 2 місяці

09.2022 - до теперішнього часу

Організація роботи офісу та забезпечення необхідними матеріалами .

Прийом телефонних викликів та зустріч гостей.

Організацію та планування зустрічей, нарад, конференцій та інших подій.

Співпраця з іншими департаментами компанії для забезпечення ефективної роботи.

Організація подорожей та відряджень працівників.

* обробка, контроль та облік кореспонденції, договорів;

* взаємодія з бухгалтерією по первинній документації;

* взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням

* взаємодія з підрядниками по оренді офісу, складу, послугам;

* організація питань, пов’язаних з поліграфією, моб.зв'язком, сайтом;

* ведення кадрового діловодства (особисті справи, відпустка, табель, відрядження);

* організація відряджень;

* Виконання доручень керівника та підтримка у вирішенні щоденних завдань

* ведення архіву Компанії;

* організація роботи водія, прибиральниць;

* приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів;

* контроль та забезпечення роботи офісу.

Офіс менеджер

Міжнародна торгівля

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

08.2021 - до теперішнього часу

•Взаємодія з бухгалтерією:

Підготовка та передача первинної документації;

Контроль своєчасного оформлення та обміну документами.

•Робота з кур'єрськими службами та поштою:

Управління вхідною та вихідною кореспонденцією (електронна пошта, листування тощо;

Контроль за доставкою та передачею матеріалів.

•Взаємодія з підрядниками:

Комунікація з орендодавцями офісу та складу;

Координація послуг підрядників для забезпечення безперервної роботи компанії.

•Організація питань з поліграфією, мобільним зв'язком, сайтом:

Замовлення поліграфічних матеріалів;

Координація обслуговування мобільного зв'язку для співробітників;

Співпраця з підрядниками з питань обслуговування та підтримки сайту компанії.

•Ведення кадрового діловодства:

Оформлення особистих справ співробітників;

Підготовка документів для відпусток, відряджень та обліку робочого часу (табелювання).

•Організація відряджень:

Планування та забезпечення проїзних документів, проживання;

Координація необхідних документів для відряджень.

•Ведення архіву компанії:

Структурування та зберігання документів у електронному та фізичному архівах.

Організація роботи допоміжного персоналу (водія, прибиральниць):

Координація розкладу та виконання завдань допоміжного персоналу.

•Приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів:

Прийом дзвінків, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції.

•Контроль та забезпечення роботи офісу:

Забезпечення офісу канцелярськими товарами, контролювання запасів;

Організація зручної та ефективної роботи офісного простору.

•Приймання гостей:

Прийом та обслуговування відвідувачів, забезпечення комфортних умов перебування в офісі.

офіс менеджер

Міжнародна компанія Eurostudy

Освіта

8 місяців

07.2020 - 03.2021

-виконання особистих доручень керівника;-адміністративна підтримка керівника (ведення календаря подій/ зустрічей)-підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;-прийом відвідувачів,дзвінків, облік і контроль кореспонденції;-складання і подача необхідної документації;-допомога співробітникам (скан документів, відправка новою поштою,укрпоштою, DHL)-підготовка і організація проведення заходів, зустрічей;-підготовка презентацій, інформаційних матеріалів, необхідних для роботи керівника;-підготовка звітів по результатам реалізації проектів та ін.;-виконання інших завдань

секретарь

Міжнародна компанія Woodexpo

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

10.2017 - 05.2019

  • Організація зустрічей;
  • Підготовка презентацій в PowerPoint.;
  • Збір та аналіз інформації на прохання керівника;
  • Організація ділових поїздок керівника;
  • Оформлення відряджень (замовлення готелів, квитків, віз);
  • Виконання розпоряджень керівника;
  • Робота з вхідною / вихідною кореспонденцією;
  • Прийом телефонних дзвінків

Ключова інформація

Вільно володію ПК (Microsoft Office, 1С, Google Docs, Internet, Рower Point).

Особисті якості:Аналітичний склад розуму, висока працездатність, уміння прогнозувати, стійкість, енергійність, оптимізм; акуратність, комунікабельність, вміння та бажання працювати у колективі, дисциплінованість, здібності до швидкого навчання, відповідальність, уміння аналізувати власні помилки та робити з них висновки, стресостійкість, почуття гумору.

Захоплення:Весь вільний час присвячую самоосвіті.Вивчення іноземних мов. Люблю читати (психологія, мода, дизайн, фешн-індустрія, флористика). Спорт – невід’ємна частина мого життя: зал, біг на природі, стрейтчінг.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені Т.Шевченка

Міжнародні відносини

Київ, 2021

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Німецька

базовий

Українська

рідна

Анна

Помічник керівника

Київ

40 000 грн.

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому