Працювала в 4 компаніях 5 років 11 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта
Помічник керівника
Оптова Торгівля
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
09.2022 - до теперішнього часу
Організація роботи офісу та забезпечення необхідними матеріалами .
Прийом телефонних викликів та зустріч гостей.
Організацію та планування зустрічей, нарад, конференцій та інших подій.
Співпраця з іншими департаментами компанії для забезпечення ефективної роботи.
Організація подорожей та відряджень працівників.
* обробка, контроль та облік кореспонденції, договорів;
* взаємодія з бухгалтерією по первинній документації;
* взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням
* взаємодія з підрядниками по оренді офісу, складу, послугам;
* організація питань, пов’язаних з поліграфією, моб.зв'язком, сайтом;
* ведення кадрового діловодства (особисті справи, відпустка, табель, відрядження);
* організація відряджень;
* Виконання доручень керівника та підтримка у вирішенні щоденних завдань
* ведення архіву Компанії;
* організація роботи водія, прибиральниць;
* приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів;
* контроль та забезпечення роботи офісу.
Офіс менеджер
Міжнародна торгівля
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 3 місяці
08.2021 - до теперішнього часу
•Взаємодія з бухгалтерією:
Підготовка та передача первинної документації;
Контроль своєчасного оформлення та обміну документами.
•Робота з кур'єрськими службами та поштою:
Управління вхідною та вихідною кореспонденцією (електронна пошта, листування тощо;
Контроль за доставкою та передачею матеріалів.
•Взаємодія з підрядниками:
Комунікація з орендодавцями офісу та складу;
Координація послуг підрядників для забезпечення безперервної роботи компанії.
•Організація питань з поліграфією, мобільним зв'язком, сайтом:
Замовлення поліграфічних матеріалів;
Координація обслуговування мобільного зв'язку для співробітників;
Співпраця з підрядниками з питань обслуговування та підтримки сайту компанії.
•Ведення кадрового діловодства:
Оформлення особистих справ співробітників;
Підготовка документів для відпусток, відряджень та обліку робочого часу (табелювання).
•Організація відряджень:
Планування та забезпечення проїзних документів, проживання;
Координація необхідних документів для відряджень.
•Ведення архіву компанії:
Структурування та зберігання документів у електронному та фізичному архівах.
Організація роботи допоміжного персоналу (водія, прибиральниць):
Координація розкладу та виконання завдань допоміжного персоналу.
•Приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів:
Прийом дзвінків, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції.
•Контроль та забезпечення роботи офісу:
Забезпечення офісу канцелярськими товарами, контролювання запасів;
Організація зручної та ефективної роботи офісного простору.
•Приймання гостей:
Прийом та обслуговування відвідувачів, забезпечення комфортних умов перебування в офісі.
офіс менеджер
Міжнародна компанія Eurostudy
Освіта
8 місяців
07.2020 - 03.2021
-виконання особистих доручень керівника;-адміністративна підтримка керівника (ведення календаря подій/ зустрічей)-підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;-прийом відвідувачів,дзвінків, облік і контроль кореспонденції;-складання і подача необхідної документації;-допомога співробітникам (скан документів, відправка новою поштою,укрпоштою, DHL)-підготовка і організація проведення заходів, зустрічей;-підготовка презентацій, інформаційних матеріалів, необхідних для роботи керівника;-підготовка звітів по результатам реалізації проектів та ін.;-виконання інших завдань
секретарь
Міжнародна компанія Woodexpo
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 7 місяців
10.2017 - 05.2019
- Організація зустрічей;
- Підготовка презентацій в PowerPoint.;
- Збір та аналіз інформації на прохання керівника;
- Організація ділових поїздок керівника;
- Оформлення відряджень (замовлення готелів, квитків, віз);
- Виконання розпоряджень керівника;
- Робота з вхідною / вихідною кореспонденцією;
- Прийом телефонних дзвінків
Ключова інформація
Вільно володію ПК (Microsoft Office, 1С, Google Docs, Internet, Рower Point).
Особисті якості:Аналітичний склад розуму, висока працездатність, уміння прогнозувати, стійкість, енергійність, оптимізм; акуратність, комунікабельність, вміння та бажання працювати у колективі, дисциплінованість, здібності до швидкого навчання, відповідальність, уміння аналізувати власні помилки та робити з них висновки, стресостійкість, почуття гумору.
Захоплення:Весь вільний час присвячую самоосвіті.Вивчення іноземних мов. Люблю читати (психологія, мода, дизайн, фешн-індустрія, флористика). Спорт – невід’ємна частина мого життя: зал, біг на природі, стрейтчінг.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет імені Т.Шевченка
Міжнародні відносини
Київ, 2021
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Німецька
базовий
Українська
рідна
Анна
Анна
Помічник керівника
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому